Четвърта част

214 9 0
                                    


  След като Мигел и Луна си тръгнаха, Симон отиде при Амбър, Делфи и Хасмин. Каза им:
- Знам, че чухте всичко. Надявам се да не се опитате да попречите на Луна. - поглежда към Амбър.
Амбър каза:
- Всъщност се радвам, че Лунита е получила такава възможност, няма защо да и преча. Аз съм звездата на пързалката, щом забелязаха нея ще забележат и мен.
Тогава Симон си тръгна. Амбър се усмихна и каза:
- Лунита, скъпа, не заслужаваш тази възможност. Аз я заслужавам много повече от теб, пързалям се много по добре от теб. Ще ти докажа, че съм по добра и няма да позволя да заминеш никъде.
След час Амбър беше у тях, където бяха Луна, Шарън, Моника и Мигел. Като ги видя, тя се направи че плаче и отиде при Луна. Каза и:
- Лунита, съжалявам, че трябва да ти го кажа, но този, който ти предложи да заминеш е измамник, той само цели да отвежда тийнейджъри и да ги кара в една изоставена фабрика, където да работят за без пари. Накрая няма да ти позволи да се върнеш, а ще си обвързана там завинаги и никой няма да може да те спаси.
Амбър беше колкото добра на пързалката, толкова и добра актриса. Родителите на Луна веднага и повярваха, Шарън също. Само Луна остана скептична към всичко това и не повярва на лъжата на Амбър. Въпреки това обаче Моника каза:
- Луна, щом Амбър е толкова сигурна в това което казва, няма да заминаваш никъде. Както каза тя, този човек може наистина да е измамник и да ви използва със Симон да му вършите работата. В днешно време никой не получава такива възможности ей така.. Не. ще останеш тук.
- Но мамо.. ами ако Амбър се е объркала, ако не е така? Тогава изпускам перфектната възможност.. А и защо му е на човека да ме води чак в Лос Анджелис за да му върша работа? В това няма логика, мамо.
Шарън каза:
- Луна е права. Нека замине, аз ще се оправя с всичко останало. Ще пратя човек с нея, за да следи дали е в безопасност. Не се тревожете, ще имате връзка с нея.
Моника каза:
- Много ви благодарим, госпожо, наистина оценяваме жеста ви, но разберете притеснението ни.. Родители сме все пак..
- Наистина няма от какво да се притеснявате, имам много приятелки в Лос Анджелис. Мога още сега да разбера дали този човек е измамник.
Шарън звънна на няколко нейни приятелки, а Амбър беше уплашена, защото знаеше, че нейния разказ е измислица. Тогава Шарън им каза, че човекът не е измамник, а напротив. Той ръководи най-голямата компания за филми в Холивуд. Всъщност работи в Disney, той избира актьорите във филмите съвсем случайно. Луна каза:
- Видя ли, мамо? Амбър сигурно се е объркала, знам, че е загрижена за мен, разбирам я. И аз щях да съм така на нейно място. Но съм толкова развълнувана, веднага отивам да си легна за да дойде по- бързо утре.
Моника:
- Добре, Луна, отиди и поспи малко, но си вземи нещо за хапване първо. Утре е голям ден за нашата звезда- каза Моника и целуна Луна по челото.
Амбър се изяждаше от вътре, че не е на мястото на Луна, затова каза, че щом така не се е получило, ще измисли нов начин да не отиде Луна в Лос Анджелис. Тогава тя се запъти към стаята на Луна. Това, което беше намислила беше опасно, но знаеше със сигурност, че ще проработи.  

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/

Сбъдната мечтаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang