Η ωρα ηταν 6....σε λιγο θα ερχοταν ο Νικος για να με παρει για να βγουμε.
Δεν το πιστευω οτι θα βγω με τον Νικο και περισσοτερο δεν μπορω να πιατεψω οτι ειναι ραντεβου.
"Και γιαπες τι θα βαλεις;" με ρωτησε η Κρυσταλλ που με βοηθουσε με τα ρουχα..."Πραγματικα δεν ξερω...σιγουρα δεν θελω φορεμα ουτς φουστα..δεν μου αρεσουν.." της ειπα και εκεινη μου εφερε μια κοκκινη μπλουζα και ενα μαυρο παντελονι..."Και πως ηταν το φιλι;" με ρωτησε και εγω κοκκινησα..."Να σου πω την ακηθεια μου αρεσε... μου αρεσε πολυ...δεν περιμενα να το κανει... "
"Εσυ νιωθεις κατι γιαυτον ή απλα πας και οτι γινει;" μου ειπε η Κρυσταλλ και μου εδωσε την μπλουζα."Να σου πω εγω δεν περιμενα ποτε να με φιλησει ο Νικος...εδω δεν πιστευα οτι θα μπορουσαμε να ειμαστε φιλοι ακλα χθες καινσημερα νιωθω καλα οταν ειναι κοντα μου....ειναι λες και τον ζηταει το σωμα μου..η καρδια μου δεν μπορω να στο περιγραψω αλλα ειναι και λες ηταν γραφτω να ειμαι μαζι του..."
"Μμ η Προεδρος.....αχχ καλα ξεκινησε.." ειπε η Κρυσταλλ και αρχισε να γελαει...."Οο Σταματα αλλη φορα δεν θα σου πω τιποτα" της ειπα και αρχισα και εγω να γελαω.
"Ναι αντε ξεκινα να βαζεις κατι γιατι θα ερθει σε λιγο..." μου ειπε καιηρθε να με βοηθησει να βαλω τα ρουχα μου.Αφου τα εβαλα κοιταξα τον εαυτο στον καθρεφτη και μετα κοιταξα το δωνατιο μου..
"Πολυ λιγα πραγματα εχεις στο δωματιο σου...καλητερα να παμε να παρουμε κατι...να το στολισεις...εγω εχω βαλει τον γαλαξια στον τοιμο και οανω αστερια που φωτιζουν στο ακοταδι..." μου ειπε..."Και εγω ειχα αλλα ειπα στην μαμα μου να τα βγαλει ολα...".."Μα γιατι;"..."γιατι αλλαξα Κρυσταλλ....αλλαξα... η Σαρα πριν το ατυχημα δεν υπαρχει πια...ολα τα στολιδια που ειχα ηταν δικα της.... ηρθε η ωρα να κανω ενα νεο ξεκινημα..και μην το βλεπεις ετσι για μενα ειναι πολυ δυσκολο ολο αυτο...και τωραπου ειμαι και προεδρος θα γινουν χειροτερα..."
"Θα ειμαι διπλα σου....σε ολα" μου ειπε και ηρθε κοντα μου..."Εισαι η καλητερη Κρυσταλλ τοσο καλη....τοσο αγαθη....χαιρομαι που ο αδερφος μου τα εχει μαζι σου"της ειπα και χαμογελασα....Πηρε εναν αγγελο..
Το κουδουνι ακουστηκε και η Κρυσταλλ και εγω παγωσαμε...Τα βηματα του αδερφου μου ακουηονταν και σιγουρα πηγαινε προς την πορτα για να την ανοιξει.Η Κρυσταλλ μς βοηθησε να κατεβω κατω και μετα απο λιγο ειζαμε φτασει στο σαλονι.
Ο Νικος περιμενε στην πορτα με ενα μπουκετο με κοκκινα τριανταφυλλα.
"Να περασω μεσα;" ρωτησε και εγω του εκανα νοημα να μπει..Η Κρυσταλλ πηρε απο το χερι τον Ροτζερ και πηγανε στο δωματιο του.. θα εβλεπαν μαζι μια νεα ταινια....και μετα θα ξαπλωναν μαζι στο κρεβατι του αδερφου μου....