42. Nu regreta.

29 2 0
                                    

Povestit de Lee Mia

Cum am intratin casa m-a luat sus in brate picioarele mele fiind de o parte si de alta a corpului sau. Mi-am pus mainile dupa gatul lui si i-am raspuns la sarut. Si-a pus mainile pe fundul meu pentru a ma sustine mai bine in bratele lui. A urcat la etaj cu mine in bratele lui in timp ce ne sarutam. A intrat in prima camera care i-a iesit in cale si s-a asezat in pat cu mine in bratele lui. Am schimbat rolurile ajungand sub el. Mainile mele au ajuns in parul lui strangandu-l usor cand ma musca usor de gat. Nu stiu daca am sa regret sau nu ceea ce s-a intamplat de cand am venit in casa asta dar am facut ceea ce am simtit.
Am luat pe mine tricoul lui si am mers pe balcon unde era el doar in pantaloni. Mi-am pus mainile in jurul taliei lui si l-am imbratisat usor. Si-a pus mainile peste ale mele aducandu-mai aproape de el. Ii puteam auzi inima cum ii batea. M-a lasat in brate si m-a asezat pe mica masa de pe balcon. Mi-a dat firele de par rebele de pe fata si m-a sarutat pe frunte.
Lee Mia. Cred ca membrii Exo si-au dat seama ca lipsim si ne cauta.
Zi Tao. Am verificat telefonul si am multe apeluri si mesaje de la ei.
Lee Mia. Va trebui sa ne intoarcem.
Zi Tao. Da. Este deja foarte tarziu.
Cand am intrat in casa Exo am simtit o oarecare vina fata de Lu Han care a incercat sa ma fac sa il uit pe Zi Tao iar eu am pentru toata ziua cu el. Zi Tao a vazut reactia mea si m-a luat de mana. Am mers in camera de zi unde erau ceilalti care pareau ingrijorati.
Yi Fan. Sunteti plecati de acasa de foarte mult timp si nici mancar nu a-ti anuntat ca a-ti plecat si unde sunteti.
Lu Han. Nu ma deranjeaza ai fost cu Zi Tao pentru ca stiu ca inca va iubiti dar puteati spune ca plecati de acasa.
Zi Tao. Nu este vina. Este vina mea.
Am simtit cum lacrimile cadeau usor pe obrajii mei si am lasat capul in jos.
Zi Tao. Buna treaba baieti. Sunteti incredibili. Continuati sa tipati.
I-am dat drumul la mana lui Zi Tao si m-am ascuns in spatele lui. S-a intors cu fata la mine si m-a privit.
Zi Tao. Lee Mia uita-te la mine te rog.
Am ridicat capul si l-am privit. Mi-a sters lacrimile de pe obraji.
Zi Tao. Niciodata sa nu mai tipati la ea! Voi nu stiti nimic despre ea asa cum stiu eu! Voi nu stiti cat de greu a fost sa o fac sa aibe incredere in personele din jurul ei dupa ce a fost tratara groaznic de parinti!

 Niciodata sa nu mai tipati la ea! Voi nu stiti nimic despre ea asa cum stiu eu! Voi nu stiti cat de greu a fost sa o fac sa aibe incredere in personele din jurul ei dupa ce a fost tratara groaznic de parinti!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum