Drámo

97 8 0
                                    

"Mě s sebou nechceš?"
Denis se přišel s tím, že potřebuje před tour odjed do Ukrajiny něco zařídit. Ale sám
"Ne, bude to jen týden" políbil mě do vlasů. Neměla jsem důvod se čehokoliv obávat, tak samozřejmě nic nenamítala.
"Když tě tak dlouho neuvidím, tak bycho se možná měli pořádně rozloučit, ne?" vedla jsem ho do ložnice

Od Denisova odjezdu uplynuly sotva 4 dny a já začínala pociťovat samotu. Poprvé od svatby jsme od sebe byli odloučeni na tak dlouho dobu. Dny jsem trávila v kavárně, ale osamocené noci ve velké posteli mi moc dobře nedělali.
V úterý se zastavil Sam. Tvářil se ustaraně.
"Naty, děje se něco s Denisem?"
To mě trochu zarazilo "co by se mělo dít?"
"Nejsem si jistý co se děje, ale Ben má plány...no s Dannym" viděla jsem jak těžce volí slova "Denis prý vůbec na nic nereaguje. Emaily, zprávy"
Seděla jsem naproti němu a snažila se pochopit co mi říká. Denis odjel na Ukrajinu. Nereaguje. Já s ním mluvila naposledy v neděli.
"Říkal, že teď bude zaneprázdněný"
"Ty to nechápeš. Jsme domluvení na natáčení klipu. Dlouho. Potřebujeme ho."
Nic jsem nechápala. Pomalu jsem vytočila jeho číslo. Hlasová schránka. Není potřeba panikařit. Určitě ne. Nic se nestalo
"To nemůžete počkat?"
"Já bych rád. Ale bude začínat tour a všechno. Nechci se otočit zády, ale nevím co dělat" smutně pokrčil rameny
"Danny se vrátí?" zlomil se mi hlas
Odpovědí mi bylo ticho
"Same, já ho seženu. Dejte mi čas jenom"
Co si o sobě myslí?! Nebo se mu něco stalo??!?!? Bože Dene, co zas vyvádíš"

Zkoušela jsem volat. Psát. Nic nepomohlo a Denisova schránka byla plná. Do jeho návratu zbývaly 3 dny, ale kluci museli klip natočit nejdéle další den. Co jsem se dozvěděla, tak už delší dobu jim připadal "divný". Při tom prohlášení jsem málem vyletěla z kůže. Denisovo chování určitě má důvod a Ben z něho teď bude dělat bůhvíco? Pardon?

Středa. Očekávala jsem Denise. Místo něho se dostavil jen vzkaz.
"Musím zůstat déle. Promiň" nic víc. Bez slov jsem zírala na displej a tušila co se stane dál.

Od Denisova pomyslného zmizení uběhly 2 týdny a tour měla začít dříve než se komukoliv líbilo.
"Já už nemůžu" svěřila jsem se Chrissy se svým plánem "jedu za ním. Pamatuju si kde bydlel, najdu ho a do pozítří ho tu máte."
Objala mě "Netuším co se tu děje, ale vůbec se mi to nelíbí"

Seděla jsem v letadle a přemýšlela co se to děje. Co se zase tak podělalo. Asking Alexandria pro Denise byl splněný sen. V kapele byl sotva rok. Tak co blbne?!
Na letišti jsem si okamžitě chytila taxík a zamířila k Denově starému bytu. Otevřel mi rozespalý mladík bez trička.
"Naty?!" okamžitě jse poznala, že předešlou noc pil. Hodně. Neudržela jsem se a vlepila mu facku "Ty idiote!" vypískla jsem "co jako děláš?! Pozítří začíná tour. A jestli okamžitě nezvedneš ten kostnatej zadek a nevrátíš se se mnou, tak nahradí Danny. Seš pryč. Tak se vzpamatuj prosím!" do očí mi vtrhly slzy.
Stál přede mnou a ani se nic nesnažil vysvětlit. Objal mě a začal vzlykat.
"Dene?" odtáhla jsen a podívala se mu do očí
"Nesnáší mě. Já-já už asi prostě nemůžu. Je to od začátku. Pros-prostě Ben prý necítí chemii,nic"
Zírala jsem na něho. Všechno se zdálo být v pořádku. Nikdy bych neřekla, že mezi nimi jsou takové problémy
"Chtěl jsem jenom čas, abych přemýšlel. Nemyslel jsem, že se to přemýšlení protáhne. Prostě jsem potřeboval vyřešit co dělat. Nechtěl jsem tě tam nechat samotnou. Promiň, hrozně se omlouvám, za všechny ty problémy se mnou."
Pevně jsem ho objala "Ať ses rozhodl jakkoliv, skončit nebo pokračovat, budu tě podporovat"
"Ale já nevím co je správný"
"Pojď do obýváku" Zavřela jsem dveře na chodbu "udělej to co chceš. To jak to cítíš. Netrap se. Je to tvůj život. Ostatní to pochopí. Ale rozhodni se rychle"
"Chtít po tobě žít chvíli tady je sobecký"
Nadechla jsem se "budu tu s tebou žít tak dlouho jak budeš chtít. Ale slib mi, že s hudbou nepřestaneš"
"Hrozně tě miluju" tentokrát se on opřel o mou hruď
"Nemůžu jenom tak...-"
"Dene, jestli je to pravda...nechci aby ses cítil špatně, protože Ben něco. Askini nejsou jediná kapela světa"
"Musíme to nějak vyložil ostatním" políbila jsem ho na čelo
"Já to udělám" chopil se telefonu. A tak začalo Denisových 10 nejtěžších minut.
Vrátil se na a tváři měl úsměv. Nebo něco podobného
"Mám tě pozdravovat. A prý to chápou. Ale...já skončil v kapele. Cítím se hrozně"
"Vím co ti pomůže" měli jsme zvyk. Když jeden byl vážně na dně,zalezli jsme do postele a v objetí sledovali pohádky. Tentokrát se na pohádky nedostalo.

Po 2 měsících jsme se vrátili zpátky do států. AA odjeli na tour a Chrissy mi vylíčila veškeré události.
"Byli hrozně naštvaní. Vinili Bena. Nevim co se stalo, ale Danny je zpátky. Sammy říká, že se Ben zachoval jako kretén, ale prej co se dalo dělat"
Objala jsem ji. Denis se stal zakládajícím členem nové kapely, Alex rostla a já dál trávila dny v kavárně a odpoledne s Chrissy. Život zas dával smysl.

Run Free ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat