Sobota, deň všetkých dní. Milujem ju, lebo nemusím nič robiť, nie že by som iné dni niečo naozaj robila. ,,Ahoj, smiem?" vyrušila ma Sofia. ,,Uhm" suchšiu odpoveď som jej nemohla dať.
,,Je mi to ľuto" povedala ako by si objednávala burger v mcdonalde. ,,A čo konkrétne?" nadvyhla som zvedavo obočie.
,,Všetko" smutne sa zahľadila Sofia do zeme. ,,Ja len nechápem prečo si to urobila?" ,,Lebo som sa bála!" pološeptom pipla Sofia. ,,A čoho?" vypleštila som oči. Sofia obľubené dievča s miliónmi kamošov sa bojí? ,,Toho, že by si sa Benovi páčila." Ja? To by bol teda zázrak... ale nebavilo ma už ignorovať Sofiu. ,,Dobre, si predsa moja sestra" pousmiala som sa a objala som Sofiu. ,,Ale teraz ma ospravedlň, idem niekam" vyskočila som z gauča.Konečne som sa dostala k jazdiarni. Vošla som dnu. Oprela som sa o bar, aby som sa mohla opäť zhlboka nadýchnuť. Celú cestu som bežala. ,,Tak čo to bude?" opytal sa ma chalan spoza pultu. ,, Jeden ľadový čaj" zdyhla som prstom. ,,Hneď to bude" otočil sa ku pohárom a capol tam citrón. ,,Čo tak dychčíš?" letmo sa pousmial na mňa. ,,Bežala som" ,,To som si myslel" žmurkol.
Priblížila som sa ku sklu a s úžasom som pozorovala jazdcov vonku. Oprela som sa a zahľadila sa na stenu s cenami. ,,Krása čo?" pristúpilo ku mne nejake dievča.
,,Sylva" zamávala rukou. ,,Viky" zaškerila som sa. ,,A koho sú tie ceny?" opýtala som sa. ,,Annie" ukázal prstom vonku na dievča zosadajúc z koňa. Bolo to to dievča z chodby s Andrewom. ,,To všetko vyhrala ona?" prekvapene som kukla na Sylvu.
,,No nie tak celkom, tie trofeje sú národného tímu, kde patrím aj ja" potľapkala sa po hrudi Sylva. ,,To musí byť užasné" ,,Veď aj je" pritakála mi Sylva. ,,A ty vieš jazdiť?" spýtala sa.
,,Bohužial nie"
,,No ak chceš tu ťa to môžme naučiť"
,,Naozaj?" usmiala som sa. ,,A chcela by si?"
,,To snaď nie" ozvalo sa mi spoza chrbta. Moc dobre som vedela kto to je...
CZYTASZ
Choose to shine
RomansPríbeh o dievčati menom Viktória, ktorej život nie je zrovna podľa jej predstáv. Všetko sa však zmení, keď jej mama dostane povýšenie. Nová škola nie je tiež zrovna šťastný začiatok, ale vďaka podpore novych priateľov zistí, že život má aj svetlé st...