Podívala jsem se na svůj odraz v zrcadle. Černou sukni a tričko s nápisem "daughter of satan" jsem doplnila o černé podkolenky a koženou bundu. Přeci jen říkal, že večery jsou chladnější.
"Ty máš rande?" vykoukla máma zvědavě zpoza rohu.
"Ne jeden kamarád mě pozval na party."
"Kamarád? Na Ukrajině?"
Protočila jsem panenky, popadla malý, kožený baťůžek a vydala se ke kavárně, kde jsme se potkali.
"Miluju tvoje tričko" na uvítanou mě obejmul. Když odstoupil, pečlivě jsem si ho prohlédla. Na sobě měl flanelovou košili, úzké černé džíny a řetízek s přívěškem "AA"
"Anonymní alkoholici? Promiň, ale ti mají být anonymní, neměl bys to takhle vystavovat na obdiv"
Zasmál se a přívěšek promluv v ruce "Neee, to znamená Asking Alexandria. Měla by sis je někdy poslechnout".
Nabídl mi ruku "Povedu tě." Beze slova jsem nabídku přijala a vydala se po jeho boku na neznámou ukrajinskou party. Procházeli jsme kolem davů mladých lidí, kteří se hnali za zábavou a vypadalo to, že většina má stejný cíl.
"Je to dost velká party, co?"
"Jo. Jsem rád, že jdeš, nebude tam moc lidí, s kterými vycházím. Ale pořádá to moje kamarádka a ta by mě zabila kdybych nepřišel. Doopravdy. A fakt bolestivě."
"Tvoje kamarádka je psychopat?"
"Myslíš, že všichni Ukrajinci jsou psychopati?"
"Ne, myslím si to i o Američanech" v dáli jsem uslyšela hudbu. Čím víc jsme se blížili, tím více jsem byla nesvá.
"Nebyl to asi dobrý nápad souhlasit a jít s tebou" prohodila jsem
"Neboj, jsi skvělá."
"Uhm, známe se ani ne den... nemůžeš jenom tak někomu hned říct, že je úžasný."
Dal mi pusu na čelo "Nemůžu si pomoct"
Co to dělá. Flirtuje se mnou? Nevěřím ve vztahy na dálku, a když je taky úžasný (omg já to řekla), znám ho ani ne den. Musím si zachovat chladnou hlavu a odolat těm očím. A tetováním. Bože ty lícní kosti...Nene, Nat soustřeď se. Jsi na dovolený. Letní románky jsou fajn, ale co víš. Třeba má nějakou pohlavně přenosnou nemoc. Nebo je fakt psychopat. Nebo je zoufalý a všem nakecal, že jseš jeho holka. Nebo, nebo se vsadili, že mě sem nedotáhne. To ne, zní to jak z filmu pro 13ti letý holky, těhotný nebo ženy po menopauze. Nejspíš je prostě jenom milej, užij si večer. Nemysli už. Přišli jsme k největšímu domu jaký jsem tu zatím viděla. Jak jsem později zjistila, patřil k němu i velký bazén a golfová hřiště.
"Á narazili jsme na místní smetánku?" uchechtla jsem se.
"DenDene!" ozvalo se za námi. Ze stínu vyběhla holka menší postavy, stará asi jako já s růžovými vlasy.
"Ahoj, já jsem Kristy, ty musíš být Naty!" na rozdíl od takzvaného DenDena mě hned objala. Než jsem odpověděla, či jakkoliv jinak zareagovala, byla pryč.
"To byla moje kamarádka. Dřív než se zeptáš, řekl jsem jí, že příjdeš se mnou, aby se mi tu nepokoušela dohodit půlku školy jako posledně."
"Neříkej mi,že takový fešný zpěvák jako má nouzi o holky." Sakra měla bych přemýšlet než něco vypustím z pusy.
"Takže já se ti líbím,jo?" zazubil se na mě
"Pojď se radši kouknout po nějakým pití" teď jsem ho za ruku chytla já a táhla pryč. Dorazili jsme do samotného středu. Všude okolo nás byli smějící se lidé, kteří Denise zdravili a po mně pokukovali. Ze začátku jsem pár z nich zamávala "Naty, ahoj" ale když už těch lidí bylo nad hlavu, tak jsem jen tupě zírala. Zahradu tvořil obří bazén, ve kterém pár lidí plavalo a několik stolů s jídlem a pitím. Zamířili jsme k jednomu a já si vzala kelímek. Denis postával kousek za mnou a já dostala ďábelský plán. Přišla jsem k němu co nejblíže "Máš u sebe něco cennýho?" zašeptala jsem.
"Nemám, proč-" svoji myšlenku nestihl dopovědět, protože jsem veškerou svoji sílu opřela do toho, abych ho shodila do bazénu. Potopil se pod hladinu, a když se vynořil zpět, usmíval se od ucha k uchu.
"Hahaha, pojď mi pomoct nahoru."
"Ale DenDene, já nejsem včerejší." zamávala jsem ukazováčkem
"Kire, mohl bys?" řekl Denis někam za mě a než jsem stihla zareagovat, jeden z jeho kámošů mě hodil za ním.
"Hej to není fér" šplouchla jsem na oba vodu
"Ukrajina je drsná krajina, to víš" zasmál se Kir. Podívala jsem na něj. Stál kousek od kraje. Hodila jsem významný pohled na Denise, který mi odpověděl mrknutím. Oba najednou jsme skočili po jeho nohách stáhli ho do vody.
"Denisi, normálně radost z tvých úlovků nesdílím, ale tahle je fakt super"
Počkat, počkat, počkat. Já nejsem Denisův úlovek. Nebo jo? Zatímco jsem se smála s Kirem, Denis vylezl ven a došel (bůhvíkam) pro suchý ručník.
"Říkal jsem Kiki, jestli by ti nepůjčila nějaký suchý oblečení, za chvilku ti ho donese." řekl, když jsem se zachoulila do ručníku.
"Nemusíš se o mě tak starat, ale je to fakt milý." usmála jsem se na něho
"Stejně jsem měl plán tě do toho bazénu hodit, byla jsi o trochu rychlejší."
Uviděla jsem Kristy jak ke mně jde s balíčkem oblečení.
"Tady jsem vybrala něco co by ti mohlo být, a Denisi ty máš tady, co tu zbylo z narozenin. Převlíct se můžete v garáži" hodila po mně klíčky.
"Uhm mám počkat před garáží?" přísahala bych, že se začervenal. Čím víc času jsem s ním trávila, tím byl roztomilejší.
"Klidně se můžem převlíknout najednou jestli chceš" nepřišlo mi jako nic špatného vidět někoho jiného ve spodním prádle, vždyť podobně je to s plavkami. Zamířili jsme ke garáži, která se jevila o něco menší než jsem čekala. Vešla jsem dovnitř ve chvíli, kdy se mladík a nějaká bruneta snažili na to vlítnout. Zastavila jsem se ve dveřích a abych trapnost okamžiku vylepšila, zakřičela jsem "Ani sem nechoď, oni chtějí koitus." Pak jsem vycouvala z místnosti, před kterou jsem našla Denise v křečích smíchu.
"Koitus?"
"Chtěla jsem být taktní" zamumlala jsem
"Vadí ti křoví?"
"Ale nějaké luxusní, prosím pěkně."
"Jak si madam ráčí přát." Dovedl mě dozadu do zahrady. Svou kupičku oblečení jsem si položila na zem a pomalu si vysvlékla sukni a podkolenky, které jsem nahradila černými kraťásky. Místo trička mi Kiki poslala bílý croptop. Skvělé, míň oblečení bych snad mít nemohla. Po očku jsem pokukovala po Denisovi v keři vedle mě. Ta dovolená na Ukrajině se doopravdy začala líbit.