Както вече знаете, Луна се върна на площадката да вземе медальона си. По пътя обаче видя човек, който не беше очаквала да види на това място. Това беше Шарън. Тя беше дошла тук по специална причина.. Но не можеше още да каже на Луна, трябваше да изчака подходящ момент.
- Здравейте, аз съм тук защото си забравих медальона и дойдох да си го взема. А вие какво правите тук?
- Да да, няма проблем, спокойно. Всъщност аз идвам във вашия хотел за няколко дни на почивка. Трябваше ми след толкова много работа. - каза Шарън, но лъжеше.
Истинската причина, заради която беше тук беше съвсем друга.
- Страхотна новина! Радвам се, че ще сте тук с нас, госпожо!
По пътя към хотела двете си говореха, а Луна беше взела медальона си. Шарън беше още много притеснена, но Луна не забеляза това. Както и да е, накрая стигнаха и Шарън извика всички да излезнат на вечеря, защото беше едва 20 :00 часа. Всичко мина прекрасно, когато се прибраха всички се оправиха и си легнаха.
- Добро утро! - каза Симон на Матео.
- Още 5 мин.
- Нямаме 5 минути, човека се обади и трябва веднага да отидем, нещо спешно е станало..
Само след 20 минути всички бяха на площадката.
- Е, радвам се че дойдохте. Трябва да ви кажа нещо изключително важно.. Има проблем. Нямаме финансиране, така че явно филма ще отпадне.. Мисля, че ще е най- добре всички да се прибирате, няма смисъл да си губим времето..
- Но.. какво говорите? Ще дадем колкото пари се искат от нас, няма нужда да ни плащате някакъв доход. Това е голяма възможност, аз лично не бих я пропуснала. -каза Луна.
- Нито пък аз. - каза Симон.
- Аз също бих помогнал. - каза Матео.
Тогава се намеси и Шарън:
- Това е мечтата на децата, моля ви, не отменяйте филма. Ще ви дам колкото искате, един милион или два.. Само направете племенницата ми щастлива.
- Но.. Амбър не е тук. - каза Луна.
- Знам, Луна.
Луна остана изключително объркана. Шарън каза:
- Трябва да кажа ви кажа нещо. На всички вас. Това нещо е важно и не търпи отлагане. Всъщност затова съм тук.Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/
YOU ARE READING
Сбъдната мечта
Teen FictionРезюме: Луна получава голяма възможност да сбъдне мечтата си. Какво ще каже тя на приятелите си, ще ги остави ли, или ще остане при тях?