Μερια Σαρας
Ο Ροτζερ πλησιασε την εξωπορτα και βγηκε εξω ενω η Κρυσταλλ ηρθε προς το μερος μου και εκατσε στην καρεκλα διπλα απο το θρανιο μου.
"Αυριο θα ειναι μια μεγαλη μερα" μου ειπε και χαμογελασε.... ομως μετα αλλαξε αμεσως διαθεση και το βλεμμα της φανηκε πληγωμενο...
"Τι επαθες"; της ειπα και με το καροτσακι προχωρησα προς τα εκει.
"Δεν ξερω τι να κανω Σαρα......φοβαμε..φοβαμε παρα πολυ...."μου ειπε και με κοιταξε.
" τι φοβασε;...." την ρωτησα και αρχισα να κανω μασαζ στην μεση για να ηρεμισει." Δεν θελω να τον χασω απο αυτην... μου ειπε οτι θα κανει τα παντα για να τον κερδισει... και οταν ο Ροτζερ με φιλησε αυτη με κοιταξε με τοσο μισος..".. ειπε και χωρις να πει κατι κρυφτηκε στην αγκαλια μου...
" Δεν θελω να τον Χασω Σαρα.. πρωτη φορα νιωθω ετσι και δεν θελω να το χασω...δεν θελω" μου ειπε και αρχισε να κλαιει....
"Ηρεμησε...σσσ...ολα καλα θα πανε.. ο αδερφος μου ειναι καλος ανθρωπος και η Αννα δεν θα μπορεσει να κανει κατι... αφου τον αγαπας βρε χαζο.... καντων δικο σου και οταν εννοω αυτο να μην αφησεις καποια τρελη να στον παρει.."
" Μα αυτο ειναι το προβλημα μου...δεν.ξερω τι πρεπει να κανω...δεν ξερω πως πρεπει να φερθω..."
" Ενταξει θα σε βοηθησω σε αυτο αλλα μετα απο την ψηφοφορια....μεχρι τοτε απλα να εισαι κοντα στον αδερφο μου Κρυσταλ... να του δειξεις την αγαπη σου οπως μου την λες εμενα... πηγαινε
Και δειξε σε ολους και σε ολες οτι ειναι δικος σου" ειπα και τοτε καποιος αρχισε να χτυπαει παλαμακια..."ΜΠΡΑΒΟ" ειπε η Αννα και χαμογελασε..
"Τι θες εσυ εδω"; της ειπα και γυρισα ολο το καροτσακι για να μπορω να την βλεπω..
"Εγω ..μμμ πολυ καλη ερωτηση... ηρθα εδω για να πω σε αυτην να μεινει μακρια απο τον Ροτζερ και τωρα ακουω εσενα να λες το αναποδω και να μου πηγαινεις κοντρα.....αμα δεν αφησει τον Ροτζερ θα εχει να κανει μαζι μου...." ειπε και εφυγε...Η Κρυσταλλ με κοιταξε και μετα κοιταξε το πατωμα....
"Παω εγω" ειπε.."Οχι Κρυσταλλ περιμενε" της φωναξα αλλα δεν με ακουσε και εφυγε προς τα εξω.
Εκλεισα τα ματια μου και προσπαθησα να ηρεμησω αλλα δεν τα καταφερα....
"Εισαι καλα" ακουσα καποιον να λεει και ανοιξα τα ματια μου.
Μπροστα μου ειδα τον Νικο ..ωχ αυτος μου ελειπε τωρα