13.Oj , raczej nie odbierze kotku .

156 10 3
                                    


*perspektywa Oli

Leo nadal nie było widać . No kurwa co tu się dzieję . Przyłapałam Radka na tym że się na mnie patrzy .

-Nie wciągniesz tego teraz Ola ?

-Nah, ymm chyba muszę już iść -powiedziałam lekko się jąkając .

-No weź Ola , musimy nadrobić zaległości - powiedział wciągając mnie na swoje kolana .

-Ymm , Radek ja mam chłopaka - powiedziałam , próbując uwolnić się z objęć blondyna .

-Oj , chyba się zmienił . Dwa lata temu byś tak mi nie powiedziała . No proszę kotku Będzie fajnie.- mówiąc to odwrócił moją głowę w swoją stronę .

-Nie , Radek , proszę cię na prawdę muszę już iść - powiedziałam i wstałam z jego kolan , ale Radek pociągnął mnie za rękę .

-No weź Ola .

-Powiedziała ci chyba że nie chcę - usłyszałam znajomy głos Kuby . Co on tu do kurwy nędzy robi .

-Dobra spoko koleś . Do zobaczenia innym razem Ola - powiedział oddalając się od nas .

-Ymm dzięki za to , że mi pomogłeś Kuba - powiedziałam po kilku niezręcznych minutach ciszy .

-Nie ma za co . Jeszcze mi się odwdzięczysz - powiedział z chytrym uśmiechem , że co kurwa ?

-Ymm , przepraszam cię Kuba , ale muszę zadzwonić do Leo .

-Oj , raczej nie odbierze kotku - i właśnie w tym momencie straciłam kontrolę nad swoim ciałem.Ostatnią rzeczą jaką usłyszałam był głośny śmiech Kuby .

Obudziłam się po jakimś czasie . Pierwszą rzeczą jaką zobaczyłam po obudzeniu się była zakrwawiona twarz Leo patrząca się na mnie z bólem w oczach . O co tu do kurwy chodzi .

-Leo , co ci się stało . Gdzie my w ogóle jesteśmy .

-Nie wiem co się dzieje Ola . Twój pieprzony były Kuba nas porwał i prawdopodobnie chce ci coś zrobić .

-Co ? O co tu do kurwy chodzi ?

-Chcesz wiedzieć o co chodzi kotku ? - usłyszałam znajomy głos Kuby . Blondyn usiadł obok mnie na ziemi i chwycił moją twarz w swoje ręce .

-Tak. Mów o co tu do kurwy nędzy chodzi Kuba . Po jakiego chuja nas porwałeś ?

-Oj , jakie brzydkie słowa lecą z tych pięknych ust. Wolałbym je wykorzystać do czegoś innego . No tak miałem ci powiedzieć o co chodzi . Oj musisz mi zapłacić za to co się stało .

-Że co kurwa ? Porwałeś mnie kurwa dlatego , że mnie zdradziłeś i z tobą zerwałam ?

-Oj , kotku myślisz że nie wiem co wydarzyło się na imprezie u Jade ?

-Serio ? Nawet już wtedy z tobą nie byłam .

-Powinnaś być mi wdzięczna za to że wtedy cię uratowałem .

-Byłam ci wdzięczna przez te pieprzone trzy lata a ty to wszystko zniszczyłeś .

-Możliwe . Ale posiedzisz jeszcze sobie trochę z tym pedałem . Jeśli zdecydujesz się , że chcesz do mnie wrócić to powiedz .

-Chyba śnisz Kuba , nie wrócę do ciebie chociaż miałabym zginąć w tym burdlu .

-Oj jeszcze zmienisz zdanie księżniczko ...


Sad story/ L.DWhere stories live. Discover now