Седма част

175 8 0
                                    


  Мигел, Шарън и Моника чуха новините. На Моника и се зави свят, затова Мигел и Шарън и донесоха вода. Напръскаха я и тя се свести. Тогава каза:
-Бързо, да отидем в полицията, или да хващаме самолет за границата на Щатите.. Толкова съм притеснена, не знам какво ще стане сега.. Ако дъщеря ми е....
-Не, Моника, не мисли такива неща. Нищо не и се е случило..- казваше Мигел, но и той беше също толкова изплашен колкото жена си..
Те вече бяха на летището. Там попитаха за полет №37 от Буенос Айрес до Лос Анджелис. Жената на касата им каза:
- Моля ви, успокойте се. Всъщност, имаше 2 самолета за Лос Анджелис. Самолета, който се е разбил не е на нашата компания, а е на друга компания, тръгнал е от друго летище. Този, който е тръгнал от тук е кацнал успешно. Няма от какво да се притеснявате!
- Слава Богу, че дъщеря ми е добре..
През това време в Лос Анджелис:
Луна и Симон вече бяха пристигнали в LA. Те разопаковаха, оказа се, че ще живеят заедно в апартамент с други двама човека. Те също са момче и момиче, много добри приятели. Малко по големи от тях, но това не значеше, че няма да се сприятелят. Тогава дойде човекът и извика Луна:
- Хайде, мисля, че е време да се запознаеш с екипа.
- Да, благодаря ви наистина много!
Само след 10 минути вече бяха на снимачната площадка. Когато видя всичко това, Луна беше най-малкото очарована.. Тя не можеше да повярва, че е тук, на това място, заедно с най-добрия си приятел. Изненадващо дойде самия режисьор на филма и каза:
- Здравей, ти трябва да си Луна. А това кой е?
- Аз съм Симон, приятно ми е.
- Казвам се Николас и съм режисьор на филма. Ако искаш, да не стоиш само и да гледаш, може да направим нещо и за теб. Покажи ми какво можеш, каквото и да е.
Симон можеше да пее, затова му изпя песента "Valiente".
- Пееш невероятно, всъщност, в сценария на филма се разказва, че едно момче на име Джоуи от не толкова известна музикална банда се влюбва в кънкьорката Мариса. Той се опитва да я спечели.. И само толкова ще ви кажа, отидете ето там при онази жена, която е сценаристката.. Тя пише сценария, можете да потърсите копия от него при нея и може да си тръгвате. Прегледайте сценария в хотела и утре елате тук да заснемем няколко части от филма.
Симон беше ужасно развълнуван, че и той получи възможност за развитие. Те с Луна се прибраха в апартамента им в хотела и вече нямаха търпение да започнат да учат сценария. Тогава се чукна на вратата. Когато Симон отвори, беше шокиран от това, което видя.. Човекът, който стоеше там беше......  

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Харесайте страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/SoyLunaBulgariaFanPage/

Сбъдната мечтаWhere stories live. Discover now