BAB3:KENAPA

1.1K 91 4
                                    

Hyo:korang...

V:kau...

L:awak...

Tuan song:lah korang dah kenal ke... Hyo pun kenal myungsoo jugak ke...

Hyo:hyo kenal diaorang appa....

Tuan song:baguslah hah korang kenal dulu appa ngan mark nak jumpa appa diaorang jap eh...

L:hyo awak apa khabar...

Hyo:emm, baik...

L:hyo...mian... Oppa bukan sengaja nak pergi ke paris...

Flashback

2 tahun lepas
Hyo bercouple ngan L sudah lama tetapi L menghilang ntah pergi mana tanpa khabar berita.. Hyo sedih kerana L pergi meniggalkan dia.... Hyo sudah melupakan L semenjak peristiwa itu berlaku dan tak ingin jumpa ngan L... Tetapi dia terjumpa ngan L pada hari ni....

End falshback
V:dah tak payah nak berdrama kat sini lah hyung...

Hyo terkejut...

Hyo:L.... V ni adik awak ke...

L:haah, kenapa...

Hyo:dan saye akan kahwin ngan dia nilah... *sambil menunjuk kearah v yg sedang bermain phonenya*...erghh, taknak(ckp dlm hati)...

L:ape awak akan kawin ngan adik saye .....tak... Tak boleh...

V:ape!! Aq tak nak kahwin ngan kau....

Hyo:kau ingat aku teringin ke nak kahwin ngan kau.. Dah lah perangai cam alien...

V:ehh, kau baik sikit eh mulut tu aq perangai sikit je cam alien... Tak sangat...

Puan song:ehh, apa ni gaduh²

Hyo:omma betulke yg hyo akan kahwin ngan budak alien ni....

Puan song:hyo,omma tak ajar hyo macam ni... Ni sape ajar hyo ni... Yugyeom oppa ke yg ajar hyo....

Hyo:mane ade omma... Tapi omma tapi kenapa dia...

V:mak cik saye pun tak sangka yg saye akan kahwin ngan dia ni tapi saye rase macam nak batalkan perkahwinan ni...

Puan kim:V!! Ape yg kamu cakap ni hah... Omma tak kira ...omma akan kahwinkan kmu ngan hyo jugak tak kira sama adw kamu suka atau tak...

V:hish... Omma tapi kenapa dia...

Puan kim:sebab omma tau yg die akanjaga kamu ngan baik....

V:baik... Saye akan kahwin ngan die...." Tapi jangan menyesal"*berbiaik ke telinga hyo...

L:tak.. Tak... Omma ape yg omma buat ni omma nak hancurkan kebahagiaan v ke....

V:tak pe hyung saye akan kahwin jugak ngan die ni.

L:tapi.....

Keluarga kim ngan aong berbincang tentang kerje dan perbincangan perkahwinan anak bongsu mereka....

Hyo:appa....

Mereka semua pandang hyo....

Hyo:hyo boleh setuju ngan persetujuan appa... Tapi ngan satu syarat...

Tuan kim ngan song:apa syaratnye... *jawab mereka dengan serentak....

Hyo:perkahwinan ni akan hyo rahsiakn kepada semua sekolah hyo tidak termasuk cikgu.... Tapi cikgu mesti tidak memberitahu kepada semua muri.....

Tuan kim:tai kenapa hyo...

Hyo:saje... Tu je syarat yg hyo bagi kalau tak leh laksanakan hyo takkan khwin ngan budak tu.... *menunjukk kearah v...

V hanya memandang kearah hyo dengan mata yg tajam.... Dan tangan diletakkan di dagunya...

V:Aq tau ape aq nak wat kat kau hyo kau tunggu jelah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V:Aq tau ape aq nak wat kat kau hyo kau tunggu jelah.... *cakp dalam hati*..

Tuan song:ok perkahwinan kamu akan mula pada minggu hadapn...

Hyo ngan v tersedak kerana terlalu cepat...

Hyo ngan v:cepatnye... *jawab mereka serentak...

L terkejut drngan ape yg didengarnye.... Kenapa cepat sangt.....

Wahhh penatnye nak pikir ....hah kalau nak tau apa akan jadi ngan hyo nanti nantikanlah episod 4 dan ape yg v pikirkan....

that alien is my husband!!(complete)Where stories live. Discover now