Hyo dan mark sudah berada diperkarangan rumahnya... Hyo dan mark masuk kedalam rumah dan duduk di ruang tamu bersama dengan appa ngan ommanya....
Hyo:omma appa ape yg penting sangat ni....
Tuan.song:hyo kami akan pergi ke england selama 5 tahun...
Hyo:apa!!! Hyo boleh ikut tak...
Puan.song:hyo, kami pergi england bukan untuk bercuti hyo kami pergi england untuk kerje....
Hyo:lah yeke, oppa ikut tak...
Mark:oppa pun ikut omma ngan appa sebab oppa tak lama lagi oppa akan ambil alih syarikat omma ngan appa...
Hyo:habis hyo nak tinggal ngan sape.....
Tuan.song:hyo kamu akan tinggal ngan kawan appa...
Hyo:sape namja or yeoja
Tuan.song:namja...
Hyo:appa tak naklah ...namja .....
Tak eloklah nanti orang nampak yg namja keluar masuk rumah yeoja....Tuan.song:sebab tulah appa nak kamu kahwin dengan anak kawan appa tu dalam masa terdekat ni....
Hyo:APA!! Appa hyo ni masih muda baru umur 19 tahun dan hyo tak puas lagi dengan kehidupan bujang hyo appa....
Puan.song:hyo tolong dengar cakap kami... Kami tak pernah tolak apa yg hyo nak... Ni cuma sekali je kami mintak ...kahwin ngan dia...
Hyo:*hyo berasa bersalah*....ok baik lah sape dia tu......
Tuan.song:bagus esok kami akan memperkenalkan diaorang ngan kamu .....sebab diaorg dh setuju dan anak dia pun dah setuju....
Hyo:hmm, dahlah appa hyo nak naik atas nak mandi...
Di bilik hyo...
Hyo:arghh... *menghempas badannya keatas katil empuknya.... Sapelah anak kawan appa tu.... Harap² dia baik.....
Hyo terus mengambil tuala lalu masuk kedalam bilik mandi dan mandi.....
S
K
I
PKeesokan harinya...
Di dalam sekolah....Yuju:hai hyo kenapa termenung ni.....
Hyo:emm, takde papelah....
Yerin:awak sakit ke...
Hyo:ehh, takdelh...
Jungkook:hai hyo esok awak free tak sebab saya nak ajak awak gi makan ngan jin n jimin....
Hyo:esok ehh.... Klw esok boleh je.....
Jungkook:ok jumpa di restorant xoxo.... Bye hyo...
Yuju:wah hyo dapat makan dengn kingka disekolah lah....
Hyo:banyaklah dah lah ckg dh masuk....
S
K
I
PDi rumah hyo...
Puan.song:hyo dah balik... Hah pergi mandi dan pakai baju cantik² harini kan kita ade tetamu...Hyo:arrasso omma.... *hyo terus naik dan masuk ke biliknya...
Di bilik hyo..
Hyo:hish ,sapelah lelaki tu macam takut je nak jumpa....Hyo terus mandi dan memakai baju dress labuh sampai bawah lutut dan rambut yg berwarna perang.... Dan hanya makeup ringkas ...hanya meletak bedak dan pelembab bibir....
Di ruang tamu
Pukul 8.24...Tuan.song:hyo dan mark turun cepat tetamu dah nak sampai..
Mark dan hyo pun keluar dari
Mark:hyo cantik malam ni...
Hyo:terima kasih... Oppa hodoh lah malam ni...
Mark:apa.. Berani hyo cakap oppa hodoh...
Hyo:tak delah oppa.. Oppalah yg paling hensem malam ni...
Hyo ngan mark pun turun dan pergi ke ruang tamu....
Tuan.song;:dah duduk nanti tetamu datang...
Mark:dia nak kat sampai ke....
Tuan.song:haah jap lagi dia sampai ah tu.... Hah panjang umur dia... *tuan.song terus pergi ke luar untuk menjemput diaorang...
Mark:hei hyo... Perangai jangan macam lelaki eh..
Tuan.song:hah perkenalkan ni anak saya song ji hyo dan mark song yi en... Hyo,mark ni kim taehyung ngan kim myungsoo...
Hyo:korang!!
V:kau!!
L:awak!!
*semua yg ade di dalam rumah terkejut dengan hyo, V dan L ...
Kenapa L pun terkejut nak tahu kisah seterusnya hah nantikan lah....
YOU ARE READING
that alien is my husband!!(complete)
Fanfictionkisah hidup hyo yg malang kerana dipaksa kahwin umur muda kerana mak dan ayahnya akan pergi ke england selama 5 tahun dan ingin menyuruh hyo kahwin dgn budak yg perangai seperti alien dan sombong di kelasnya iaitu taehyung nama samarannya ialah v...