BAB1:PERMULAAN

1.4K 99 0
                                    

Hyo adalah seorang yg kaya tetapi tak nak tunjjukkan kekayaannya kepada semua orang termasuklah kawannya sendiri...... Hyo disekolah ada orang yg membenci gila b*** kat orang yg bernama taehyung aka v salah seorang daripada kumpulan bts iaitu kingka... Semua ahli bts semua ok je ngan hyo apatah lagi ngan jin yg kuat makan kerana hyo selalu belanjenya tteokbokki...

Tuan song:hyo bangun dah kol bape ni....

Hyo:5 minit.. *sambil menunjukkan 5 jarinya keatas supaya appanya nampak...

Tuan song:tak de nye nk 5 minit ni sekarang dah kol 7.35 dah kan gi sekolah kol 8.00...

Hyo:ape nape tak cakap awal awal .....*terus turun dari katil dan terus masuk kedalam bilik mandi...

Tuan song:hah lepas dah siap turun bawah hari ni bukan appa hantar but oppa mark hantar. 

Hyo:apa tak nak.. *menjerit didalam bilik air*..tak nak mark oppa hantar oppa tu dah lah banyak mulut oppa yugyeom tak leh hantar ke....oppa bambam ke.  

Tuan song:hmm, jangan ngada²hari ni oppa yugyeom ngan bambam tak kan hantar kamu sebab dia akan belajar di luar negara sama macam jackson oppa kamu tu yg belajar kat china...

Hyo:apa biar betul ....alah bosanlah kalau ade oppa mark je...

Tuan song:dah tak yah nak memilih sangat tu jugak oppa hyo kan...

Hyo:arrasso oppa...

Hyo sudah siap mandi dan memakai baju uniform sekolahnya dan berlalu turun kebawah ngan tergesa gesa...

Hyo:oppa dah jom kite dah lambat ni...

Mark:sape suruh lambat... Adik oppa ni kan memang tak leh nak bangun awal ke...

Hyo:hihihi... Cepatlah oppa hyo dah lambat ni... *sambil menarik tangan oppanya yg sedang minum air....

Mark:sabarlah hyo.... *terus meletakkan air minumannya kemeja kerana takut kemeja kerjanya basah akibat air teh tu*...dah jom..

Di sekolah..

Hyo:hai yerin tunggu sape.. 

Yerin:tak de sape cuma aq nak tahu... Sape yg hantar kau...

Hyo:ohh. Tu oppa aq lah..

Yerin:wah ape nama panjang dia...

Hyo:mark song yi en... Kenapa dah terpikat ngan abang aq ke...

Yerin:takdelah hati aq cuma ade haechan seorng je.....hihihi...

Hyo:ish kau ni dah jom ah masuk kelas....

Yerin:jom..

Mereka terus pergi ke kelasnya...

Hyo:ish budak tu datang ke..

Yerin:sape wei...

Hyo:taehyung ah ....

Yerin:lah v ke... Aq rase dia ok je...

Hyo :denga korang ok tapi ngan aq hemm memang taklah dia nak layan...

Yerin:tapi hyo kenapa v tak suka kau ah...

Hyo:aq pun tak tau lah....

Xxx:hai hyo ade belanje saye tteokbokki lagi ak...

Hyo:ohh, jin ni hah...

Jin:wah terima kasih hyo awak memang baiklah...

Hyo:welcome... Tak delah saye cuma baik hati je hari ni...

Jin:ok lah ckg dah masuk... Terima kasih tau hyo sebab belanje... *terus mencuit hidung hyo lalu berlalu....

Hyo:ish, jin ni asik cuit hidung aq je... *terus menggosok hidungnye....

Kring kring

Yuju:hyo, awak balik jalan kaki ke...

Hyo:ehh, tak ah hari ni saye balik ngan oppa saye...

Yerin:sape mark ke...

Hyo:haah...

Yuju:ohh, ok....

S
K
I
P

Waktu balik...

Hyo:mane oppa ni janji nak ambil... Hish dah lah aq duk kat tempat gelap... Ni kalau nampak ni memang lah aq tak nak diaorang tau yg aq ni orang kaya.... Harap² quenka tu tak bagitau kat oranglah....

Sebuah kereta bmw berhenti didepan hyo... Hyo terus masuk kedalm kereta tersebut...

Hyo:waeyo oppa lambat.... Lain kali ppalli ....arrasso...

Mark:mian hyo... Oppa banyak kerje...

Mark terus berlalu ke tempat gelap itu dan pergi ke rumah.....

Hai ni story baru saye dan kalau best jangan lupa vote hihihi thank sebab baca.... 

that alien is my husband!!(complete)Where stories live. Discover now