chapter twenty one

4 1 0
                                    

POV Amber
Nog 1 uur en 40 minuten en dan zie ik cian weer! Ookal hebben we niks toch mis ik hem ontzettend.

Pov Kaylee
1e keer kerst zonder familie maar wel met me vriend! Ik heb er zoveel zin in. Ik kijk opzij en zie scarlet appen met dean. Ze heeft een big smile op haar face. Ja zo zijn josh en ik ook! Een jaar geleden maakte ik er fanficties over en nu zit ik in het vliegtuig onderweg naar ierland om daar kerst te vieren met josh!

Pov Scarlet
Eindelijk ga ik dean weer zien. Ik kijk uit het raampje en glimlach. Vliegen is iets wat ik graag doe. Lekker hoog boven in de lucht. Mooie foto's maken van de lucht en al die wolken. Ik kijk in me selfie camera. Voor de grap heb ik een kerstmuts opgezet. Ik hou ontzettend veel van kerst. Morgen is het gewoon al weer kerst, die ik samen vier met me boyfriend. Echt heel onwerkelijk. Ik kijk naast me en zie kaylee en amber een beetje weg dromen wat me laat grinniken. Ik ken ze al zo lang.

@itzzmescarlet: first christmas with a boyfriend in place of my family, its unbelieveble💕 @deangibbons

Met een big smile tweet ik het. Ik kijk naar de tijd en zie dat we over een kwartiertje gaan landen.
Me: see ya in 20 minutes love💕
Dean♡: so excited to see you again i miss you a lot!🖤
Me: same here but hey got to go ily💕
Dean♡: see you in a bit lyt with my whole heart🖤

Een glimlach komt op mijn gezicht wanneer ik dat zie.

Eindelijk gaan we landen. We lopen naar de ontvangsthal. Ik zoek de jongens. Eindelijk zie ik dean zijn gezicht. 'DEAN!'roep ik. Ik ren naar hem toe, laat mijn koffer vallen en vlieg hem om de hals. 'Scarrieeee.'zegt hij vrolijk. Dean drukt een kus op me hoofd. Ik giegel wanneer hij dat doet. Gosh ik heb em echt te erg gemist. Ik ga uit de knuffel en knuffel derest ook een hallo.

We zitten in de auto en blerren met z'n alle mee met de kerst muziek. 'MORGEN IS HET KERST YEET!'bler ik door de auto. 'HELL YEAH!'Blert dayl ook door de auto. Ik geef hem een box. 'ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUU!'blert nu dean door de auto en kijkt mij recht in de ogen aan. Ik bloos hevig en druk dan mijn lippen op die van hem. Ik hou zoveel van deze jongen...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
HELL YEAH HET IS MORGEN KERST WEYOOOHHH

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 24, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

when i met him ft. hometownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu