P/20

831 88 15
                                    

Lyun tidak lagi bernyawa , kaki dan lengannya dipenuhi darah yang pekat akibat pukulan itu.

Kaki nya biru , lebam sana sini.

Jimin duduk dan dia ketawa seorang diri. Mukanya berubah. Lyun memerhatikan jimin.

Walaupun dia lemah. Tapi matanya tetap setia memerhatikan orang yang dia sayang.

"Aku cakap betul.. aku cintakan kau juga jimin"

Dia benar2 cintakan Jimin. Tapi yela kan. Jimin si psycho , tiada belas kasihan atau simpati kepada orang lain. Walaupun perempuan tua mahu pun budak kecil.

Flashback.

Jimin duduk di atas katilnya , dia memerhatikan sekeliling bilik.

Lukisan dan result yang di pegangnya itu terbiar. Dia rasa result itu tak berguna. Jimin berusaha keras demi ibu bapanya. Dia ingin menebus dosanya. Walaupun kemalangan dan kematian Somi itu bukan darinya.

"I hate my life. Fuck my life. Aku bencikan keluarga aku. Aku bencikan semua orang"

Jimin baring dan terlelap sendiri dengan muka yang berkerut.

Esoknya ,merupakan hari kem motivasi di sekolah Jimin.

Murid murid di minta duduk dan menonton satu video yang agak sedih. Untuk menyedarkan mereka.

Sayangi ibu bapa anda selagi mereka ada di sisi mu

"Ceh , sayang konon. Aku benci mak ayah aku. Bodoh" kata jimin sambil melipatkan kedua lengan tangannya ke dada.

Jimin menonton video tersebut. Disekeliling nya dipenuhi dengan suara esakkan tangisan yang agak kecil.

Tapi di sebelah nya , seorang budak bernama Lisa menangis agak kuat.

"Cis diam lah bodoh, memekak je"marah jimin "awak ni takde perasaan ke ? Awak ada mak bapak ke tak? Kenapa tak nanges?" Soal Lisa.

"Awak ada mak bapak ke tak ?" Ayat itu menyentapkan jimin. Jimin memerhatikan Lisa.

"Aku takde mak bapak. So ?" Jimin menjeling Lisa.

Tiba tiba bahu Jimin di sentuh. Seorang gadis tua senyum kepadanya.

"Nama ?" Soalnya
"Jimin" jawab jimin perlahan.

Jimin dibawa ke hadapan menghadap semua murid murid.

"Okay jimin. Saya dengar awak kata ibu bapa awak dah takde"

"Ye. Dorang nak lama mampos. Aman hidup" jawab jimin

Gadis tua itu diam , dan dia membuka perbualan menggunakan mic.

"Kalau parents awak ada lagi. Apa awak buat ?" Soal nya lagi.

"Ha ? Kalau dorang ada lagi ? Saya bunuh dorang kasi mampos sikit Kahkahkah" jimin ketawa.

Semua terdiam dengan lawak jimin itu.

End flasback

"Puas ati aku. Tu baru sikit aku kasi. Aku tak kasi kau mampus lagi. HAHAHAHA" kata jimin.

Lyun diheret ke dalam tandas.

Jimin membuka paip air sederhana panas di dalam tub mandi.

"Nak mandi ?" Soal jimin , Lyun mengangguk.

Sudah penuh air di dalam tub. Paip di tutup.

Jimin mengangkat kepala Lyun dan rendamkan muka nya ke dalam tub mandi yang panas itu.

"UGMM JIMIN"

"HAHAHAHAHA" jimin ketawa dan makin dalam pula rendaman itu.

"KESIANNYA ! HAHAHAHAHAHAHA" makin dalam.

Semasa jimin melemaskan Lyun. Tiba tiba sahaja bunyi yang sangat menjengkelkan datang.

SRINGGGGGGG.

"AHHH" jimin melepaskan Lyun. Dia memegang kedua telinganya.

Lyun batuk berkali kali. Dia memandang Jimin yang sedang tidak stabil. Dia menghampiri jimin dengan gaya merangkak.

"AHHHH TELINGA AKUU" jimin jalan terhuyung hayang. Lyun memeluk kaki jimin dengan kuat.

"Jimin berhentiiii." Rayu Lyun. Jimin mengendahkan rayuan itu.

"Jimin , berhenti , jimin ~~" Rayu Lyun sambil menangis teresak. Kaki yang luka itu di biarkan nya .

"AHHHHH BLA LAHH" jimin menyepak Lyun.

Lyun terbatuk dan dia memegang Perutnya. Telefon bimbit yang berada di tandas itu dicapainya.

Lantas dia mengedail number Taehyung.

jimin nampak tindakan Lyun itu. Dia lari dan menyepak Lyun sehingga telefon itu jatuh.

"Hello ? Lyun ?" Soal taehyung di dalam talian.

"AHHH JIMIN , JANGAN !" jerit Lyun. Jeritan itu didengari Taehyung.

"LYUN ? LYUN ?"

"KAU DAH CALL TAEHYUNG YAAAAA ?! KAU NAK AKU KENA TANGKAP KE ?" Kata jimin. Telinga nya berdarah. Muka Lyun terkena darah itu.

Bersambung 💕

The PsychopathWhere stories live. Discover now