P/15

870 103 21
                                    

"Jinjja ? Kau cinta kan aku ?" -Jimin

" ya "

••••

Jimin melutut dan menutup mukanya dengan kedua tapak tangan.

"Thankyou Lyun , Thankyou so much !" Kata nya berulang2 kali.

Lyun diam , dia memandang jimin dan menghadiahkan senyuman yang amat manis.

Jimin membalas nya dengan senyuman juga. Senyuman yang amat ikhlas. Jimin menangis kegembiraan.

"Mianhae" kata hati Lyun. Entah kenapa hati Lyun tiba tiba kata begitu.

Lyun memerhatikan jimin yang sedang  bergembira.

Waktu malam , di mana Jimin sedang tidur nyenyak tiba tiba dia rasa tidak selesa.

"Jimin ~ kau sekarang memang tengah bahagia dengan Lyun. Kau tak tahu apa niat dia ~" kata seorang perempuan yang muncul di mimpi jimin.

"A-apa kau cakap ni ?"

"Tak semestinya orang yang kata dia cintakan kau tu. Bermaksud dia baik , setia dan jujur. Mana tahu ada udang di sebalik batu" muncul seorang lelaki di dalam mimpi Jimin.

"APE BENDA KAU NI , SIAPA YANG KAU MAKSUDKAN NI ?!" Kata jimin

"LYUN LA ! PEREMPUAN YANG KAU SANJUNG GILA TU ! KAU TAKTAHU PUN NIAT SEBENAR DIA !" Jerit perempuan itu.

"Kau dah mati kan jessica , kau nak kacau aku apa lagi ? Semak tau ? Kau dah mampos tu. Mampos jela. Jangan kacau life aku kat dunia ni. Buat hal kau kat alam lain lah" tutur jimin.

"Aku mati dengan cara terseksa jimin. Begitu juga dengan Mark. Kau bunuh kami dengan cara yang memalukan" kata jessica lagi.

"Kau sunat aku jimin. Sakit tahu ?" Kata Mark.

"Sape suh menggatal dengan awek aku ^ hm nasib la kena sunat. Kikikiki"

"Hidup kau takkan aman , sebab gara gara kau ! Aku mati dengan cara tak senonoh !" -Mark

"HAH !" jimin tersentak dari tidur. Dia memandang kelilingnya.

"Fuh nasib , dalam bilik lagi" kata nya seorang sambil menggosok dada. Jimin rasa tak selesa , dia kehausan.

Jimin turun dari tangga dan menuju ke dapur rumahnya.

Jimin meminum sebotol air mineral sehingga habis.

Dia terasa sejuk , lampu tidak dihidupkannya. Tangan jimin melayang HAHA mencari suis lampu.

Jimin pun membuka suis lampu. Tiba tiba sahaja muka seorang lelaki muncul di hadapan mukanya.

Okay okay skip , Jimin terkejut. Dia menjerit sekuat hati. Lyun yang berada di dalam bilik pun terkejut. Lalu dia turun dan mencari jimin.

"Jimin ? Jimin ?" Soalnya. Jimin tiba2 sahaja baring dan berguling sambil menutup matanya.

"Kau... kau jessica kan ?! Kau menyamar jd Lyun sbb nak perangkap aku kan ? KAN ?!" Jerit jimin.

"Apa awak cakap ni ?" Soal Lyun. "Kau takpayah acah taktahu pape la sial" jimin mengambil sebilah pisau di atas kabinet dapur.

'Ji-jimin.. awak nak buat apa ?!" Suara takut Lyun memenuhi dapur.

"takut ? Takut huh ?Hahahaahahaha"

"Jimin jimin ! Letak pisau tu !" Kata Lyun.

"Mark mana ?hahahahahahahahahahahahahahaha" kata jimin dan dia gelak dgn sepuas hatinya.

"Siapa mark? Mark adam ke ?"

"KAU MAIN MAIN HA  ?!" Jimin menghalakan pisau itu ke kepala Lyun.

"JIMIN !" Jerit Lyun.

Bersambung ! Sorry lmbt publish ㅠㅠ author sekolah. Okay back to suckolah ! 🐽

Apa yang terjadi pd Lyun ? VOTE ! KOMEN ! Ada apa2 yg kurang memuaskan. Komen je ~ author layan.

Nanti author cuba , cuba yang terbaik. Kekekekeke.

THANKYOU !

THE PSYCHOPATH [BEGIN] + PJM

The PsychopathWhere stories live. Discover now