👑Capitolul 2👑
Povestit de Seung Ri
O mare satisfactie puternica si molipsitoare a pus stapanire pe intreaga mea fiinta cand am auzit cum arbitrul a anuntat numele castigator.
Strigatele si aplauzele multimi de omanei au facut ca inima mea sa bata de fericire so emotii.
Din multimea de oameni a iesit sora mea si m-a lua in brate stans. Am mers la garaj sa ma pot odihni putin dupa cursa cu Kun. Arbitrul a venit la garaj si m-a anuntat ca am o alta cursa azi.
Arbitrul: Adversarul tau va fi Young Book. Ai mare gruja cu el. Este unul dintre cei mai buni.
Dan Bi s-a uiat la mine cu o oarecare teama in ochi, teama de a nu fi ranita in curse. Am luat de pe masa o sticla cu apa si am baut din ea cu sete.
In garaj a intra un grup de baieti. Stiam de la mecanicul care revizuia si repeta motoarele ca ei sunt Stray Kids. In fata lor a iesit un baiat ce nu ii dadeam mai mult de 17 ani. Cu estimare inaltimea lui era de 1,71, cu parul blond, cu un corp nu foarte slab, cu o aura superioara.
Young Book: Ai facut o treaba buna acolo pe pista in timpul cursei.
Am vrut sa ii multumesc, dar acesta s-a aplecat la acelasi nivel cu fata mea si s-a apropiat mai mult de mine, reusind sa ma intimideze.
Young Book: Dar nu esti asa de buna pe cat ma asteptam. In comparatie cu mine esti slaba rau.
M-am incruntat la el dupa ce am auzit cuvintele spune de el. Ochii mei caprui ii priveau ochii lui negri cercetandu-i. Infumuratul asta vrea bataie.
I-am impins fruntea cu degetul privindu-l.
Seung Ri: Doar pentru ca sunt fata nu inseamna ca nu iti pot tabaci fundul ala intr-o cursa.
Baiatul blond, al carui nume cred ca este Young Book, si-a pus degetul pe nasul meu si m-a privit calm. Eu eram asa furioasa iar el era asa relaxat.
Young Book: Facem un pariu. Daca ma invingi iti
dau motorul meu din garajul de aici. Daca eu te inving imi vei da un sarut in fata multimii.
Seung Ri: S-a facut Young Book infumuratule.
I-am dat peste mana si s-a dat in spate cativa pasi apoi a plecat sa se pregateasca pentu cursa.
Dan Bi: Nu trebuia sa accepti pariul. Daca pierzi va trebui sa il saruti. Tu macar ai gandit cand ai acceptat pariul? Te-ai pus cu tipul asta nebuno.
Seung Ri: Nu te mai ratoi la mine. Stiu ei ce fac.
Am urcat pe motor si mi-am pus casca neagra in cap. Am mers pe pista la start. La cateva minute a venit Young Book pe pista la start.
Young Book: Pregateste-te sa pierzi.
Seung Ri: Pregateste-te sa iti iei bataie.
Arbitrul a fluierat dand startul cursei. Am pornit din loc in mare viteza. Cu fiecare tura de teren facuta maream viteza, simtind cum adrenalina imi curge incet prin vene. Ma straduiam sa il ajung din urma pe Young Book dar era mult prea ager. Young Book a trecut linia de finish cu cateva secunde inaintea mea. Pierdusem in fata lui. Mi-am dat jos casca neagra de pe cap, apoi m-am ridicat de pe motor si am mers la el.
Young Book: Am castigat pariul Seung Ri. Astept sa iti faci partea din pariu.
Multimea innebunita il fluiera si il aplaunda pe castigatorul cursei.
Seung Ri: Tu si pariul tau idiot! O sa iti tabacesc fundul ala idiotule.
Privirea lui blanda si zambetul de pe fata i-au diaparut instant. Privirea lui era ucigatoare. Ma facea sa vreau sa intru in pamant si sa dispar ca sa scap de ea. Palmele lui mari si-au facut loc pe obrazii mei, degetele lui ajungand in spatele urechilor, distata dintre noi disparand.
Young Book: Ma saruti tu sau te sarut eu? Daca te sarut eu este foarte posibil sa nu mai scapi din mainile mele prea curand.
Ochii mei au cazut asupra buzelor lui inghitind in sec nodul format in gat din cauza emotiilor.
Degetul lui mare ajunge pe buza mea inferioara apasand usor de ea in jos, privindu-mi buzele. La gestul lui am deschis putin gura, el profitand de asta, luandu-mi buza superioara intre buzele sale. Pe moment am facut ochii mari cat cepele. Am inchis ochii si m-am lasat purtata de val si de buzele lui moi si fine si ne-am sarutat ca doi nebuni, de parca venea sfarsitul lumii. Mi-am pus pe pieptul lui si l-am impins incet, rupand sarutul si respirand neregulat. Mainile lui nu mai erau pe obrajii mei, culoarea lor rosie fiind vizibila. Infumuratul asta a obtinut ce a vrut. Am analizat putin situatia de fata si am realizat ca m-am sarutat cu un strain. Mi-am trosnit incet degetele de la maini si i-am dat o palma peste fata de toata frumusetea. Multimea a strigat uimita iar el si-a pis mana pe obrazul lovit.
Seung Ri: Data viitoare o sa iti rup toate oasele infumuratule. De data asta ai mers prea departe.
Am merg la garaj si m-am schimbat de costumul special pentru curse. Rapid m-am schimbat cu o pereche de pantaloni albi, un tricou rosu si o geaca alba din piele apoi m-am incaltat cu o pereche de adidasi rosii. Dan Bi ma privirea tacuta. Stia ca sunt nervoasa si ca fac urat la nervi, asa ca a preferat sa ma lase sa ma calmez.
Am urcat pe motor si am pornit spre casa. Am ales sa conduc incet decat sa patim ceva rau. Am ajus acasa si am facut un dus cald si relaxant.
Dan Bi: A sunat Hae Rim cand faceai dus. Ne-a intrebe daca vrem sa mergem in seara asta la club la Heavens. Se da bautura gratis la fete azi.
Seung Ri: Pai sa ne pregatim si sa mergem. Nu am sa ratez niciodata bautura gratis de la club.Dan Bi: Vor veni cateva grupuri de la parcul de raliuri. Ei o sa faca cinste cu bautura gratis azi.
Ma imbraca cu o fusta neagra cu o palma mai sus de genunchi, un maieu alb putin transparent si ma incalt cu o pereche de sandale albe cu toc.
Parul mi-l las desprins si ma machiez discret.
CITEȘTI
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}
عاطفيةIubirea este un sentiment complex pe care daca nu stii sa il analizezi corect nu ai cum sa il intelegi.