Di sekolah
Hyo masuk kekelas dan berbual dengan luhan dan d.o....
Hyo:hai luhan hari ni awak tak ade fan meet ke...
Luhan:tak de...yang ade cuma bts....
Hyo:ohh...yeke....kenapa v tak bagitau aq*kata dalam hati*...
Masa rehat...
Hyo:luhan,d.o...jom rehat...
Luhan&d.o:jom...
Mereka pun pergi ke kantin dan makan....
V POV
rapmon:wei tae asal tak makan....
Jungkook:haah lah...hyung sakit ke...
V:ahh..tak delah..cuma tak selera je....
Jin:tae hari ni kita ade fan meet tau....
V:emm...tae tau...
V melihat kemesraan hyo,luhan dan d.o....dia merasa cemburu....v melihat hyo seperti gambar di bawah
End POV
S
K
I
PDi rumah....
Hyo:tae aq nak ikut pergi fan meet(hyo telah memperbahasakan v sebagai tae)
V:emm...suka hati lah...tapi kenapa nak ikut.....
Hyo:tak de pape cuma bosan duk umah....
V:hmm..tapi aq pergi ngan bts tau...
Hyo:hmm..hyo pergi naik kete appa lah....
V:ok...aq nak siap....*terus masuk bilik untuk bersiap*....
Hyo:kenap ngan si tae tu...nampak cam marah je...
Di fan meet....
Hyo:ishh...ramainya orang....alamak ade murid sekelas ngan aq lah...perghh..nasib baik pakai mask kalau tak mesti diaorang syak aq pelik.....
Hyo melihat v yg sedang memberi authorgraf kat peminatnya....
Hyo ternampak yg v membuat penumbuk dan melihat hyo sekilas....Hyo:aik...dia marah aq ke.....alah v ni gurau pun agak² lah....
S
K
I
PDi rumah...
Hyo:tae...aq dah balik....
Hyo naik keatas dan melihat v sedang tidur....
Hyo:comellah....
Hyo terus mandi dan tidur disebelah v.....
Sudah pagi...
Hyo bangun dan melihat v disebelahnya tetapi tiada v.....hyo terus turun ke bawah untuk mencari v....hyo pergi ke dapur dan ternampak sandwich dan air susu diatas meja dan disebelah susu tu ade sebuah note dan hyo pun baca
Hyo:sweetnye tae ni....lagi sweet dari sugar.....
Hyo:aik...tapi pelik...bukan ke dia marah aq....hmm..lantak lah....
Hyo terus makan sandwich tersebut dan bersiap untuk pergi shooping.. ..
S
K
I
PDi mall
Hyo:hmm..nak beli ape eh....eh jap tu bukan tae ke....tapi siapa yg kat sebwlah dia tu....tu bukan yoona ke....maaf kepada sesiapa yg minat yoona dan ini hanya rekaan semata mata......
Hyo mengekori merka dari belakang dan hyo pun give up kerana sedih melihat mereka bermanja manja....
Hyo:patutlah dia marah je.....rupanya dah ade orang lain.... Dan surat ni palsu....
Hyo menangis teresak².....sedih kerana dipermainkan.....
Cerita ni akan menjadi pelik tak lama lagi...ceh...tak dwlah....maaf kalaw banyak typo....and saya tak jadi buat who can be mine 2 sebab tk ade idea..dan saya lambt update sebab layan minecraft....jangan lupa vote...
YOU ARE READING
that alien is my husband!!(complete)
Fanfictionkisah hidup hyo yg malang kerana dipaksa kahwin umur muda kerana mak dan ayahnya akan pergi ke england selama 5 tahun dan ingin menyuruh hyo kahwin dgn budak yg perangai seperti alien dan sombong di kelasnya iaitu taehyung nama samarannya ialah v...