Амбър вече беше намислила какво да направи. Изчака, докато всички си легнат. Вече беше 3 през нощта и тя тихо отиде в стаята на Луна. Взе кънките и, и на тяхно място сложи същите, които тя е имала преди, но те са повредени. Имат счупено колело, а на другата кънка Амбър беше затегнала самото колело, за да падне Луна. Тя знаеше, че на другия ден Луна има репетиция преди да замине, усмихна се подло и излезна.
На другия ден:
Когато чу алармата си, Луна скочи от леглото много весела, оправи се за 10 минути и слезна да закусва. След закуска тя каза на всички долу, че отива в Jam & Roller, да потренира малко преди да замине.
В Jam & Roller:
Луна беше взела кънките, които Амбър и остави. Тя ги сложи и отиде на пързалката. Още щом стъпна там, мина 2 метра с кънките и падна. Добре че Тамара беше там, и че не се беше ударила силно, само си беше изкълчила крака. Тамара и каза да почива поне 2-3 дни, да не кара. Луна беше уплашена, защото знаеше, че днес трябва да замине и най-вероятно утре вече трябва да почне да снима.. Усети се, че кънките са повредени, защото когато ги свали видя, че едното колело е счупено. Каза си, че това е работа само на Амбър.
Тя се прибра, показа на всички кънките. Амбър слезна, Луна я нападна веднага:
- Бях мила досега, но стига толкова, Амбър. Сигурна съм, че това е по твоя вина. Никой друг не иска да ми навреди, ти вчера стоя до късно, сигурно си счупила колелото на кънките ми, за да падна и да не замина.. Как може да постъпваш така с мен, какво съм ти направила?
- Лунита, почакай малко. Изнервена си, ще приема, че затова ми говориш така. Няма как да знаеш, че аз съм го направила, без да имаш доказателство.
Тогава се намеси Шарън:
- В стаята на Луна има камера. Съжалявам, че не ви казах по рано, просто не искам да си мислите, че я следя или нещо такова. Тя е там от много време, и просто си работи, но никой не следи записите. Може да отидем и да видим какво е станало.
Амбър се изплаши до смърт, знаеше, че сега всички ще разберат. Тя се опита да ги разубеди, но Шарън беше твърда и и каза:
- Толкова много говорене, да не би наистина да си направила нещо?
- Не, просто казвам, че Луна заминава днес, а може и да нямаме време да видим записите.
- Луна ще замине днес, но ще е вечерта. Ще говоря с човека, ако трябва ще му платя за закъснението. Трябва да разберем какво е станало.Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/
VOCÊ ESTÁ LENDO
Сбъдната мечта
Ficção AdolescenteРезюме: Луна получава голяма възможност да сбъдне мечтата си. Какво ще каже тя на приятелите си, ще ги остави ли, или ще остане при тях?