"Ttakkk ! Saya tak call dia untuk buat laporan ! Saya just nak dia datang sini selamatkan awak jimin !" Kata Lyun menggigil. Muka nya pucat.
"Memang kau tak buat laporan. Tapi taehyung yang buat laporan. Faham ?" Jimin memandangnya.
Telinga jimin dipenuhi darah. Kapas yang terbalut di telinga jimin penuh dengan darah yang pekat.
"Mian...mianhae.." telefon yang ada di tangan Lyun itu jatuh. Dengan pantas jimin memijak berkali2 telefon itu sehingga pecah.
Lyun hanya diam menundukkan kepalanya. Kaki yang luka itu dipandangnya.
"Lebih teruk aku kena berbanding kena dera dengan appa. Aku rindu appa. Appa.. Lyun rindu appa. Dosa appa. Lyun dah maafkan. Semoga appa tenang di sana" kata hati Lyun. Air mata yang ada di pipi gebunya itu dilap.
Jimin memandang Lyun , pandangan tajam. Si psycho. Psycho tahap maximun.
"Kenapa nanges ? Rindu tae ke ? Alololo. Cian dia. Okay bayang jela aku ni taehyung. Peluk la aku" jimin membuka depa nya.
Lyun diam. Tiada apa2 respon.
"Alele aku minta maaf. Aku gurau je. Haha" kata jimin. Dengan pantas tiba tiba sahaja Lyun memeluknya erat. Erat sangat.
"Ouh. Aku kata yang aku ni taehyung langsung kau peluk macam jumpa rosmah" kata jimin.
Lyun masih lagi tiada apa apa respon.
"Woi bangun aaa bodoh. Aku panas ni. Dah ah peluk dalam tandas. Dalam tub takpe gak. Boleh mandi same same HAHAHA" kata jimin lagi.
Ya , macam biasa la. Lyun diam beruk je. Tak goyang gerak gegar ke apa. Jimin memegang bahunya.
Mata jimin membolat , dia memandang Lyun yang seperti mayat hidup.
"LYUN LYUN ! BANGUN WEY ! KAU LALOK KE BANGANG ?! AKU NAK KENCING NI. KANG AKU TERKENCING KAU NAK CUCI ?" Bisingnya seorang.
Bila Jimin memerhatikan Lyun betul2.
Lyun.. macam dah.. tak bernyawa.
"Lyun..... wake up... please..." Suara tangisan Jimin memenuhi tandas yang terpecil itu.
"Lyun..."
"Lyun.." ulang jimin berkali kali.
Jimin mengangkat Lyun ke arah bilik tidurnya. Lyun di letakkan ke atas katil.
"Goodnight baby. Saranghae baby. I love u. Do u love me ?" Soal Jimin kepada Lyun.
Lyun tak sedar senanye. Jimin gila.
"Hey jawab la baby ! U ni kan !" Jimin memicit hidung Lyun lembut.
"I love u ! Kikiki" katanya seorang lagi.
Dia berkomunikasi dengan mayat ke ?
×××
Esoknya. Jimin masih lagi belum tidur. Dia memerhatikan buah hatinya sedang tidur di atas katil.
"Why u so cute. Hm hm , cayunk bangun la~" mata Jimin sembab. Eh ke sembap ? Nevermind.
Dah satu hari tak tidur. Dah gila.
"Hmmm ngantuk la. Tapi takleh tido sebab tengok baby i tidur. So i kena lah makan pill lagi c:" kata jimin seorang lagi.
Pill ? Oh ya . Jimin dah makan sebanyak 8 pill yang hilangkan ngantok tu. Fact. Ubat tu bahaya. Elakkan daripda makan lebih dari 1 dalam sehari. Kikiki.
Jimin mengambil 3 pill lagi. Dia pun dah macam mayat.
Sedang dia ingin menganga dan memasukkan pill ke dalam mulutnya. Datang seekor manusia ke dalam bilik Jimin.
YOU ARE READING
The Psychopath
Fanfiction"Ye memang aku psiko , tapi aku cintakan kau ! Aku buat semuanya untuk kebahagiaan kite" •cerita ini mengisahkan seorang Psychopath bernama Park Jimin memerlukan gadis idamannya untuk mengubah psiko itu. Disebabkan masalah nya dulu , dia hilang kawa...