P/3

1.3K 134 5
                                    

"Lyun ikut aku"

•••••

"Ke mana ?" Soal lyun ketakutan. Dia tercengang memandang baju jimin.

"Kenapa pandang gitu ?" Soal jimin

"Kenapa baju... awak" "Dah diam cepat ikut" potong jimin. Jimin menarik Lyun ke kereta peribadinya.

Dia mengheret 2 lelaki itu ke dalam rumahnya. Dia membuang air tanah itu di kawasan rumahnya.

Satu batang mancis dibaling. Hanya satu saja. Api merebak dan besar. Lyun ternganga. Dia tidak percaya. Dia mengetuk2 pintu kereta itu.

Jimin tersenyum sinis. Dia memandang lelaki itu dgn pandangan kosong. Dia berjalan ke arah kereta. Tgnnya di masukkan ke dlm poket. Dia berjalan dgn tenang sambil bersiul.

"Haih. Aku rindu hobi aku dulu. Aku rindu nk buat orang menjerit kesakitan. Auch" kata jimin dgn bahagia. Dia memicit hidung nya sendiri.

Bau kereta di penuhi bau hanyir darah. Lyun menutup hidungnya . Tak sanggup dia hadap bau yg kuat itu.

"Wae ? Haha takpe. Nak amek mask ni. Kau diam je dlm kereta ni. Jgn kacau mood aku hahahaha" kata jimin.

"Kau aku ? Td awak saya. Lelaki ni okey ke tak ? Asal dia bakar rumah , asal lelaki tadi mati . Kenapa baju penuh darah..

Jap.. kenapa mata dia pelik. Pandangan kosong"

Lyun mula kebingungan. Dia menarik nafas , dan lepas. Dia tertidur sendiri di dlm kereta mewah dan sejuk itu.

Sudah beberapa jam , kereta jimin berhenti di depan satu bangunan besar dan mewah.

Lyun di bangunkan. Jimin memandang Lyun dgn pandangan kosong. Dia pun senyum hambar.

"Sedap tidur ?" Kata jimin senyum sambil menampakkan eyesmile nya. Omg

"Kite kat mana?" Tanya Lyun sambil menggosok2 mata nya.

"Kite kat depan hotel. Aku nk tempah bilik ni. Kau nk duk bilik sorang2 ke nk tidur dgn aku sekali. " kata jimin sambil menggigit bibir merah nya.

"Sorang" satu ayat sahaja yg keluar dr mulut Lyun.

"Nanti jadi 2 orang hahahahaha" jimin ketawa besar , dia menutup enjin kereta lalu keluar dari isi perut keretanya.

Lyun hanya bingung dgn kata2 Jimin. Dia pun keluar. Jimin memandang hotel itu dgn pandangan kosong lagi.

"Ji..jimin" panggil lyun. Jimin memandang Lyun dgn pantas..

"Appa saya cane ? Saye tk boleh tinggalkan dia . Dia appa saya" -Lyun

"Dia bukan appa kau. Dia jual kau kat mamat dua ekor tu" jelas jimin

"Mksd awak ?"

"Mmg jenis lembab dgn byk tanya eh ?" Marah jimin. Ego nya mula naik. Mata nya merah.

"Mianhae. Tapi appa saye macam mna ?" -Lyun

"Kalau appa kau tinggalkan kau. Kau nk tinggal ngn aku ?" -Jimin

Lyun hanya diam. Dia memandang jarinya yg tergores semalam.

Dia teringat tntg kejadian semalam. Dia tiba2 menangis. Lyun memandang jimin , dan mengangguk

"Srsly ?"
"Srs"

Jimin mula senyum nipis. Dia membawa Lyun ke hotel . Tempat mereka menginap.

Jimin menempah 2 bilik khas utk mereka. Jimin anak orang kaya , harta nya di mana2 saja.

Ibu bapa nya bencikan jimin. Mereka menuduh jimin yg membunuh adik perempuannya. Ibu bapa jimin suka kan anak perempuan.

Disebabkan tuduhan itu. Jimin di benci dari hujung rambut ke hujung kaki. Eheks.

"Omma , Chim Tak buat semua tu omma. Tadi Somi yg tiba2 lari "

"Kauu bukan anak aku. Gara2 kau. Anak aku di langgar ! Dasar anak haram !"

Sejak dari itu. Jimin di benci. Jimin di abaikan. Ibu bapa jimin curang sesama sendiri. Mereka bertengkar. Dan pda masa itu jimin terdengar bahawa ibu bapa nya ingin bercerai. Semasa jimin berumur 18tahun.

Jimin tidak suka kehidupan nya. Dia selalu pendam. Dia mengelamun. Dia gila ! Dia gila !

Pda waktu malam. Dia mana ibu bapa nya sedang tidur.. dia membuka pintu bilik ibu bapanya.

Dia mengambil secawan air minyak tanah. Dia menuang air itu ke dlm mulut appanya. Dan , dia memasukkan sebatang mancis ke dlm mulut appanya. Appanya terbangun dari tidur. Dia tidk boleh bergerak dn menjerit. Jimin tersenyum sinis. Kali ini giliran ommanya yg berada di room sebelah.

Dia membuka pintu bilik ommanya. Didapati ommanya sedang tidur dgn lena. Dia pun mengambil sebilah parang , dan meletakkan di leher ommanya.

"Omma.." jeritnya jimin. Ommanya tersentak. Tersentak dan bangun ... parang sudah melekat di leher ommanya... jimin menggerak2 kan parang itu perlahan2. Seperti memotong daging.

Kemudian jimin menghentak parang itu ke perut ommanya...

Sejak itu , jimin bebas. Dia suka kan kehidupannya sebagai The Psychopath.

Bersambung.

The PsychopathWhere stories live. Discover now