Di sekolah
Hyo berjalan di koridor sekolah....Xxx:hai, kenapa masam je ni muka.....
Hyo:tak delah jimun ni.. Dah lah jom masuk kelas....
Jimin:kajja... *menarik tangan hyo dan berlari*...
Hyo:yah!! Sabarlah.... Jimin sshi!!!
Di kelas
Xx:hai siap pegang tangan ni kenapa ha....
Jimin:alah v ni kenapa... Jeles ke.....
V:tak de maknenya nak jeles lgipun.... *pergi ke hyo
Hyo:hish, tak delah jimin ni....
Jimin:yeke... Kenapa ade masalah ke......
Hyo:dah jomah masuk kelas...
Jimin:kajja.. *menarik tangan hyo dan berlari pergi ke kelas*...
Hyo:yah!! Sabarlah.... Yah jimin sshi!
Di kelas
Xxx:hai siap pegang tangan nampak...
Jimin:biarlah jeles ke jimin
V:tak de maknanye nak jeles lagi pun... *pergi kearah hyo dan berbisik*aq akan buat kau menderita sebab terima aq...*berbisik di telinga hyo*... Haahahahahahahaahaha....
Rapmon:kenapa ngan v tu macam kene sampuk hantu je....
Jimin:nth dia tu gila....
Hyo:dah kene sampuk ngan alien mane lah tu...
Rapmonjimin:kan... *jawap mereka serentak....
Hyo terus duduk ditempatnya dan melihat jungkook yg sedang lena tido.....
Rap mon:hah lagi satu jimin... Nah... *memberi sepucuk kertas kepada jimin*...
Jimin:apa ni.... *mengambil kertas yg diberikan kepada rapmon...... Sape bagi....
Rapmon:aq bagi... Bukalah .....*rapmon terus pergi dari situ....
Jimin membuka kertas tadi lalu menjerit nama rapmon dan mengejar rapmon yg sudah melarikan diri....
Hyo nampak ape yg terjadi tadi terus mengambil kertas tersebut dan membaca....
Hyo:you got no jamz jimin.... Hish, apelah rapmon ni mana taknya si jimin ni marah... Kesian..
Jin:tengok ape tu hyo...
Hyo:tak de pape cuma kertas yg rapmon bagi kat jimin....
Jin:ape yg rapmon tulis... Tadi saye memang nampak dia tulis sesuatu kat kertas tu tapi dia tak bagitau pun...
Hyo:ohh, dia tulis you got no jamz jimin... Tu je...
Jin:mesti rapmon kene kejar ngan jimin ni....
Hyo:memang pun... Tengok tu.... *memuncungkan bibirnya kearah pintu kelas*...
Hyo ngan jin nampak yg rapmon dikejar oleh jimin dan terus pergi entah kemana dah....
Jungkook:ehh, hyo cikgu tk masuk kelas lagi ke....
Hyo:tk... Kan bising ni... Mestilah cikgu tak masuk....
Jungkook:oh ok saye sambung tido balik lh.....
Hyo:suka hati...
Jin:hyo awak nampak jhope ngan suga tak...
Hyo:tak nampak pulak... Ntah² diaorang tengah beli makanan kot... Hah tu diaorang... Kan dah agak pi beli makanan punye..
Menunjuk suga dan jhope yg hendak masuk ke kelas dengan tangan dipenuhi dengan makanan ringan.
YOU ARE READING
that alien is my husband!!(complete)
Fanfictionkisah hidup hyo yg malang kerana dipaksa kahwin umur muda kerana mak dan ayahnya akan pergi ke england selama 5 tahun dan ingin menyuruh hyo kahwin dgn budak yg perangai seperti alien dan sombong di kelasnya iaitu taehyung nama samarannya ialah v...