chapter TWO

29 5 5
                                    

pov scarlet

'yayyy,heb er zin in.'zeg ik vrolijk. kaylee en amber lachen. vrolijk lopen we naar de auto en gaan daarmee naar het goeie huisje. als ik in het huisje kom kijk ik blij om me heen. 'het is zo lekker knus.'zegt kaylee vrolijk. 'jaaa,inderdaad.'zegt amber. 'snel alles uitpakken en dan zwemmen?'stel ik voor. 'doen we.'zeggen kaylee en amber tegelijk. we pakken snel alles uit en gaan naar het zwembad. even later liggen we heerlijk in het bubbelbad te ontspannen. 'hebben we echt wel verdient na school.'zucht amber. 'uhu.'zeggen ik en kaylee. 

pov Dean Gibbons

we zitten in het vliegtuig op weg naar nederland, een klein landje. we zijn echt wel toe aan vakantie en in nederland zijn weinig fans dus kunnen we makkelijk vakantie houden. niet slecht bedoelt voor de nederlandse fans enzo maar soms heb je een vakantie echt wel nodig. en dan zijn we nog niet zo mega famous. 'kom je nog dean.'lacht ryan. 'zijn we geland?'vraag ik. 'haha sukkel,dat je dat niet hebt gemerkt.'grinnikt hij. ik grinnik ook even en sta dan op om vervolgens uit het vliegtuig te stappen. na 3 uur komen we op het park aan waar we dit weekend gaan verblijven. als we bij de receptie aankomen zie ik een meisje heel gnieppig naar een bak met bruine en halve bolletjes. een meisje zegt iets in een onbekende taal,waarschijnlijk nederlands. het meisje wat steeds naar dat bakje kijkt pakt er snel een handje uit en propt het in haar mond. ik grinnik even en blijf naar haar kijken. ze is echt niet lelijk. even later lopen we naar de auto en rijden we naar het huisje waar we daarna pizza gaan eten. 

pov kaylee

we zitten al 1 dag op dit park en ik moet gewoon even wifi hebben. ik loop naar het gebouw met zwembad,restaurants enzo en ga ergens zitten voor de wifi. ineens komt er een jongen naast me zitten. 'hii.'zeg ik met een glimlach. 'hij is echt niet lelijk. hij moet zo erg aan iemand denken. dont know who.

--------------------------------------------------------------

hiii mensen ben back. tis beetje lang geleden en ik had eigenlijk nie gedacht dat ik weer ging schrijven deze week. maar het is gewoon een stukje afleiding waar ik me alleen maar focus op het verhaal :) ik moest vandaag helaas ook werken maar het is wel werk waar ik echt busy ben dus ik focuste me alleen daar op en vergat ik alles wat wel fijn was :) sorry voor korte hoofdstuk maar ik wou nog nie verklappen wie het is XD <3 xx

when i met him ft. hometownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu