Halloweenska párty

60 15 5
                                    

,,Máš nejaký vážny problém?" znechutene som pozrela na Andrewa a založila ruky v bok. ,,Ani nie... len že čo tu robíš" zamľaskal. ,,Ahoj Andrew" pozdravila Sylva. Nemala som náladu sa vybavovať s ním, tak som sa rozlúčila so Sylvou a odišla som domov.

---

,,Tak toto si neoblečiem" vyjavene som pozrela na Nelu. ,,Tie šaty sú mi úzke a navyše ukazujú to čo by som nechcela" ukázala som na na príliš krátku sukňu. ,,No a v čom by si tam chcela ísť?" nadvyhla obočie Nela a obzrela sa po posteli zahádzanej oblečením.

,,Čo povieš na toto?" vytiahla som zo šatníka tyrkysové šaty s čipkou a srdiečkovým výstrihom.

,,A to si mi to nemohla ukázať skôr?" zalomila rukami Nela. Ja som sa len pousmiala a rýchlo sa navliekla do šiat. Obula biele balerínky a s kulmou som vykúzlila zlaté vlny so svojich vlasov.

,,Tak už poď" zamávala na mňa Nela pred Benovým domom. Kulhala som celú cestu, lebo balenrínky mi boli malé. To budú otlaky... Ledva sme sa prepchali dnu cez skupinu teenegerov tancujúc na chodbe.

,,Ahojky" zakýval mi Zack a pristúpil ku mne. ,,Ahoj aj ty si tu?" opýtala som sa hlúpo. ,,No ak ma tu vidíš" nadvyhol plecami.

,,Vidím, že máš veľa nápadničiek " ukázala som smerom na skupinu dievčat posielajúc bozky smerom k Zackovi. ,,Už musím, uži si to, zatiaľ pa" a onedlho sa stratil v dave dievčat.

,,Idem pre pitie, tak čakaj tu ok?"

,,Jasné" prikývla som. Zrazu som sa ocitla úplne sama. Stála som ako tŕň v plote a sledovala ostatných ako sa bavia.

,,Tak ty si prišla?" potľapkal ma po pleci Ben. ,,No, už to tak bude" usmiala som sa na Bena a úsmev mi opätoval.

,,Ideš so mnou na terasu?" spýtal sa ma a ja som očervenela. ,,Ja ja jasne" koktavo som odpovedala a vnútri som si dala päsťou, lebo som mala čakať na Nelu. Ucítila som ako ma Ben potiahol von za sebou a už som nič nevnímala.

,,Som moc rád, že si tu" potľakal vedľa seba rukou Ben, keď si sadol na stoličku na terase. Po vonku behali deti, niektoré len v spodnom prádle a ja som sa cítila ako v nejakom párty filme. Potom mi došlo, že majú oblečené plavky, lebo v záhrade bol bazén.

,,A moc ti to pristane" jemne ma chytil za ruku Ben a ja som sa okamžite sústredila len naňho. ,,Ďakujem aj tebe" trochu som sa odtiahla.

,,Neboj sa ja nehryziem" začal sa smiať nahlas a ja som sa k nemu pridala. Zdiaľky som zbadala Andrewa s Annie ako sa olizujú pri strome. Pri tom pohlade mi prišlo trochu zle, tak som sa radšej otočila späť na Bena.

,,Inač, všimol som si, že si tu s kamoškou ehmm.. myslím, že sa volá Nora."

,,Ježiš Nela!" úplne som na ňu zabudla. Chúďa, určite má už hľadá a ja sa tu zatiaľ vybavujem s Benom.

,,Už musím ísť" vyskočila som a rozbehla som sa smerom k dverám, keď ma Ben stiahol späť za zápästie.

,,Počkaj, nechoď" hodil na mňa Ben puppy face. Bol tak roztomilí, že som mu nemohla odolať. Ale Nela ma hľadá a určite umiera od strachu, že kde som zmizla. Snažila som sa vyvliecť z jeho stisku, ale bol moc silný. Zrazu sa začal ku mne nakláňať a ja som sa zľakla čo chce urobiť. Bolo mi to jasné, ale ešte nikdy som nikomu nikdy nedala pusu. V tú chvíľu sa Ben prisál ku mojim perám. Prestala som vnímať všetko okolo seba a bozk som mu opätovala...

---
Ták dnes tu máme ďalšiu časť. Je tu prvá puse.. jeeee :D Dúfam, že sa vám bude páčiť a budem mocť vďačná za vote a komentík.. :3

Choose to shineWhere stories live. Discover now