110. Copilul.

12 1 0
                                    

Povestit de Sa Rang
Am venit de dimineata la spital sa imi fac analizele si acum asteptam rezultatul lor.
Am primit un mesaj si l-am citit.
"Sufletul unui inger nevinovat alungat din cer din cauza unei greseli din partea celui care i-a dat nastere si alungat se va reincarna in corpul unui nou nascut care se va naste din iubirea a doi oameni.
Acei doi oameni alesi sa aibe in paza lor sufletul unui inger nevinovat alungat din cer sunt Woo Hyun si Sa Rang"
Am vrut sa ii arat mesajul lui Woo Hyun dar a venit doctorul si ne-a dat rezultatul analizelor. Doctorul a plecat si i-am dat lui Woo Hyun sa citeasca mesajul. Am desfacut plicul cu rezultatul analizelor.
Woo Hyun. Rezultatul a iesit pozitiv. Asta inseamna ca o sa avem un copil.
Woo Hyun m-a luat in brate si m-a pupat pe frunte. Mi-am pus capul pe umarul lui si m-a mangaiat pe spate.
Woo Hyun. Sa mergem acasa. Trebuie sa te odihesti ca tu si copilul sa fiti bine.
M-a luat de mana si am mers acasa. Am ajuns acasa si le-am spus parintilor lui Woo Hyun lui Sung Yeol si lui Chang Jo ca eu si Woo Hyun o sa avem un copil.
Sung Yeol. Parca spuneai ca nu are cum sa fie insarcinata Sa Rang lenesule.
Sung Yeol a luat o perna de pe canapea si a aruncat cu ea in Woo Hyun. Mama lor le-a spus sa nu se mai prosteasca si sa o ajute sa pregateasca masa. Am mers in camera si m-am asezat pe pat. Chang Jo a venit in camera si s-a asezat pe pat langa mine. Si-a pus mana pe abdomenul meu  m-a mangaiat usor si m-a privit.
Chang Jo. Acest ingeras este norocos ca o sa se nasca intr-o familie atat de buna.
Sa Rang. Dar nu inteleg de ce tocmai eu si Woo Hyun si nu altcineva?
Chang Jo. Dupa ce ai devenit inger ai fost aleasa ca inger pazitor pentru Woo Hyun. Intre voi exista o mare conexiune.
Sa Rang. Crezi ca vom fi parinti buni?
Chang Jo. Sunt foarte convins de asta.
Sung Yeol a intrat in camera si ne-a spus ca masa este gata. Am mers la bucatarie si m-am asezat pe scaun langa Woo Hyun.
M-am oprit din mancat cand mi-a venit sa vomit si am mers repede la baie. La baie a venit dupa mine mama lui Woo Hyun si a lui Sung Yeol si mi-a spus sa nu ma sperii ca este ceva normal la o sarcina. Am iesit din baie iar Woo Hyun a venit la mine si m-a ajutat sa merg in camera. Am intrat in camera si m-am asezat pe pat.
Woo Hyun. Vrei sa iti aduc ceva?
Sa Rang. Nu. Doar stai cu mine.
Woo Hyun m-a luat de mana si m-a pupat pe frunte.


Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum