P/2

1.5K 136 8
                                    

Akibat tangannya tergores , dia berhenti melakukan kerja. Segera dia mencuci jari nya yang luka.

Appanya yang kelaparan itu , dia sergah ke dapur. Muka nya mula mengeluh bila nampak Lyun anaknya yang sedang mencuci luka semasa masak.

"Kauu ! Aku nak makan , tapi kau taruk darah kotor kau tu ?! Dasar anak takguna !"

PANG

Satu tamparan di pipi kiri Lyun. Jarinya yang luka itu masih lgi belum diubati. Kini , luka nya bertambah teruk. Kerana dia terjatuh. Jarinya tersempit akibat jatuh. Darah nya bnyk keluar.

"Miahae apa , L...lyun td tergores jari dgn pisau" kata lyun dgn gagap "KAU FIKIR PASAL JANTAN TU KAN ?! PIKIR AKU TAKTAHU KAU BUAT APE DGN DIA. KAU BOLE LAGI TIPU AKU !"

DUSH

perut Lyun di sepak dgn kuat. Lyun menahan kesakitan. Dia tak mampu bangun. Perutnya sakit.

"Appa , hajima , appa. Sakit" rayu Lyun yang lemah. Dia rebah di atas lantai. Dia tak mampu bangun.

"Aku keluar kejap , ada hal" kata appanya lalu pergi meninggalkan anak nya yang rebah di lantai itu.

Makin lama bayangan appanya menghilang. Dia berusaha untk bangun. Tangan nya menggigil memegang perut.

Dia mematikan api. Lalu pergi meninggalkan dapur.

Dia mengambil sesuatu di bawah katilnya. Ubat - ubatan. Dia mengambil ubat luka dan kapas. Dia mengubat lukanya.

"Shh ugmm ahh" dia merengek , luka nya di tangan amat dalam. Tambahan pula pipi dan perutnya yg sakit.

Luka lebam yang kelmarin kena belum lagi sembuh. Dia menangis.

Terkenang dengan ommanya. Rindunya dia dgn omma. Dia menangis , semenjak nenek nya meninggal juga. Dia tiada tempat mengadu. Dia hanya mampu pendam.

12:00 PM

Tepat jam 12 malam. Appa Lyun masih lagi belum pulang. Lyun tertidur di sofa , dia menunggu appanya pulang.

Tiba2 bunyi ketukan pintu di pintu hadapan. Makin lama ketukan itu makin kuat. Dia terjaga, Lyun memandang pintu rumah dgn muka yang masih mamai.

Dia separuh sedar , jalan nya tidak teratur. Dia terlanggar sebuah meja , dia pun tersedar. Dia memandang ke pintu yang tiba2 diam.

Dia membuka pintu dengan perlahan , Lyun memandang kiri kanan. Tiada orang. Dia pun menutup pintu rumah. Dia menuju ke bilik.

Tapi ketukan pintu itu tiba2 ada balik. Kali ini sangat kuat. Pintu rumah hampir roboh. Lyun cepat2 pergi ke pintu rumah. Mungkin itu appanya.

Dia membuka pintu , tiba2 ada dua orang lelaki tinggi. Berbaju serba hitam. Memakai topeng dan cermin mata hitam.

Dia memegang Lyun , Lyun cuba sedaya upaya untuk pergi dari pegangan laki itu. Dia cuba sedaya upaya. Namun gagal.

Lelaki itu memegang pinggang langsing Lyun. Kikikiki.

Lyun diam. Dia mencari idea. Sungguh bertuahnya dia bila ada pasu bunga di hadapannya. Langkas dia ambil dan hentakkan di kepala laki itu. Lelaki itu rebah.

Seorang lagi dia menangkap Lyun. Lyun menggigit Tangan lelaki tersebut. Pantas dia pergi keluar dari rumah.

Park Jimin , dia sedang bermain telefon bimbitnya di halaman pada waktu malam.

Berani kan ? Dia duduk santai , baginya waktu malam seperti siang. Dia tidak kesah dgn bnde yg dia akan nampak pd waktu begini. Walaupun dia tahu , waktu beginilah benda itu akan merayau.

Jimin mendengar lagu , tiba2 dia ternampak satu susuk tubuh yang menghampiri jalan di hadapan rumahnya. Dia pun berhenti dia memerhatikan susuk tubuh itu.

"TOLONG TOLONG !" Jerit gadis itu. Jimin bangun dan menghampiri susuk tubuh seorang gadis itu.

"L-Lyun ? Nape ni ?" Jimin menangkap Lyun ke dakapan nya.

"Ada org nk culik sayaa. Tolong sayaa jimin" kata lyun yg sdg menggigil.

"Okay takpe , ikut saya" jimin membawa Lyun ke dlm rumahnya. Lyun di sorokkan di celah tepi sofa.

"Duk diam2 biar saya settlekan" kata jimin. Dia pergi ke dapur mengambil sesuatu di dalam laci.

Jimin keluar dari rumah. Dia nampak lelaki itu sdg mencari Lyun.

"Ha bole aku bantu ?" Soal jimin

"Kau ada nampak pompuan lari sini ark ?"

"Ada"-jimin

"Mana ?"

"Dalam rumah aku" jawab jimin

"Bagi aku sini ! Aku dh beli dia dari appa dia ! Bg !"

"Sekarang dia milik aku. Aku beli dulu dari kau..kalau aku tak bgi boleh ?" Jawab jimin dgn selamba nya

Tiba2 lelaki itu mengeluarkan sepucuk pistol , Jimin hanya diam. Dia memandang pistol itu dgn pandangan kosong.

"Bgi aku kalau tak.."

BANG

Satu tembakan di hadapan Jimin. Jimin sempat mengelak. Tingkap rumahnya berlubang. Lyun di dlm itu menggigil.

"Wow . Calm down" -jimin

Lelaki itu tiba2 menumbuk Jimin. Jimin menangkap tumbukan itu dan merampas pistol itu. Tanpa berlengah masa dia melepaskan satu tembakan di mata lelaki itu. Lelaki itu jatuh. Dia msih hidup. Tapi dia diam menahan sakit.

datang lagi seorang , dia cuba mencekik jimin tapi gagal. Jimin sudah pun mencucuk leher lelaki itu dgn pisau yg baru diambil nya di dapur td

"So sdp kan" soal jimin

Lelaki itu dipenuhi darah. Jimin cepat membaringkan lelaki itu dan menikam dgn cara paksa. Pisau itu tumpul. Dia tetap memaksa menikam perut lelaki itu.

Baju jimin penuh dgn darah yg pekat.

Jimin bangun dan membaling pisau itu ke mulut lelaki yg ternganga mati katak itu.

Jimin menuju ke rumah. Tiba2 kakinya ditahan. Jimin memandang bwah. Lelaki yg dia sudah tembak di mata itu masih hidup.

"Dh nk mampos pun jahat lagi ya. Haha" jimin duduk di atas perut lelaki itu. Dia mengetuk mata lelaki itu dengan pistol. Kedua mata lelaki itu sudah pun pecah.

Jimin memasukkan hujung pistol ke dalam mulut lelaki itu..

BANG
BANG
BANG
BANG

jimin menembak berkali2 , hingga mulut lelaki itu hancur. Pelurunya hmpir habis. Dia pun menembak mata lelaki itu.

Lagi sekali , dia prgi ke arah lelaki yg mati katak tu.

"Yg td mata dh hancur. Yg ni mata lawa. Pe kata kau pakai lens dark red ni?" Jimin membuka mata lelaki yg sudah mati itu.

Dia menembak mata lelaki itu. Mata dia hancur.

Kedua2 nya mati , jimin dipenuhi darah. Dgn segera dia pergi masuk ke rumahnya. Dia mengambil sebotol minyak tanah.

"Lyun. Ikut aku." Kata jimin

Bersambung.

The PsychopathWhere stories live. Discover now