BAB6:PEMERGIAN

1K 102 2
                                    

Dua hari pun berlalu kini tibalah masa omma,appa,oppa hyo ngan v bertolak ke london atas urusan kerje yg mengambil masa sebanyak 5 tahun...

Di airport...
Puan song:hyo hati² tau bila omma tak de nnt.... Ni hah ingat kamu ni dah berlaki.... Jangan lupa jaga dia and layan dia..... Dan jangan curang...

Hyo:tk delah omma ...hyo x kan curang cuma orang tu je yg akn curang... *sambil memandang v yg sedang memandangnya*....

*v membuat muka garang*

Puan song:dah lah hyo... Omma pi dulu...

Tuan song:jaga diri ye hyo....

Mark:harap² bila oppa balik nnt hyo dh ade dua badan...

Hyo:memang tak ah......gatal punye oppa....

Mark:dah lah bye ye hyo... Jage diri baik²....*mencium dahi hyo*...

Hyo:abang pun same... *memeluk oppanya*....sobsob....

V datang dan memeluk bahunya....

V:tak pe hyo oppa ade... Nnt klw rindu mark oppa peluk je oppa....

Hyo:banyak ah... *menolak v ketepi*....

Setelah melihat kapal terbang berlepas v mengajak hyo untuk temanya pergi makan....

Di restoran xoxo

Hyo:wei, asal bawak aq kt tempat ramai orqng nnt kan budak same sekolah ngan aq nampakan cam na....

V:relax jelah..   Dh jom.... *menarik tangan hyo untuk masuk kedalam restorant tersebut*.....waiter saye nk dim sum ngan air coffe...

Hyo:bimbimbap ngan air americano....

V:wah, lemak.....

Hyo:biarlah... Kan kw nk belanje.... Rezeki jangan ditolak....

V:hmmm.....

Hyo:ingat eh v... Esok sekolah kw jangan bagitau yg aq ngan kw dah kahwin or aq ngan kw ni couple....

V:qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm....

Hyo:ape kw cakap... Oh sebab ni lah kawan kau panggil kw alien....bahasa alien mane kw cakap ni... Macam best je.....

V:kw ni aq tgh makan lah tadi.... Aq nk cakap yg aq tk heran lah lagipun sape nk jadi yeojachingu kw dah lah garang macam singa kelaparan....

Hyo:eh kw baik sikit eh mulut tu... Klw kw taknak
chopstick ni masuk kat mulut kw baik kw benti panggil aq singa....

V:biarlah singa kelaparan yg--------......

Hyo:*meletakkan chopstick nya kedalam mulut v*...hah, rasekan... Cakap lah lagi...

V:*batuk lalu meminum airnya*....woi gila eh... Kw nk bunuh aq ke hah....

Hyo:boleh je klw aq nk bunuh kw. ....

V:pelik... *lalu sambung makan*

Hyo:kw ah....

         Unknow POV

Xxx:wah bukan main seronok... Bukan diaorang ni musuh ke....

End POV

Hyo:dah jom lah balik... Kw nk camping kat sini ke ape..  

V:kw ni tk boleh tgk aq relax kejap ke....

Hyo dan v pun balik ke rumah....

Hyo:kat situ bilik kw... Jangan berani masuk dalam bilik aq eh....

V:asal ade poster crush ke.....

Hyo:blah lah kw... *ingin mengangkat tangan*....

V terus lari dari situ... 

Hyo:tau takut.... *masuk kedalam bilik*....aq x nk kw tau yg aq peminat exo terutama sekali luhan dan d.o...... Pabo punye v.....

Bila berjumpa diaorang asyik gaduh dan nak tau siapa  yg terlihat hyo dan v di restorant tadi hah nantikan lah episod seterusnya... Abaikan typo... And jangan lupa vote.... Hehehehe





















Birthday jin hari ni 4/12
Birthday v 30/12

T

k lame lagi hari jadi jin dan
v.... Ah tk sabarnye sebab hari jadi v same ngan hari jadi ibu saye.... Huhuhuhuhu... Boleh sambut sekali... Hehehe...
... And saya nk ucap tahniah pada bts yg memenagi mama award 2016...saya sebagai peminat merasa bangga dan tak sangka.... Daebak.... Haahahha

Sila tekan
👇

that alien is my husband!!(complete)Where stories live. Discover now