Di mini consert
V dan bts membuat mini consert di sekolah manguk highschool......
Selepas membuat persembahan ranai yg ingin bergambar dengan bts....
Yeoja:oppa v boleh tak nak selfie....
V:oh...ok...
Yeoja tadi pun bergambar dengan v tiba² yeoja tersebut terus memeluk v....
Namja:yah...min ah.....
Min ah:eh...chagi...a....apa chagi b...bu..buat kat sini...kan chagi ade kelas....*dengan suara yg tersekat sekat.....
Jinjin:apa chagi²....asal kau peluk dia...
Min ah:mane ade...hah..oppa ni yg peluk min.....
Jinjin:kaw yg peluk dia tadi ke....
V:eh mane ade...kw jangan nak tipu eh.....
Jinjin terus memukul v dengan kuat....masa tu ramai yg tengok tetapi diaorang tak tolong....masa tu bts tak de kat situ.....ji hyo yg melihat dari jauh terus datang untuk meleraikan pergaduhan tersebut.......
Hyo:wei,relax lah...kw nak tau tk yg sebenarnya si yeoja gila ni yg peluk v dulu.....
Min ah:kw sedap je eh panggil aq yeoja gila.....
Hyo:dah nak wat cam na kw kn memang dah gile....
Min ah:chagi tengok yeoja ni.....*pergi ke jinjin dan pegang lengan jinjin.....
Jinjin:kw sape nak cakap dia yeoja gila......*pergi kearah hyo dan memegang kolar hyo*
Sementara jinjin memegang kolar baju hyo min ah pun datang lalu memukul hyo manakala jinjin hanya memegang hyo....v terbaring lemah dekat lantai......
Bts:woi,lepaskan diaorang....
Jinjin dan min ah pun pergi dari situ dan semua murid bersurai......
Bts:wei v kaw ok ak....
V:hyo mane.....
Jimin:tu hah ade tu dengan jungkook....
V pun pergi kearah hyo lalu duduk disebelah hyo....
V:hyo kaw ok ak....
Hyo:aq swntiasa ok lah kw ni macam tak kenal aq je......arghh*sambil menahan sakit*....
V:terima kasih sebab selamatkan aq....
Hyo:tak pe...dah jom lah balik....
Bts:jom lah....
Rapmon:eh kejap...v ape yg dah jadi sebenarnya....
V:sebenarnya cam ni.....*v menceritakan dari A sampai X sebab mase tu diaorang tak cakap pasal huruf Z pun...sebatang haram pun z tak de kat cite tu*....
Bts:lah teruk nye yeoja tu....
V:kan...
Di rumah.....
V:hyo kw ok ak...aq rase xam kw je yg teruk.....
Hyo:aq ok lah lagipun...bukan sakut sangat kan...dah lah aq nak masuk tido.....
V POV
V mengambil first aid lalu pergi ke bilik hyo....V:lah dah tido rupanya hyo ni....
V terus mengubatkan luka yg ada di muka hyo.....
Dalam 30 minit....selesai sudah kerje v....
V yg ingin menjaga hyo tertidur kerana dia terlalu mengantuk lalu tertidur di tepi hyo......
End POV
S
K
I
PPada waktu pagi pada pukul 7.20 hyo bangun kerana badanya terasa berat seperti ada tangan....hyo melihat tepi lalu hyo pun menjerit...
Hyo:arghhh......v ape kw buat kat bilik aq ni.....*turun dari katil*....
V:*v terbangun dari tidurnya akibat terdengar orang menjerit*....lah hyo kenapa jerit pagi² buta ni....oppa nak tido lah....
Hyo:ape ni perbahasakan oppa ni....eii geli aq. ..baik kw keluar sebelum aq yg keluarkan kw....
V masih berdegil...jadi apa lagi hyo pun hendak menarik v keluar dari bilik....tetapi apakan daya wanita dengan daya lelaki....v terus mwnarik hyo untuk tido semula....tetapi hyo ingin bangun dan denfan cepatnya v terus memeluk hyo yg ingin melepaskan diri....
V:just senyap dan tido sebab hari ni kan cuti....lagipun kw tegah sakit.... *mengemaskan lagi pelukannya supaya selesa*.....
Hyo yg terkejut terus mengalah dan tertido dalam dakapan hangat dari v....
Hah...apa lagi klw bukan v dah jatuh cinta kat hyo.... Tapi betul ke atau dia cuma nak balas apa yg hyo dah buat dekat dia masa di sekolah manguk tadi....
Nak tau take yg cerita ni akan habis tepat pada bab 15 hah.....bye...jgan lupa vote......and jangan lupa abaikan typo.... Hahahaha... Author in banyak ketawa pulak.... Bye....
YOU ARE READING
that alien is my husband!!(complete)
Fanfictionkisah hidup hyo yg malang kerana dipaksa kahwin umur muda kerana mak dan ayahnya akan pergi ke england selama 5 tahun dan ingin menyuruh hyo kahwin dgn budak yg perangai seperti alien dan sombong di kelasnya iaitu taehyung nama samarannya ialah v...