chapter fourteen

16 4 1
                                    

Pov scarlet
Met m'n zonnebril bekijk ik de jongens. Nouja eigenlijk dean, maar niemand hoeft dat te weten. Hij is echt een leuk iemand like nog leuker dan in filmpjes enzo. 'Scarlet echt waar wat heb jij met staren. Dat jij een zonnebril op hebt om dean te kunnen bekijken weet hij niet maar wij wel.'grijnst amber. Ik grinnik even. 'But i dont want to get caugt bij gibbons.'lach ik zachtjes. 'GIBBONS SCARLET BEKI flub flub'zegt kay. Dat moment dat je je hand houd voor mond van je friend omdat ze je crush verteld dat je hem bekijkt. 'Shut it kaylee!'zucht ik. Dean kijkt ons vragend aan maar we reageren niet dus gaat hij weer verder met weet ik veel wat hij aan het doen was. 'Weetje scarlet, ik heb het gevoel dat dean je al lang kent voordat jullie elkaar tegen kwamen in de supermarkt.'zegt amber. 'Hoezo?'vraag ik. 'Hij zit je soms aan te kijken met een nadenkend blik en dan met een herkennings blik ofzo.'gaat ze verder. 'Heel vaag am echt heel vaag, volgens mij zie je spoken, let jij maar op morrin.'grinnik ik. 'Ja ja mama.'zucht ze. Ik lach en doe me zonnebril weer op.

M'n buik rommelt. I guess its time for the food. Lets get some food. Ik sta op en doe de zonnebril boven op me hoofd. Bij het kleine barretje aangekomen. 'Wat mag het zijn mooi dame?'vraagt de jongen flirtend. 'Niet jou in ieder geval.'grinnik ik. 'Ah das jammer want ik wou net wat vrij gaan nemen om tijd met jou te spenderen.'flirt hij verder. 'Sorry maar ik ben niet geintresseerd. Ik ben op dit moment alleen geintresseerd in een patatje groot met friet saus.'zeg ik. 'Alles voor de mooie meid.'zegt hij flirtend. Ik zucht even. Een paar armen glippen om mijn middel. 'Hey scarrie.'zegt dean. 'Thank god youre here die jongen stopt maar niet met flirten en ik word helemaal gek.'zeg ik dramatisch. 'So you need my help.'lacht hij. 'Yep im sorry.'grinnik ik. 'O well just play the game with me.'zegt hij zacht. Ik glimlach en knik. Dan voel ik zijn lippen mijn nek in gaan. O gosh nee, dat gaat hij niet doen. Als de jongen onze kant weer op komt zie ik zijn blik veranderen naar totaal niet blij. 'Patat groot met friet saus.'zegt hij nors. 'Ik zou het heel fijn vinden als je voortaan MIJN vriendin met rust laat, she is mine.'zegt dean bezitterig. Met moeite hou ik mijn lach in. Snel betaal ik en dan lopen we terug. Wel met zijn arm gelukkig om mijn middel. 'Thanks.'zeg ik met een glimlach. 'No probs, die laat jou nou wel met rust.'glimlacht dean. 'Ik sta hij je in het krijt.'grinnik ik. 'Hmm in dat geval.'zegt hij grijnzent. Ik lach zachtjes. 'Zo zo'grijnst kaylee. 'Wat?'vraag ik. Ze wiebelt met haar wenkbrouwen en ik zucht. 'Gewoon niet.'zeg ik. 'Weetje als ik toch bij je in het krijt sta vind het vast niet erg als ik een patatje mee eet.'grijnst. 'Ach je doet maar.'zeg ik en haal me schouders op. Ik word opgetild en dan zit ik bij dean op schoot. 'O no serieus?'lach ik. 'Jep heel serieus.'grijnst dean. 'O well.'zeg ik. Ik haal me schouders op en ga naar achter zitten en eet de patat. 'Ligt wel lekker zo.'zegt dean. 'Yeah mag wel vaker.'knik ik. Dayl bekijkt ons grijnzent. 'Ship ship.'zegt josh. 'Welke smaak?'vraag ik grijnzent. 'Patatje joppie.'zegt dean droog. 'Oehh lekker!'andwoord ik. Derest schoot allemaal in de lach. 'Maar waarom hebben jullie wel patat en derest niet!'vraagt brendan. 'Excuse me mijn patat ik heb het gekocht alleen dean eet mee niet meer.'grinnik ik. 'Jap andwoord hij me. 'Okey okey.'lacht brendan en gooit zijn armen in de lucht als overgave.
-------------------------------------------------------------
NEW CHAPTER AFTER YEARS😂😂 okey nee just joking misschien 2 maanden ofzo😂😂✌ love ya all xx

when i met him ft. hometownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu