P/23

847 102 16
                                    

"Tapi dah lama kita tidur kat sini. Aku rasa dah setengah jam. Lebih agaknya" kata jimin.

"Eh jap , betul lah. Dah setengah jam lebih dah ni. Kita dah jauh dari wad Lyun. Macam mana lah boleh tertidur. Dah Kaja" ajak taehyung , dia menarik tangan jimin lembut.

°•°•°•°•°•°•°

Jimin dan taehyung tiba di hadapan wad Lyun. Mereka berdua mengintai Lyun dari tingkap kecil yang ada pada pintu wad.

"Kesian aku tengok Lyun tu. Tak buat apa apa tapi kena cani. Dah lah anak yatim" kata taehyung yng masih lagi melihat Lyun.

Jimin memandang nya dengan jelingan. Rasa menyampah pun ada. Jimin teringin nak bunuh dia. Tapi pasal dah lama kenal dia. Rasa serbasalah.

"Aku taknak Lyun jadi mangsa. Aku taknak dia jadi macam jungkook" kata tae lagi.

"Aku tak bunuh jungkook sesuka hati , kemalangan je tu. Benda da lepas kan" jawab jimin dengan nada tegas.

"Kemalangan je ? Je kau cakap ? Benda dah lepas ? Haha ye aku tahu. Benda lepas tulah kau jadikan pengajaran. Bukan tambah ilmu jadi psiko" sindir taehyung. Jimin memandangnya.

"Eh kau memang dari dulu lagi tak berubah kan ? Memang jenis suka semak life orang eh ? Takde life ? Tahu dulu aku tak selamatkan kau. Kasi mampos je" marah jimin.

Taehyung ketawa kecil.

"Lawak la kau ni. Okay bunuh aku sekarang. Ara ?" Jimin menjeling nya. Juling kau nanti jimin.

Perbualan mereka terhenti bila ternampak seorang doctor keluar dari wad tersebut.

"Macam mana doc ?" Tanya jimin. Doc itu menggeleng , entah kenapa doc tu geleng.

"Maaflah. Rahim dia rosak akibat terkena hentakan yang sangat kuat. Saya dah cuba yang terbaik. Tapi tulah. Hakikat dia. Tolong jaga dia. Jangan kena apa2 kesakitan" doc itu berlalu pergi.

Jimin dan tae saling berpandangan dan masuk ke dalam wad kepunyaan Lyun.

Lyun terbaring , sayu je muka dia.

"See , nilah akibat kalau ego terlampau tinggi. Jimin , kau kena ingat. Kita laki , tenaga lebih kuat. Perempuan lemah. Kau dah buat dia mandul. Salah kau semua ni" kata taehyung . Dia kecewa dengan jimin.

Jimin hanya diam. Diam sendiri.

"Plan kau dengan Lyun tu macam mana" soalan itu membuatkan taehyung terkejut.

"Maksud kau ?" Soal taehyung "yela kau kan plan nak sumbat aku dalam hospital sakit mental balik😀"

"Eh.." taehyung diam. Dia membisu. Ha bisu lah.

"Asal diam ? Ahaha" jimin ketawa kecil sehingga menampakkan eyesmilenya.

Jimin mengusap muka Lyun lembut. Usapan itu berarah ke bibir pucat Lyun.

"Jumpa lah doctor psychology balik. Aku nak kau bagitahu masalah kau dari A sampai Z" pujuk taehyung.

Jimin rasa cadangan taehyung itu betul. Tapi di sebabkan egonya. Dia keras kepala.

"Taknak. Malas. Aku ngantuk. Aku nak lalok" jimin baring di sofa wad.

》》》》》

"Doc , Maafkan saya. Jimin taknak pergi hospital. Saya dah paksa"

'Tak mengapalah'

"Dia sedang tidur"

'Bagus latu , awak bangunkan dia. Pastu hentak leher dia kasi pengsan. MUAHAHAHA'

Taehyung membangunkan Jimin , lalu dia lakukan kerja nya seperti yang disuruh doctor.

Semua ni demi kebaikan jimin.

"Aku harap kau sembuh jimin. Aku taknak ada orang yang mati sebab ego kau. Aku sayang kau ') nilah balasan yang aku mampu balas.

Iaitu..

Bantu kau supaya sembuh ."

》》》》》

TBCㅡ

Okay sorry part ni agak hambar. Btw cerita ni senanye pasal hidup si pyschopath. Yaa betul la.

Psycho ni datangnya dari ego , dengan baran. So jangan lah tinggikan baran tu.

THANKYOU ! SARANGHAE 😉💕

Alhamdulillah dapat no 27 dalam fanfiction. Ha sekarang taktahu aaa berapa.

LAGI 5 JE NAK MASUK 100 😢 TOLONG LA AUTHOR ! AUTHOR FOLLOW BACK ! 💕😢

Vote [☆]

The PsychopathWhere stories live. Discover now