"Aku nak Roses MATI" kata Ariana."Ahahahaah, bagus! Itu yang aku nak dengar..." balas si dia. "Dia mati cepat lagi bagus. Senang aku nak kembali semula ke Harry" kata Ariana lagi. "Kau nak dia mati dengan cara yang macam mana? Aku akan tunaikan semua permintaan kau, asalkan kau ada keinginan yang sangat mendalam di lubuk hati kau. Ianya adalah DENDAM..." Jawab si dia.
"Aku nak dia mati dengan ngeri sekali. Kalau boleh sampai tiada siapa dapat cam muka dia." Balas Ariana. "Boleh je... tapi sebelum itu aku perlukan korban." Kata si dia. "Apa korbanya?" Soal Ariana. "Harry kena MATI." Kata dia sambil tersenyum sinis. "NO! Aku taknak Harry mati. Ada korban lain tak? Asalkan tidak melibatkan Harry." Rayu Ariana
"Ada...." balas Si dia. "Apa dia?!" Soal Ariana. "Kau sendiri yang harus MATI." Jawab si dia. Lalu terus menyimbah asid ke muka Ariana. "Arghhhhhhhhhhhhhhh!" Jerit Ariana menahan bahang yang berada di mukanya.
**********
7:30 pagi
"Hmmm, segarnya udara pagi ini." Kata aku sambil tersenyum manis. Mata aku terus beralih kearah sesusuk tubuh yang terbaring layu diatas tanah. "Macam kenal je susuk tubuh itu?" Soal aku sambil berjalan mendekati susuk tubuh yang terbaring layu itu. "Ehhhh, Ariana!" Jerit aku lalu terus menghampirinya.
"Ariana? Arghhhhh!" Jerit aku. Semua yang mendengari jeritan aku, terus berlari kerbau kearah aku. "Kenapa?" Tanya Cikgu Justin. "Ariana..." aku tidak dapat meneruskan ayat. Aku sebak.
Mayat Ariana sangat ngeri. Muka yang tidak serupa seperti manusia. Usus perutnya teburai keluar dari badanya dan kakinya tiada. Kakinya digantungkan di ampaian baju.
*************
"Tutup mayatnya dengan kain. Tidak elok jika dilihat oleh budak-budak seperti Nicki" kata Cikgu justin. Tiba-tiba Nicki bersuara.
"Pembunuh menggunakan asid, pisau dan mesin pemotong kayu. Melihat dari riak muka mangsa. pembunuh menyimbah asid ke atas muka mangsa. Ketika mangsa masih merintih kesakitan, pembunuh terus memotong kaki mangsa menggunakan mesin pemotong kayu. Cuba tengok dibahagian perutnya, cara koyakkan dia tidak kemas. Selepas itu, pembunuh mengoyakkan perut mangsa menggunakan pisau yang tumpul lalu terus mencarik usus mangsa keluar. Pembunuhan yang sangat kejam..." terang Nicki.
"What?" Kata kami serentak. Mana tidaknya, Cuba bayangkan budak yang baru berumur 7tahun boleh mengetahui semua ini. Macam tidak masuk akal. "Biar betul, Nicki tahu semua ini?" Soal Alan dengan bingung. "Kalau abang-abang & akak perasaan terdapat kesan hirisan dibahagian belakang mangsa. Ia seperti hurufffff..." kata Nicki lagi. "D?" Teka Harry. "Yuppp!" Jawab Nicki.
"Dari mana Nicki belajar semua ini?" Soal Cikgu Justin. "Dari Game" jawab Nicki secara ringkas. Wowwwww, aku fikir game tidak membawa faedah. Ternyata aku salah! Game memang mendatangkan faedah kepada kita.
YOU ARE READING
☠ T H E D E V I L
Short Story[MALAY] ❝ you'll not be separated from my clutches , darling ! ❞ + "Devil" is a word that can change your life beautiful to horror. Want to know? Welcome to read.