Povestit de Xiao Lu
Cand am intrat in sala de repetitii cu restul membrilor Exo Yi Xing si Go Ara erau impreuna. M-am uitat pret de cateva secunde la Yi Xing si am observat ca nu era deloc fericit cu Go Ara. Am oftat in sinea mea si mi-am lasat pe canapea geanta si telefonul.
Am dat drumul la melodia Miss You Much de la Yi Xing si am inceput sa dansez dupa coregrafia lui. S-a intors cu fata la mine eliberandu-si mana din mana lui Go Ara. Se uita la mine fara sa schiteze vreau gest. Cand dansul s-a terminat privirea mea a ramas asupra lui. De la gat mi-a cazut lantisorul de aur de la Yi Xing. L-am luat de jos si l-am strans la mana.
Xiao Lu. Ma scuzati putin baieti.
Cand sa ies pe usa am auzit vocile lui Go Ara si Yi Xing si m-am oprit.
Go Ara. Unde crezi ca te duci?
Yi Xing. Nu este problema ta!
Go Ara. Te duci dupa ea nu?
Yi Xing. Tu chiar nu intelegi nimic? Trecutul meu este legat de ea.
Go Ara. Ce legatura ai cu ea?
Yi Xing. Xiao Lu a fost persoana pe care am iubit-o cel mai mult. Nu stiu in ce moment am pierdut-o. Dar stiu ca am pierdut-o. Si m-a durut mult.
Mi-am sters lacrimile de pe obraji si mi-am continuat drumul. Am deschis ochii si am vazut ca eram in curte in balansoar cu o patura pe mine si cu capul pe umarul lui Jun Myeon.
Jun Myeon. Te-ai trezit raza de soare. Ai adormit cu capul pe umarul meu.
A fost doar un vis dar parea asa de real. Ma simteam confuza.
Jun Myeon. Sa mergem in casa. Se lasa racoare.
Am intrat in casa cu patura e umerii mei si cu Jun Myeon in urma mea.
L-am vazut pe Zi Tao si am mers la el. M-a luat in brate si mi-am ascuns fata in tricoul lui. Aveam nevoie de o imbratisare din partea oricui. Mainile lui imi mangaiau spatele incet.
Xiao Lu. Nu ma simt prea bine.
Zi Tao. Sa vedem ce putem face.
Si-a pus mana pe sub picioarele mele si m-a luat pe sus in brate. A urcat scarile cu mine in brate. Pe scari am dat de Yi Xing care m-a privit in timp ce Zi Tao m-a dus in camera.
Zi Tao. Te doare ceva?
Xiao Lu. Nu ma doare.
Zi Tao. Cum te simti?
Xiao Lu. Slabita.
Zi Tao. Sa te odihnesti.
A pup patura pe mine si m-a pupat pe cap. A aprins lampa de pe noptiera si a iesit din camera. M-am acoperit mai bine cu patura si am inceput sa plang. Simteam o durere in capul pieptului. Nu mai suportam toate astea. Vroiam ca totul sa se termine si sa am parte de liniste.
CITEȘTI
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}
RomansaIubirea este un sentiment complex pe care daca nu stii sa il analizezi corect nu ai cum sa il intelegi.