Дванадесета част

146 8 0
                                    


  Родителите на Матео вече бяха в управлението. Оказа се, че техен близък е бил в самолета. Носил е камера със себе си и е забелязал полицая как краде. Снимал го е. Показаха доказателството на всички, затвориха полицая и освободиха Матео. Матео прегърна родителите си, а родителите му благодариха на Симон, че е защитавал Матео до последно. Те казаха:
- Вашето приятелство може и да започна отскоро, но поставихте основите му. Това значи, че ще бъдете добри приятели и добър екип.
- Така е. - казаха и двамата.
- Е, време е отново да отидете в Лос Анджелис, след като нещата тук се оправиха.
След около 8 часа момчетата отново бяха в Лос Анджелис. Те не бяха спали, затова като отидоха в хотела веднага легнаха да спят. Когато се събудиха нямаха представа за времето. Беше около 7 часа вечерта. Не беше късно, затова решиха да си направят мъжка вечер. Излезнаха да пийнат по нещо, говореха си. После отидоха на спортен мач. Около 12 часа се прибраха. И двамата се бяха забавлявали много, и въпреки че спаха толкова, те пак легнаха да спят.
На другия ден, в 8 сутринта, Луна влезна с викове в стаята:
- Хайде, ставайте бързо! Селена и продуцента ни викат! Матео също ще участва във филма, като приятел на Симон. Не знам какво става, всички мечти се сбъднаха! Не само моята, ами и вашите, запознахме се със Селена Гомез, а Симон дори излиза с нея! Сънувам ли?
- Не сънуваш. Мога да ти го докажа. - каза Симон и ощипа Луна. Всички се засмяха.
- Хайде, оправяйте се и да тръгваме. - каза Луна.
След 10 минути всички вече бяха долу пред хотела. Селена се появи с лимузина.
- Хайде, качвайте се. - каза тя.
- Но.. това е лимузина! - изкрещя Луна
- Да, глупаче. Лимузина е. - смее се Селена. - Е, ще се качвате ли или ще ходите пеш?
- Идваме!
След около 20 минути път с лимузината на Селена бяха на снимачната площадка. Всичко вървеше нормално.
- Камера.
Всички си играеха ролите много добре. Луна беше чудесна актриса, както и Симон и Матео. За Селена изобщо не коментираме.
- Чудесно се справихте всички! Вече можете да тръгвате. Денят приключи.
-Всички си събраха нещата и се прибраха. Едва когато се прибра, Луна разбра, че е забравила медальона си на площадката.. Почуди се дали да се върне да си го вземе. Накрая реши да отиде. По пътя срещна човек, който не вярваше, че ще срещне точно тук, на това място.  

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/

Сбъдната мечтаOnde histórias criam vida. Descubra agora