Девета част

177 11 0
                                    


  Луна не можеше да повярва на очите си. Тя видя, че Симон беше целунал Селена. Вътрешно знаеше, че го харесва малко, но не беше сигурна в чувствата си.. Е, сега се увери. Тя разбра, че харесва Симон. Не можеше да изкара мисълта от главата си. Когато Селена я видя, започна да говори както обикновено. Луна се направи, че не ги е забелязала.
- Е, кога тръгваме да репетираме?
- Хайде. – каза Селена.
Вече бяха в апартамента, където щяха да репетират. Започнаха репетициите. Когато напреднаха обаче Луна остана в шок. В сценария пишеше, че героя на Симон трябва да стане гадже на героинята на Селена. Тя каза:
- Но.. човекът каза, че аз трябва да играя гаджето на Симон..
- Явно се е объркал, няма нищо. Няма значение, нали не сте заедно?
- Не, не.. Разбира се, че не.. Няма проблем, аз се бях притеснила, защото трябваше да целуна най-добрия си приятел.. Сега е по-добре, че няма да се наложи да го правя.
- Радвам се, че не е проблем! Сега се връщам!- каза Селена.
Симон побърза да се похвали на Луна:
- Луна, знаеш ли, аз и Селена се целунахме! Тя каза че съм сладък и.. нещата просто станаха.. Ще можеш ли да ни оставиш малко на саме, за да се изясним?
- Да, разбира се. – каза Луна, и като прекрачи вратата се разплака. Тогава тя се замисли, че има чувства и към Матео, които също не са незначителни.. Тогава тя му се обади и каза:
- Здравей Матео. Можеш ли да дойдеш в Лос Анджелис, защочнахте да ми липсвате всички. Ти сам каза, че често пътуваш, ако искаш ела тук за една седмица да се видим, ягодово момче.
- Ей, момиче на доставките, не знам как се сети за мен, но съм поласкан. Определено ще дойда. – каза Матео и затвори телефона.
Луна беше щастлива, че Матео ще дойде и ще я види. Тя влезна отново вътре с усмивка на уста, и Симон и Селена я посрещнаха с новината:
- Луна, решихме да се съберем.
- Това е страхнотно, много се радвам за вас! Чудесно е, че сте двойка! – каза Луна, но знаеше, че не го мисли.. Но все пак Матео идваше да я види..
След 1 ден:
Луна вече беше на летището и чакаше Матео да слезне от самолета. Той слезна с букет червени рози и каза:
- Момиче на доставките, знаех, че ще ме потърсиш. Затова реших да ти кажа нещо тук, на това не толкова романтично летище, но се надявам да го запомниш. Харесвам те, Луна, бих искал да станем нещо повече от приятели.
- Ти сериозно ли? Аз също бих се радвала! – каза Луна.
С Матео се целунаха. После се заговориха и Луна каза:
- Е, ягодово момче, къде си отседнал, в кой хотел? Искам да прекараме повече време заедно!
- Във хотел „Еуфория" в Холивуд.
- Сериозно ли!? Ние със Симон също сме там!
- Е, значи няма да се отървеш скоро от мен, момиче на доставките,. – каза Матео и я целуна.
Междувременно при Симон и Селена:
- Симон, мисля, че Луна има нещо към теб.. Знам, че се зарадва, когато видя, че сме заедно, но.. Не знам..
- Не мисля, аз обичам теб. С Луна сме приятели и по добре ще е да си остане така.
Тогава Матео и Луна влезнаха в стаята и казаха:
- Изненадаааа!!! Ние също се събрахме и сме заедно!
Всички много се зарадваха, но тогава Симон получи обаждане от режисьора на филма. Каза им, че снимките започват и всички да отиват натам. Симон, Селена и Луна бяха развълнувани, а Матео беше леко разочарован, защото само той нямаше роля във филма.. Но въпреки това отиде да подкрепи своята приятелка.
По пътя към снимачната площадка обаче едни мъже видяха Селена. Те знаеха, коя е тя, защото я преследваха от много време. Единия я хвана и я бутна в една кола. Всички се раазкрещяха на мъжете, Симон и Матео опитаха да настигнат колата, но безуспешно.. А къде водиха тези мъже Селена, никой не знаеше...  

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/

Сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now