Chapter 4

739 43 0
                                    


8 jam kemudian.....

"Aduhhhhhh" rintih Ariana. " Kau, Ohky tak?" Tanya Harry. "Kaki aku sakitttttt" rintih Ariana lagi. "Cikgu, kita berhenti mendakilah? kaki Ariana sakit ni. Lagipun hari semakin gelap. Kita berkhemah dekat sini jelah?" Tanya Harry. "Mana boleh berkhemah dekat sini. Lagipun kita dah nak dekat dengan air terjun. Lagi sikit je... jomlah" pujuk cikgu Justin.

"Baiklah, kau boleh berjalan tak?" Soal Harry. "Boleh kottt" jawab Ariana. "Takpelah, meh aku papah kau" kata Harry. "Ehhhh, takpelah. Nanti girlfriend kau cemburu?" Jawab Ariana. "Alah, takpe. Aku tak marah pun. Awak tolong papah Ariana." Balas aku. "Haaaa, tuhh roses kasi? Cepatlah naik belakang aku" pujuk Harry. "Yelahhhh. Thanks...." jawab Ariana perlahan.

"Awwww" Jerit aku perlahan supaya tidak didengari oleh sesapa. "Kaki aku terseliuhhh. Buat hal lahh kaki ini. Lagi sikit je dah nak sampai ni.... bertahanlahh, Roses!" Pujuk aku didalam hati. Aku tidak mahu menyusahkan sesapa. Aku dah biasa buat semua benda dengan sendiri...

Aku tahu yang sebernanya Harry tiada perasaan terhadap aku. Harry masih mencintai Ariana.... samalah Ariana jugak sebab itu aku tidak cemburu. Walaupun aku sakit hati...
Aku pendam sedalam yang boleh di lubuk hatiku. Aku kuat!!!

Korang mesti fikir aku ini bodoh sebab masih nak bersama dengan dia, walaupun dia tidak pernah mencintaiku?

Kalau korang nak tahu...
Harry&Ariana dulu adalah pasangan couple dan aku adalah orang ketiga. Aku suka Harry tetapi Harry tidak pernah ada perasaan terhadap aku.....

Selepas Harry&Ariana putus....
Aku cuba ambil hati Harry. Macam-macam cara aku buat supaya Harry pandang aku....
Dan, Akhirnya.... Harry couple dengan aku...
Itu adalah hari yang paling bermakna bagiku. Aku bahagia...

Walaupun aku tahu....

Harry couple dengan aku sebab ingin melupakan Ariana. Tapi, aku tetap sayangkan dia. Dia selalu ambil berat tentang aku... sebab itu aku tidak mahu dia pergi dari hidupku. Aku nak dia sentiasa dengan aku

Buat selama-lamanya....

☠ T H E D E V I L Where stories live. Discover now