Κεφ. 6 "Συζητηση με δυνατους ρυθμους"

209 30 6
                                    

Η ωρα του μαθηματος τελειωσε και τα παιδια  με την καθηγητρια βγηκαν εξω... ολα εκτος απο τον Νικο και την Αννα.

Η Αννα  πλησιασε το θρανιο μας και κοιταξε τον Νικο. Ο Νικος δεν την ειχε προσεξει γιατι κοιταγε κατι στο κινητο του.

" Λοιπον" ειπε η Αννα και ο Νικος σηκωσε το κεφαλι του για να την κοιταξει

Ηταν πολυ χαλαρος και περιμενε την Αννα να πει αυτο που ηθελε...
"Και πως σε ειπαμε εσενα"; ρωτησε τον Νικο η Αννα και χαμογελασε...

" Με λενε Νικο...εσενα";
Της ειπε και χαμογελασε....

" Αννα" του ειπε.... απο το πουτανα.....
Τωρα να το πω αλλα θα γινω κακια χωρις λογο....δεν αξιζει να πεσω στο επιπεδο της.

" Μμ ωραιο ονομα" της ειπε και σηκωθηκε απο την καρεκλα του.
Αυτη τον κοιταξε στα χειλη και μετα σε ολο το σωμα του..

"Μπορειται να βγειτε εξω" τους ειπα και αμεσως και οι δυο με κοιταξαν...

" Σου εχω πει να μην μου λες τι να κανω" ειπε η Αννα και θυμομενη με κοιταξε...

" τοτε να το κανεις εσυ για να μην χρειαζεται να στο λεω.... μυαλο εχεις... χρησιμοποιησετω και λιγο... δεν ειναι μονο ο γκομενος και η κυριαρχια σε αυτη την ζωη."της ειπα και αυτη με πλησιασε...

" Τωρα πιστευεις οτι εισαι καποια επειδη μου ειπες ολα αυτα....η γνωμη σου ειναι αχρηστη πια... μονο η δικια μου μετραει και πολυ συντομα οταν θα  γινω και προεδρος ολα θα ειναι δικα μου εδω μεσα...εγω θα εξουσιαζω..." ειπε και κοιταξε τον Νικο....

" και οχι μονο:" του ειπε και ακουμπησε το χερι της πανω στον ωμο.του...
" Και θα εχω οποιον θελω..." ειπε..

"Τελικα ο τιτλος της π.... σου παει μια χαρα" της ειπα και αυτη με κοιταξε με θυμο και με ενα βλεμμα που θα με ειχε αφησει στον τοπο...

" Μιλας εσυ...αληθεια.... η ψωναρα που τα ειχε ολα δικα της και ηθελε  κι αλλα..... νομιζω εχεις ξεχασει οτι εσυ εισουν χειροτερη απο εμενα..εσυ μας εκανες ετσι.... εσυ ελεγες για την δυναμη του ισχυρου....εσυ τα ειχες με τον Κωστα...και μετα με τον Τακη.... εε λοιπον ως εδω".....ειπε  και ο.Νικος με κοιταξε με εκλπηξη.....

" Κανεις λαθος....εγω δεν ειπα οτι κυριαρχει ο δυνατος...εγω ειπα οτι ο δυνατος με την δυναμη των γυρω του μπορει να τα καταφερει...αυτο που εκανα λαθος ηταν που θεωρουσα φιλους μου τους εχθρους... και ο Κωστας αλλα και.ο Τακης με προδωσαν.... και ξερεις πολυ καλα το λογο... μου τα ειπαν ολα....ολα ομως Αννα...αυτο το θυμαμε γιατι ηταν την μερα του ατυχηματος....μου ειπαν οτι τους την επεσες.....δεν τους χωρισα εγω ....δεν ειμαι τετοιος ανθρωπος....
Ομως και παλι δεν σου ειπα τιποτα γιατι πιστευα οτι ολα ηταν μια πλακα... μια βλακεια.... ομως  τωρα βλεπω οτι ολα αυτα εσυ τα πιστευεις και ετσι ειναι ο χαρακτηρας σου...
Γιαυτο Νικο σου ειπα να προσεχεις τις παρεες σου... γιατι οι δικες μου με οδηγησαν στο σημειο να ξεχασω τα παντα και να μεινω μονη..."
Ο Νικος δεν μπορουσε σιγουρα να πιστεψει αυτα που ακουγε και φυσικα ουτε και η Αννα...δεν περιμενε εγω να μαθω την αληθεια....δεν περιμενε να αντιδρασω ετσι...

Ποτε Μην Τα ΠαραταςWhere stories live. Discover now