Pov Scarlet
de muziek hoor je keihard door het huisje terwijl we de laatste dingen inpakken. het weekend zit er alweer op. nog een klein midweekje vrij en dan weer naar school. 'SCAR HEB JIJ MIJN BORSTEL GEZIEN!?'gilt amber. 'HAD RYAN EM GISTER NII GELEENT!'gil ik terug. 'owja shit.'hoor ik amber zeggen. 2 minuten later hoor ik een ping.
groupchat 'best groep evah'
ambiemorrin💫: ryaaaaaan
ryan🎩: yeah??
ambiebambie💫: waar heb je mijn borstel gelaten na dat je em gister geleent had??
ryan🎩: boven op de kast!
Dean👑❤: what the😂
Me: ikr dean😂
Kayleegray💎: scar dat moet jij nodig zeggen jij raakt alles kwijt op echt de raarste plekken😂
Me: ja okey true that😂snel doe ik mijn phone in mijn zak en doe de koffer dicht. nouja... dat probeer ik. 'kaaaaay aaaaam, willen jullie ff helpen met koffer dicht te doen ik krijg em niet dicht in me eentje!'lach ik. 'o my way!'lacht kaylee. kaylee en amber gaan beide op mijn koffer zitten en met gemak doe ik em dicht. 'onze team work is gewoon echt the best.'grinnik ik. 'echt wel.'grijnst amber.
private scarlet🦄 --> Dean👑❤
Dean👑❤: ben je al klaar??
Me: yap net klaar :)
Dean👑❤: mz omw!
Me: key😂👌🏻niet lang daarna gaat de deur open. 'hey hey scarlet! hoi amber en kaylee.'hoor ik dean zeggen. 'DEANOOOTJE!'gil ik. 'hey kleintje.'zegt dean terwijl hij mij een knuffel geeft. 'nog maar 1 uurtje samen.'zucht ik. 'hey scar kijk mij eens aan.'zucht dean. mijn ogen zoeken de zijne. 'binnenkort is het weer vakantie dan kunnen we vast wel regelen dat je 2 weken naar ierland mag.'vervolgt hij. 'jah, kan het wel proberen.'glimlach ik klein. dean geeft me een zoen. dan geef ik hem een knuffel. een diepe zucht volgt. kan ik dit wel vol houden? 3 weken zonder dean zijn knuffels en alles. 'wij komen hier door heen! echt waar!'zegt dean met een glimlach. een traan glijd over mijn wang maar toch knik ik. 'wij kunnen dit.'herhaal ik zijn woorden.
we zitten in de auto terug naar huis. de jongens zijn onderweg naar het vliegveld. amber, ik en kaylee barste letterlijk in huilen uit toen we afscheid namen.
*flashback*
met tranen in mijn ogen kijk ik dean aan. 'kunnen jullie niet nog even hier blijven.'mompel ik. 'dat zouden we wel willen, echt. maar dat gaat helaas niet lukken.'mompelt hij. zwaarste afscheid ever. 'waarom wonen alle leuke jongens zo ver weg.'zucht ik. dean grinnikt zacht. 'i dont know babe i dont know.'een kus boven op me hoofd volgt. 'dean kom je we moeten echt gaan!'zegt brendan. 'altijd weer brendan altijd weer brendan.'grinnikt dean. ik lach ook even door me tranen. 'ga maar de jongens wachten op je.'grinnik ik. 'this is not a goodbye remember!'zegt dean. 'DEAN KOM NOU!'gilt dayl. 'SHUT UP DAYLIE!'gil ik lachend. 'NEE!'gilt hij terug. 'sla dayl van mij please als je in de auto zit.'grinnik ik. 'zal ik doen.'grijnst dean. ik lach even, een zoen volgt en dan gaan we beide naar onze eigen auto's.
*end flashback*
met mijn voorhoofd tegen het raam kijk ik naar buiten. iedereen is stil in de auto. opzich begrijpelijk. kaylee moest josh los laten en ziet hem voor weten wij veel hoe lang. amber moet cian missen voor geen idee hoe lang. en ik dean voor geen idee hoe lang.
groupchat 'best groep evah'
daylie🎶: really scarlet!
daylie: moest dean mij nou echt slaan voor jou!😭
Me: lekker voor je😂
Me: je verdiende loon
Dean👑❤: idd😂
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
sad part ayyy😭 but okey hope ya all liked it hehe
JE LEEST
when i met him ft. hometown
Fanfictionscarlet gaat met haar beste vrienden een weekend weg waar ze de band ontmoet waar ze helemaal gek van is. liefde en veel nieuwe dingen ontstaan uit dit. wat gebeurt er als iemand in hun midden komt en alles wilt verpesten? je leest het allemaal in w...