אז כל השאלות שכרגע אני כותבת נשאלו במהלך הספר:
של מי כל הילדים האלה?
אוקי אז בגלל שעשיתי הפסקה כל הדמויות נשכחו מראשכם, אז סתיו איתן ואיטם הם הילדים של סלין ועומרי מהספר הראשון.מי זה נייט?
really nigga?
נייט זה אח של סלין,למה מחקת את הספר?
אז באותו הזמן שהתחלתי את הספר התחלתי במקביל גם את עולמה של סופיה, גם בלבלתי אותכם וגם בלבלתי את עצמי אז החלטתי למחוק ולהתחיל כאשר אני אסיים את עולמה של סופיה.איך זה ספר המשך בדיוק?
אין תגובה.אלה כל הילדים של עלמה ואליאור?
really nigga?
לאאאאאאאאאא הם הילדים של סלין ועומרי.מה קורה עם סתיו?
הכל סבבה אצלה ואצלך?למה זה כל כך מושלם?
כי אני כתבתי את זה. (קצת צניעות אחותי,)מי זה דניאל?
תשבע/י נדר!! (המשפט שלי, יש זכויות יוצרים)
רציני? מי זה דניאל? הוא פאקינג חבר של סתיו הדמות הראשית בספר!!הסיפור זה רק על איתן?
לא, פשוט הוא יותר מעניין ואלינור והוא חמודיםםם..זה מתאג"ד?
אוקי אז כן לקחתי כמה רעיונות מתאג"ד אולי פרק או שניים כי אני לא מבינה בצבא וגם זה יותר עזר לי ויש כאלה שיתלוננו שזה מטומטם אם זה מטומטם אל תקראו!!את לא אמיתית?!!
אני כן.. זה מה שאמא ואבא אמרו:)-
יש איזה משתמשת שחנקה אותי ולקחתי לה את הכינוי שהיא הדביקה לדרור ואני אצטט אותה
"למה נראלך שהחלפת את דניאל באיזה ציפור (דרור).." ההמשך היה מטריד היא איימה שהיא תבוא לי בחלומות!!
אז למה הכנסתי את דרור לפרקים האחרונים? כי לא יודעת רציתי לשנות קצת.
את ממשיכה את ויולה?
כן זה לא קשור לספר הזה אבל שאלו אותי, לא אני לא ממשיכה את ויולה כי אני חושבת שעונה נוספת תהרוס לי את הספר.שאלות שנשאלו עליי:
בת כמה את?
חגגתי ביום רביעי 15 (קטינה)#10/12/2018 (הספר נכתב פאקינג לפני שנתיים
עכשיו אני בת 17!😳)מה את אוהבת לעשות?
לאכוללללל!!!ספרים שאת הכי אוהבת?
אוקי יש מלא ספרים ואם אני התחיל אני לא אפסיקאז מהאתר אני הכי אוהבת את ה"טבע שבי" ו"החוזה" (יש עוד כמובן אבל הם הכי אהובים עליי)
וספרי קריאה זה בעיקר רומנטיקה כמו סדרת הספרים, "המועמדת" "העילית" האחת" ספרים מושלמים.
יש לך חבר?
לא, אין לי חבר.
#10/12/2018( עכשיו יש לך כמעט שנה )כמה זמן את כותבת?
הכרתי את עיר הספרים לפני שלוש שנים אז בגיל 12 וחצי התחלתי לכתוב. #10/12/2018 (אני אשכרה כותבת חמש שנים)לאיזה מהדמויות את הכי מתחברת?
שאלה מושלמת, לאלינור, היא הכי אני! היא ילדה טובה שבחיים לא היה לה חבר ואז היא מכירה את איתן ילד מופרע שמשחק בבנות, כמוני, הכרתי מישהו לא מזמן ואנחנו כרגע בקטע ונראה מה יהיה בהמשך.. #10/12/2018 (נפרדנו אחרי שנה)
YOU ARE READING
Different
Romanceאיטם, איתן ואלינור הם הילדים של סלין ועומרי, הם גדלו עם כפית זהב בפה, לראשונה בחייהם הם מתאהבים, נשברים וקמים מהשברים כמו גדולים. -קללות