Осма част

189 8 0
                                    


  Когато Симон отвори, беше шокиран от това, което видя.. Човекът, който стоеше там беше не някой друг, а истинската СЕЛЕНА ГОМЕЗ! Той беше толкова шокиран, че не знаеше какво да каже..
- Спокойно, това съм само аз. Не хапя. – засмя се Селена. – всъщност аз съм тук, защото ще участваме заедно във филма. Аз също имам главна роля, аз съм най-добрата приятелка на Мариса в сериала, и се казвам Харпър. Смешно е, защото когато участвах в Магьостниците от Уейвърли Плейс там най-добрата ми приятелка се казваше Харпър. – отново се засмя Селена. Тук съм да ви кажа ако искате да репетираме заедно?
- Д-д-д-да, з-з-вучи страхотно. – каза Симон. – Къде да дойдем?
- Аз имам апартамент, в който репетирам попринцип. Той е на 2 преки от тук, като се оправите елате.
- Добре, със сигурност.
Селена си тръгна, а Симон още не можеше да повярва на очите си.. Той видя Селена Гомез.. И дори щеше да участва във филм с нея.. Луна както винаги изпусна всичко, защото беше в банята и се беше разамечтала. Когато излезна и се облече, отиде при Симон и му каза да разгледат сценария. Тогава той и каза:
- Луна, отново изпусна абсолютно всичко. Никога няма да познаеш кой беше тук.
- Какво, гледаш ме така всякаш Селена Гомез е дошла тук на крака и ни е казала че и тя ще участва.
Симон я изгледа по такъв начин, че Луна се усети..
- КААААКВОООО!?!? ЩЕ УЧАСТВАМЕ ВЪВ ФИЛМ СЪС СЕЛЕНА ГОМЕЗ?
- Да, Луна, точно това се опитвам да ти кажа. Хайде, оправяй се бързо и да се махаме от тук, да отиваме при нея. Каза, че апартамента и е на 2 пресечки от тук. Хайде, побързай, моля те..
Само след 5 минути те вече бяха на уговореното място.. Селена като ги видя ги прегърна, а Луна беше толкова развълнувана, че сърцето и щеше да спре точно в този момент.
- Аз съм Луна, приятно ми е.
- Аз съм Селена, на мен също ми е много приятно. Ако си погледнала сценария знаеш, че имаш най-добра приятелка, Харпър. Аз ще я играя, защото не мога да карам кънки и съм само приятелката. – смее се Селена.
- Не мога да повярвам, че ще участваме заедно във филм. Това е като сбъдната мечта..
- Е, хайде, стига сме си говорили празни приказки, да се захващаме с репетициите!
Симон също беше много развълнуван. От вълнение те не можеха да се концентрират върху сценария, затова Селена им предложи да отидат някъде да се поопознаят.
След 20 минути вече бяха във едно кафе, което беше любимото място на Селена. Спокойно, нямаше много хора, всичко беше нормално. Докато седяха и си говореха, Луна каза:
- Ще отида до тоалетната, след малко се връщам.
- Добре- каза Селена.
Още в момента, в който Луна си тръгна, Селена попита Симон:
- Вие двамата сте гаджета, нали?
- Не, нещо си се объркала, ние просто сме добри приятели. Нямаме чувства един към друг.
Е, поне той нямаше. Луна може би го харесваше малко, но в същото време беше влюбена и в Матео. Когато Селена чу, че те не са гаджета, директно каза на Симон:
- Ти си много сладък, добър и умен. Как може Луна да не те е харесала?
В този момент Селена и Симон се гледаха в очите. Луна тъкмо се връщаше и видя нещо, което не беше очаквала...  

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/

Сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now