•נקודת מבט טאהיונג•(וי)אני והחבר׳ה פגשנו את ג׳י סו, והתחלנו להתקרב אליה, היא כל כך נחמדה.
בית ספר נגמר ונפרדתי מהחבר׳ה, והלכתי לכיוון הבית שלי.
עברתי במעבר החצייה ואז ראיתי מישהי שדומה לג׳י סו התקרבתי קצת יותר והייתי כבר בטוח שזו היא, צעקתי בשמה והיא הסתובבה.
רצתי לכיוונה וראיתי שהייתה לידה מישהי.או טאהיונג אופה. היא אמרה בקול חמוד, וחייכתי מהחמידות שלה.
אופה? אתם מכירים?? הילדה שהייתה ליד ג׳י סו שאלה וג׳י סו הינהנה לחיוב.
כן, תכירי את קים טאהיונג, טאהיונג תכיר את ליי סומי החברה הכי טובה שלי. ג׳י סו אמרה ואני וסומי הסתכלנו אחד לשני בעיינים וחייכנו ונהייתי ביישן.
היי, נעים להכיר אותך. היא אמרה עם חיוך.
וחייכתי לה את החיוך שלי.טוב נירא לי שאני ילך. אמרתי בא ללכת.
טאהיונג! סומי אמרה והסתובבתי.
מה? שאלתי.
אני וג׳י סו תיכננו ללכת בצהריים לקניון, רוצה לבוא? סומי שאלה בסקרנות מחכה לתשובתי וגיחכתי.
מה? סומי! ג׳י סו שאלה מופתעת ממה שסומי שאלה ועברה להיסתכל עליי.
זה לא שאכפת לי שתבוא אני פשוט מופתעת מהשאלה שלה, אני ישמח אם תבוא איתנו.
ג׳י סו אמרה עם חיוך.אין בעיה, אני יבוא אבל אני יצתרך את המספר טלפון שלכן. אמרתי והן הביאו לי את מספרי הטלפון שלהם.
•נקודת מבט ג׳י סו•
אייש...
הילדה הזאת סומי אני יהרוג אותה, לא אכפת לי שהוא יבוא אבל היא פשוט מתנהגת מוזר.אין בעיה אני יבוא אבל אני יצתרך את המספר טלפון שלכן.
טאהיונג אמר ואני וסומי הסכמנו והבאנו לו את המספר.
הסתכלתי על סומי ושמתי לב שהיא מסמיקה כשהיא מסתכלת על טאהיונג, לא יכול להיות שהיא... ג׳י סו תפסיקי לחשוב ככה, אין מצב שהיא מחבבת אותו.
היסתכלתי על סומי והיא עדיין מסמיקה.
יאא סומי את מסמיקה יותר מדי. לחשתי לה באוזן והיא השפילה מבט עם חיוך מביך וגיחכתי בשקט.
טוב אז אני יתקשר אליכן ביי. טאהיונג אופה אמר וניפנף לשלום ואנחנו החזרנו לו בחזרה.
המשכנו ללכת לכיוון הבית של סומי שהיה קרוב לבית שלי.
סומי, יש מצב שאת מחבבת את טאהיונג אופה? שאלתי אותה והיא עצרה במקום הסתכלה עליי והתחילה לצחוק צחוק מזוייף.
חחח הרגת אותי... מאיפה הבאת את זה...?
היא אמרה בגימגום, השקרנית הזאת.
אל תשקרי לאוני שלך (אחות גדולה)!
אמרתי לה כעוסה בכאילו כדי להפחיד אותה.
ביאהנה (סליחה) אוני, אבל אל תגלי את זה לאף אחד, טוב!?
היא שאלה מובכת, אם פרצוף מסכן.
יאא סתם צחקתי, זה בסדר ואני לא יגלה לאף אחד, בשביל מה יש חברות אם לא בשביל זה? אמרתי לה והיא חיבקה אותי חזק.
אוני, קומאו (תודה) סארנגהאיו (אני אוהבת אותך).
היא אמרה בקול חמוד והעפתי אותה ממני ועשיתי לה פרצוף נגעל.
לוויתי אותה לבית שלה וניפנפתי לה לשלום והיא נכנסה לביתה.
YOU ARE READING
פארק ג׳י סו, שינית אותי. [הפסקה]
Hayran Kurguפארק ג׳י סו - תלמידת תיכון , בת 16. מתחילה שנה חדשה בתיכון בכיתה י׳. שם מתחיל הסיפור בינה לבין ג׳אנגקוק הנער הכי פופולארי. הסיפור מכיל קללות , תכנים מינים. כל הזכויות שמורות ל leeminayounglee.