P/6

1.2K 108 8
                                    

"Asal mamat ni tak pakai baju ?!"

●●●●●●

Disebabkan Lyun menjerit , Jimin tersentak bangun. Jimin memandang Lyun yang tiba2 ada di sebelahnya.

"Eh kau buat apa kat bilik aku ni? Aku bayar mahal2 , kau nk kongsi bilik jugak. Nakal kau ni" kata jimin sambil ketawa menampakkan eyesmilenya.

"Awak yang kat bilik saya sekarang ni"

"!?"

Jimin bangun dari tidur , di memegang dada bidang nya. Dia pun memandang badan nya.

"LYUN KAU BUAT APA KAT BADAN CEKCI AKU NI !!!!"

Jerit Jimin , Lyun menutup telinga. Terbalik lah patutnya Lyun yang jerit.

"A...awakkk lah yang tiba2 masuk bilik saya.."

Jimin tiba2 senyap , membelakangi Lyun. Dia berpaling memandang Lyun kembali. Tapi pandangannya berbeza.

"Suka hati aku lah nak masuk bilik kau ke jiran sebelah ke" Jimin merapatkan muka nya ke Lyun.

Lyun menolak jimin hingga jatuh dari katil. Jimin mula marah. Tiba2 telefonnya berbunyi. Jimin keluar dari bilik Lyun dan masuk ke biliknya.

Dahi Lyun berkerut , dia menutup hidungnya. Dia menahan rasa muntah.

"Ape bau hanyir ni?" Lyun mencari bau itu sambil menutup hidung dan mulutnya.

Langkahnya terhenti dan pandangan nya terpaku ke arah sehelai baju bewarna hitam yg ganjil di tepi pintu.. tiba2 ada di bilik tidur nya.

"Baju jimin ni , bagi dia la jap. Tapi nape bau hanyir"

Lyun memegang baju itu. Tapi lantai berwarna coklat muda itu bercampur dengan warna merah gelap.

"Sape pulak main watercolour ni" Lyun meletakkan baju itu ke tepi.

"..." Lyun termenung melihat tangannya. Warna merah gelap ada di tapak tangannya.

Dia membau tangannya itu.

"Hanyir nyaaaa" Lyun lari ke tandas sambil memegang baju itu.

"Kenapa ada darah ni ?" kening Lyun berkerut.. tiba2 dia berhenti mencuci baju itu.

"Takkan ni kerja jimin ? Dia kan pernah bunuh 2 lelaki yang cuba nak culik aku.. kali ni.. dia bunuh siapa ?" Tanya Lyun dengan perasaan aneh.

Lyun berjalan ke arah tepi pintu , lalu mencuci darah itu.

×××

"Gwenchana , kalau ada masalah pasal kematian tu. Kau serah diri kau je. Jangan taruk nama aku. Rilek , nanti aku try bebaskan kau. Gong Yoo ada.. dia pegawam aku"

"Tapi.. boss , boss yang bunuh appa Lyun kan?"

"Ye , kau join sekali kan? Hahahaha . Ada ape2 berita bagitahu aku secepat mungkin"

"Nae nae , arasso"

Jimin memutuskan panggilan. Dia tersenyum sinis.

"You will be mine Lyun , haha"

Jimin memandang ke arah pintu biliknya yang di ketuk. Dia membuka pintu itu , Lyun berada di hadapan nya dngan muka masam.

"Kau kenapa muka masam ? Nk aku taruk gula ke ?" Kata jimin sambil ketawa kecil.

"Awak pergi mana semalam Jimin" soal Lyun

"Aku pergi kedai mamak , salah ke?"

"O gi mamak malam2"

"Mmg gi waktu malam laa bodo. Ada bola hahaha"

"Team apa menang ?"

"Aaa..." jimin mula menggaru kepala nya yang tdk gatal "Jangan sibuk hal aku lah. Hahaha" jimin menjauhkan diri daripada Lyun.

"Awak bunuh siapa semalam?" Soalan Lyun mematikan ketawa kecil jimin.

"Asal kau tetiba mention bunuh ?"

"Jujur , awak bunuh siapa semalam ?"

"Takde sape lah. Lahai"

"Cakap la jimin.."

"AKU KATA TAK DE TAKDE LAH BODOH ! JANGAN KACAU MOOD AKU LAH SIAL !"

Jimin marah , sifat psiko nya mula keluar.. Lyun terduduk di lantai bilik Jimin. Tiba2 dia menggigil. Jimin memandang nya dengan pandangan ingin membunuhnya.

"Ji...min... awak bukan psychopath kan..." soal Lyun. Lyun menutup mulutnya , dia tak sangka soalan tu tiba2 keluar dari mulut nya sendiri.

"Kalau aku psiko pun.. apa kau bole buat ? Hahahahahaha" jimin ketawa besar. Lyun tiba2 takut.

"Ka...kalau awak psiko , kenapa awak tak masuk hospital mental ?" Soal Lyun lagi.

"Kau mmg tak sayang diri eh?" Jimin menendang Lyun hingga dia terbaring. Perut Lyun di sepak berkali2.

"HAHAHAHAHAHAHA" ketawa jimin.

Jimin sebenarnya dah masuk hospital sakit mental selepas mayat jessica dan ibu bapanya ditemui.

Kenapa dia boleh lepas dr hospital ? Sbb dia dah bunuh doktor , nurse dan security hospital itu. Jadi dia dapat melepaskan diri dari hospital.

Kemudian , dia lari ke seoul. Dia bencikan suasana di kawasan rumahnya itu , bising.

Dia juga sudah membunuh sebuah keluarga. Jiran nya sendiri. Tapi sampai sekarang polis tidak tahu siapa pembunuh itu.

Jimin sangat bijak , dia mula selesa dengan rumahnya kerana keluarga yang bising itu sudah tiada lagi.

Sehingga lah dia menjumpai gadis yang dia suka pada pandangan pertama.

Ialah Kim Lyun Mien.

"Ji...jimin..jebal , mian -mianhae..." rayu Lyun yang tidak berdaya.

"Jebal tu ape ?" Soal Jimin sambil ketawa.

Mata Lyun tertutup , dia tak larat. Dia takut..

"Boss , mayat appa Lyun ni nak taruk mana ?"

"Buang ke sungai"

"Baik boss"

Jimin menaiki kereta mewah nya , dia berasa pening.. dia turun dan membeli sebotol air mineral dekat 7E . HAHAHA.

Tiba2 , datang 2 orang perempuan yang seksi memegang bahu jimin.

"Jom laa. Jangan cani , ikut i jom ?" Rayu seorang gadis

"Takpe. Aku nak balik la. Semak. Bodo" jimin menolak gadis itu.

"Alaa... jom laa"

Jimin di bawa ke sebuah pub yang mewah , dia tidak suka tempat macam tu. Jimin anti social.

"Minum ni laa. Nnti awak elok" hulur sebotol air arak.

Jimin meminum arak sebanyak 3 botol . Dia pulang dengan separuh sedar. Masa dia pulang , jimin tersalah bilik. Dia masuk ke bilik Lyun.


Bersambung. Vote.

The PsychopathWhere stories live. Discover now