"Εισαι σιγουρη οτι αυτο ειναι δικο σου;" με ρωτησε σοκαρισμενος και πηγε να βαλει παλι μπρος το αμαξι αλλα τον σταματησα."Νικο τι ξερεις ;..γιατι το κολιε μου βρισκεται εδω;"τον ρωτησα και εκεινος μπερδεμενος με κοιταξε..."Δεν ξερω Σαρα....δεν ξερω αληθεια σου λεω..." μου ειπε και κουμησα καταφατικα το κεφαλι του για να ηρεμησει και να του δειξω οτι τον πιστευω.Κοιταξα για ακομα μια φορα τκ κολιε μου..Ναι αυτο ειναι..αλλα γιατι βρισκεται εδω..λες να ειναι αυτο το αμαξι που με χτυπησε...αλλα τι λεω αφου ο Νικος δεν ξερει τιποτα..
Μακαρι ο Αγνωστος να μου ελεγε επιτελους τι συμβαινει...δσν αντεχω αλλο να βρισκομαι στο σκοταδι.ο Νικος εβαλε μπρος το αμαξι και φυγαμε.Στην επιστροφη δεν ειπαμε τιποτα..δεν ηξερα τι να πω..."Εισαι καλα;" με ρωτησε αλλα εγω δεν του απαντησα και απλα κοιταξα το κοσμιμα..θελω να μαθω την αληθεια..
Τοτε το κινητο μου αρχισε να χτυπαει και αμεσως το σηκωσα."Εμπρος" ειπα δυνατα και κοιταξα νευριασμενη μπροστα."Για να μου μιλας ετσι θα πρεπει να εμαθες...μπραβο"
Ειπε και ακουσα να χαμογελαει.
"Εισαι ενα τερας...δεν ξερω γιατι πραγμα μου λες...ασε με ησυχη..." του ειπα."Δεν ειμαι εγω το τερας αγαπητη μου αλλα οι ανθρωποι που εχεις διπλα σου..Οπως φαινεται ειχα δικιο... βρικες το κολιε σου... και το εκανες μονη σου...Στο ειπα η αληθεια θα φανερωθει...και οσα ηξερες θα αλλαξουν"ειπε και εγω κοιταξα το κολιε..."Πες μου μονο κατι ο Νικος ειναι μεσα στο παιχνιδι σου; τον ρωτησα και ο Νικος με κοιταξε..
"Ποιος ειναι στο τηλεφωνο;" ρωτησε και του εκανα νοημα οτι θα του πω μετα."Οχι δεν ειναι ...μπορει να ξερι ομως δεν ηταν παρον εκεινη την μερα..."ειπε και εγω κοιταξα μπροστα."Ποια μερα.....την μερα του ατυχηματος εννοεις...τι σχεση εχουν ολα αυτα με το ατυχημα μου...
"Δεν προκειται να σου πω τιποτα αλλο... βρες την αληθεια.. και καντω μονη σου...."ειπε και εκλεισε το τηπεφωνο.Εγω τρομαγλενη κοιταξα τον Νικο ο οποιος περιμενε να μιλησω...τι να του ελεγα..οτι τοσες μερες ενας αγκωστος μου ελεγε να μενω μακριατου και οτι ηξερε τα παντα για το ατυχημα μου ακομα και ποιος το εκανε..."Νικο μηπως ξερεις ποιος με χτυπησε με το αμαξι....;;" τον ρωτησα αλλα απαντηση δεν πηρα ...."Νικο πες μου γνωριζεις κατι γιαυτην την υποθεση; τον ρωτησα αλλα και παλι δεν ειπε κατι..
"Πραγματικα αμα δεν πεις κατι θα ανοιξω την πορτα και θα πεσω...ΠΕΣ ΜΟΥ." Φωναξα και τοτε με κοιταξε.."Αληθεια σου λεω δεν ξερω...γιαυτο δεν απανταω..δεν γνωριζω κατι...αμα ηξερα θα στο ελεγα...ομως δεν ξερω.. δεν ξερω γιατι το κολιε σου βρεθηκε εδω..δεν ξερω τιποτα απο το ατυχημα..δεν ξερω τιποτα που να περιλαμβανει αυτο...." μου ειπε και κοιταξε μπροστα..