proloog

29 6 5
                                    

Pov scarlet

Groep '🌹HomeTown girls🌹'
Kayleeee: girls my home now!!
Me: hz???
Ambiebambie: did something happen or??
Kayleeee: gw komen nu😏😺
Me: COMMIIIING😀

ik ren naar buiten en pak snel mijn fiets om naar kaylee te fietsen. Daar aangekomen staat amber ook net aan deur. 'Ambeeeer!'zeg ik vrolijk. 'Scarrieeee!'zegt ze blij terug. De deur gaat open. 'Kayleeee!'zeggen we allebei vrolijk. 'Ambie en scarrieee!'zegt ze lachent terug. We geven elkaar een groepsknuffel en gaan dan naar binnen. 'Wat willen jullie drinken?'vraagt kaylee. 'Cola!'zeggen ik en amber terug. We horen kaylee keihard lachen vanuit de keuken waardoor wij ook in de lach schieten. Als ze eindelijk terug is en we ons drinken hebben legt kaylee uit wat haar plan is. 'Dusss ik bedacht waarom gaan we aankomende weekend niet een weekendje weg.'zegt ze vrolijk. 'Jaaaaa dat is mega awsome.'zeg ik blij. Amber knikt hevig. 'YASSSS!'gilt kaylee blij. Zw rent naar boven en komt even later terug met een laptop. 'Boeken dan maar?'grijnst ze. We grijnzen en kijken daarna naar allemaal weekend bestemmingen.

*2 uur later*
Uiteindelijk hebben we een weekend geboekt in limburg. 'Ik wou dat het nu al zover was.'zucht kaylee. 'Ja inderdaad.'zicht amber. 'Helaas moeten we nog 2 weken wachten.'zuch ik ook. We zuchten met ze drieeen en denken allemaal aan onze eigen dingen. Wat zou dit weekend ons brengen? Zouden er wel knappe jongens zijn. Of nog belangrijker,wifi in het huisje of bij de informatie dingen? Ik hoop het wel. Een zonder ga ik echt niet overleven hoor. Maar ja het is wel een weekend met de meiden dus ja.
-----------------------------------------------------------------------
Beste mensen,de proloog :) hope you like it. :) by the way die jongen in de media is dean gibbons😱😍😍😍

when i met him ft. hometownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu