Svatba?

222 11 1
                                    

Potom co jsme vypili nejenom Denisovu vodku, ale i několik dalších flašek, a já se dozvěla mnoho zajímavých příběhů, většinou se sexuální náplní, jsem usla vedle Chrisy ve své nové posteli za závěsem. Měla pravdu, James neuvěřitelně chrápal.
"Šš, Naty?" někdo mnou jemně zacloumal. Nade mnou se skláněl Denis bez trička.
"Narostl ti sval, tak ses přišel pochlubit?" unaveně jsem se protáhla
"Kluci s Chrisy šli koupit jídlo, máme chvíli pro sebe."
Uvolnila jsem místo vedle sebe a na zvedla deku na znamení, že si má lehnout ke mně. Lehla jsem si na jeho hrudník a on mě obejmul.
"Tak jak se ti tu zatím líbí?"
"Kluci jsou fajn a Chrisy moc milá" usmála jsem se do stropu
"Chceš slyšet tajemství?"
Sedla jsem si a vrhla na něj nedočkavý pohled "Povídej"
"Chrisy má zítra narozeniny a Sam ji chce večer požádat o ruku"
"Kecáš!" vypískla jsem. Byla jsem ráda za oba, byli spoli roztomilý
"Ale nesmíš jí nic říct."
Ne, jsem uplně blbá a řeknu jí to
Pomalu jsem se naklonila nad jeho obličej a políbila ho. Obejmul mě a převrátil, tak že jsem ležela pod ním.
"Brzy se vrátí, teď ne" zašeptala jsem, i když jsem věděla, že se nemůžu bránit.
Kousl se do rtu "Jsi až moc sexy"
Pomohl mi sundat tričko, ve kterém jsem spala a znovu mě políbil. Přejela jsem po jeho hrudi a přitáhla se blíž, abych mu rukou projela vlasy.
Najednou se ozvaly hlasy a zvuk podobný otevírání dveří.
Rychle jsem se otočila, až Denis sjel na zem a začala si navlíkat tričko. Denis se posadil na Chrisynu postel ve chvíli, kdy do pokoje vrhnul Ben.
"Pěknej rozchuch Dene, vyrušil jsem vás?" zašklebil se
"Ne, jen jsme si povídali" pokusila jsem se znít důvěryhodně
"Naty, oba víme které části vašeho těla si povídali, ale pojďte, je jídlo" podíval se na mé oprané černé tričko s logem kapely Hollywood Undead, které mi sahalo sotva do půlky stehen. Přišel ke mně a vzal mě do náruče "Ty jdeš takhle"
Pokusila jsem si tričkem zakrýt zadek "Mohl by jsi mě položit? Denisi, mohl by mě položit?"
"Mně ten pohled vyhovuje"
Ben se zasmál a vynesl mě ven. Zjistila jsem, že stojíme kdesi na odpočívadle, kde seděla Christine, oblečená podobně spoře jako já, a zbytek kluků. "Bene, ty taky nenecháš nikoho oblíknout" povzdechla si. Opravdu, nikdo kromě Bena nebyl normálně oblečený.
"Uděláme z toho stůl hanby"
"Stůl hanby to je už jenom tím,že tu jsi" podotkl James

Zbytek dne proběhl vcelku normálně. Zatímco kluci zařizovali nějaké technické blbosti okolo koncertu, já jsem byla s Christine nakupovat.
"To si vyzkoušej" podala jsem jí zdobené černé šaty. V duchu jsem se uchechtla nad myšlenkou večera.
"Hned jsem tu" otočila se a zamířila do kabinek.
Za chvilku vykoukla "Jsi připravená?". Nadšeně jsem kývla. Až při pohledu z dálky jsem si všimla jak malá by bez pod na podpatku byla. Šaty jí i z toho důvodu končili těsně u kolen.
"Asi bych měla do dětských velikostí" zasmála se prohlédla svůj odraz v zrcadle.
"Jsou moc hezké, dej mi chvilku" rychlým krokem jsem se vydala napříč obchodem. Dlouho jsem nic nemohla najít, ale nakonec mi pod ruku přišly šaty určené buď pro lehlé nebo malé dívky.
"Tys mi přinesla podpíčovky?" v jejím hlase byla slyšet nejistota
"Zkoušej" usmála jsem se pro sebe
"No nekecej" udělala pózu. Černé šaty na ramínka s hlubokým výstřihem jí padly dokonale.
"Už mám vytipované obchody, kde mají i pro malé, tahle metoda mě zas až tak nenapadla" zamířila zpět do kabinky a poté k pokladně
"Co chceš ty?" spokojeně tiskla tašku
"Kafe"
Zabočily jsme za roh, kde stál Starbucks. Po chvíli jsme spokojeně šly k baru, kde kluci měli už za pár hodin hrát.
"Zase vidím barevně" spokojeně jsem usrkla horké kávy
"Jak ti to jde s Denisem? Jste spolu sladcí" nadohodila Christine
"Je úžasnej. Jsem moc ráda, že jsem ho potkala" Neuvěřitelně ho miluju, za ten měsíc se hrozně moc stalo a on je tu se mnou a pro mě.
"Doufám, že vám to vydrží. Až skončí tour, co ty vůbec děláš?"
"Teď jsem dostudovala školu, ráda bych si otevřela tatérský salón" svěřila jsem se jí
"To je skvělý! Budu moct být tvůj první zákazník?" vypískla
"Jasný" zasmála jsem se "Co děláš ty?"
"Je to takový zvláštní, nerada o tom mluvim" začervenala se
"Povídej"
"Momentálně studuju"
"Kolik ti je vůbec?" začalo mi docházet jak o ní nic nevím
"20" Jako mě
Než jsem stačila odpovědět, objevila se před námi dlouhá fronta lidí oblečených v tričkách Asking Alexandria.
"Hele Christine a Naty!" ukázal na nás někdo
"Ahoj" zamávala Chrisy vesele. Usmívej se a mávej, dělej, že víš co děláš.
Pár lidí mě poprosilo o fotku, což mě trochu znervóznilo.
"Pojď" zatáhla mě Chrisy do budovy "Jsi populární. Jako kluci" zazubila se
"To teď budu mít spoustu nových sledujících na instagramu" zasmála jsem se
"Podívejme se, přichází naše ženy" uvítal nás Cameron
"Zdravím náš muži" objala jsem ho na uvítanou. Super, už se učíš jejich návykům.
"Za hoďku pouštíme dovnitř, pak budou předskokani a my začínáme po nich. Takže 2 hodiny času." objal mě Denis kolem ramen "ztratíme se do mojí šatny?"
"Myslím, že podstatou 'ztracení se' je to,že ty nebo někdo jiný neví, kde jsi, ale dobře, jak chceš" dloubla jsem ho do žeber
"Já bych taky ráda chvilku mluvila se Samem" políbila ho Christine
"A já tu zůstanu a budi koukat na ty dvě ošklivky" zařehtal se James.

Zatímco se Denis převlékal na stage, já seděla na vysoké židli před zrcadlem a projížděla internet. Bylo vtipné kolik stránek se o mě najednou zajímalo.
"Jak vypadám?" podívala jsem se na jeho odraz v zrcadle. Měl dlouhé bílé tílkos textem jedné jejich písničky a černé džíny.
"To máš kdyby jsi zapomněl text?" upozornila jsem na motiv
"Miluju tě" políbil mě do vlasů a objal ze zadu.
"Žádný rozcuch DenDene" připomněla jsem mu ranního Bena.
Podíval se na hodinky "Jde se na to"
Dlouze jsem ho políbila "Pořádně to rozjeď"

Za chvíli jsem už stála vesle Chrisy v backstage a koukala na show. Zrovna dohráli písničku The Black, když se Sam chopil mikrofonu.
"Co to dělá? Vždyť ho nikdy nedržel" podivila se Christine
"Upřímně jsem mikrofon nikdy nedržel, takže je divné do něj teď mluvit" zasmál se Sam "ale je tu něco by měl každý vědět. Zítra má narozeniny ten nejdokonalejší člověk, kterého jsem kdy potkal, a kterého nadevšechno miluju" Christine si přikrala ústa dlaněmi a bylo vidět,že jí po tváři stéká slza.
"Jdi tam" vyšoupla jsem jí na pódium. Sam na mě mrknul, přišel k ní, podal jí ruku a pomalu s ní přešel doprostřed pódia.
"Miluju tě a chci tě milovat napořád" klekl si před ní a fanoušci začali pištět.
"Vezmeš si mě?" zeptal se Sam so mikrofonu a druhou rukou z kapsy vytáhl krabičku s prstýnkem. Chrisy zlomená pláčem pouze zakývala hlavou a vrhla se mu kolem krku. Přísahala bych, že i Sam měl blízko k pláči. Nasadil jí prstýnek,dlouze políbil a Christine se rozeběhla ke mně.

Tu noc jsme opět strávili v místním hotelu.
Leželi jsme vedle sebe a spokojeně oddychovali. Lehla jsem si na bok,podepřela si hlavu a podívala se mu do očí.
"Bylo vidět, že sis dnešek užil. Jaký to je žít svůj sen?"
"Dokud ho žiju s tebou,tak si nemám na co ztězovat" pohladil mě po tváři
"Taky mě někdy požádáš o ruku?" Jasný Naty, klidně mluv. Nemusíš přemýšlet, v pohodě.
"Jednou bych rád" už jsem to jednou říkala, ale sakra naše děti budou dokonalý.
Tou odpovědí mě překvapil. Přeci jen se neznáne dlouho, ale pravdou je, že jsem měla pocit jako bych ho znala roky.
"Hmmm vem mě do Disneylandu. Nemusíš mě tam žádam o ruku, ale vem mě tam" zaškemrala jsem a pokusila se o štěněčí očka.
"Nedělej to" pokusil se mi zakrýt oči Někdo je sexy, já se umím tvářit jako pes, co chce spát na gauči. Ano.
"Mě nezastavíš" obkročmo jsem se na něj posadila a pomalu ho políbila na rty
"Věř mi,že tě ani zastavit nechci" kousl mě do rtu
Tentokrát mi nemusel pomáhat se sundáváním trička ani ničím jiným.
"Pokračování?" ušklíbla jsem se
Svou odpověď dal velice jasné najevo. Zaryla jsem se mh nehty to zad a slastně se zlomila v pase.
"Miluju tě" zašeptala jsem mu do ucha

Run Free ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat