Pov Scarlet
'Dean?'vraag ik. 'Uhu?'vraagt hij. 'Gaan jullie ooit nog eens weer terug als een band i miss it.'zeg ik zacht en ga naar achteren op zijn bortskas liggen. 'Kweet niet.'zegt dean zacht. Ik zucht even en kijk dan naar amber en cian. Wait wacht staan die 2 nou te zoenen!? 'Dean dean amian is aan het zoenen!'zeg ik happy. 'O my gosh ik ship ze zo hard!'zegt dean vrolijk. 'Ikke ook.'giegel ik. 'Scarlet?'vraagt dean dan. 'Ja?'mompel ik. 'Ik uhm heb het gevoel alsof ik je al ken.'mompelt dean. 'Thats impossible hiervoor heb ik jullie nog nooit gemeet.'grinnik ik. 'Ik weet niet ik heb eens over je gedroomt.'zegt hij zacht. 'Wacht serieus?! Wil het mij misschien vertellen?'vraag ik zacht. Dean zijn armen glijden om mijn middel. 'Yeah sure.'zegt hij.
*na story*
'Weetje dit klinkt maybe heel raar maar ik heb precies hetzelfde gedroomt toen ik in coma lag.'zeg ik verbaast. 'Serieus!?'vraagt dean mij. 'Jah.'mompel ik. 'Wow, misschien is dit allemaal wel geen toeval.'zeg dean zacht. Ik kijk omhoog recht in zijn ogen. 'You mean that we are meant to be?'vraag ik. 'Jah.'zegt dean. Ik kijk weer naar voren naar ambian die aan het klieren zijn. 'Alleen snap ik dan 1 ding niet.'zeg ik dan. 'Waarom waren amber en brendan dan samen en niet amber en cian.'ga ik verder. 'Dat weet ik ook niet.'beandwoord dean mij. 'Tis zo weird. Wij 2 dromen allebei hetzelfde alleen vanuit ons eigen perspectief en vervolgens als we echt een weekend weg gaan komen we elkaar tegen.'trek ik de conclusie. 'Ja dat is inderdaad heel raar, maar eigenlijk vind ik het niet heel erg.'grinnikt dean. Ik lach ook. 'Patat is op.'zucht ik als ik zie dat het bakje leeg is. 'Pff noo ik wou nog meer.'zucht dean. Ik lach zachtjes. 'Laten dan maar gaan zwemmen.'ga ik verder. 'Ja goed idee.'zegt dean. Hij pakt me op en gooit me lachend het water in. 'DEAN GIBBONS REALLY!'roep ik lachend. grijnzent staat hij langs de kant. Achter hem staan kaylee en josh die beide een vinger voor hun mond houden het teken dat ik niks moet zeggen en dan duwen ze dean er in. 'YASSS VICTORY!'gil ik. Dean komt verbaast omhoog maar schiet dan in de lach als hij kaylee en josh op de kant ziet staan. Ze springen er zelf ook in en zwemmen naar ons. 'Hoe is het met deze 2'grijnst kaylee. Ik bloos hevig en dean moet even lachen. 'Well met ons 2 gaat het heel goed.'grinnikt hij. 'Meh.'grinnik ik. 'Schaap.'grinnikt dean. 'Thats not nice.'lach ik. Snel schep ik een hand vol water en gooi het naar dean die daarna ook water begint te spetteren. Ja ofcourse draait dit uit op een spetter gevecht. Dan ineens staat dean recht voor mijn neus. Zijn ogen staren in de mijne. Langzaam leun ik naar voren en een paar seconden later voel ik zijn lippen op de mijne. Zijn armen glijden om mijn middel en trekken me dichter tegen hem aan. Ik glij met mijn armen van zijn borstkas naar zijn nek en laat ze daar liggen. Alles in mij ontploft. Niets hoor ik om me heen. Het enigste wat er door me hoofd heen gaat is dean dean dean. Zijn lippen zijn zo zacht, het past gewoon alles klopt. Zo voelt het. We trekken uit elkaar. Zijn ogen sprankelen helemaal. Dean drukt een kus op me neus waardoor ik hevig begin te blozen. 'Waarom ben jij zo perfect?'fluisterd hij zacht. 'Hmm i dont know.'mompel ik. 'Weetje scar.'mompelt hij. 'Ik vind je echt een leuk meisje en toen ik droomde over jou je bleef in me hoofd hangen en de jongens plaagte me ermee ik kan echt heel lang over je dagdromen en nu kom ik je in real tegen en ben je nog leuker. Elke minuut besef ik weer dat ik je echt leuk vind als in leuk leuk. Ik kan gewoon niet meer wachten met vragen. Dus wil je asje asjeblieft mijn vriendin zijn?'vraagt dean. Met grote ogen kijk ik hem aan. Zoekent naar woorden...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Ik ben lekker gemeen bezig hehe andwoord komt in volgende hoofdstuk😂😂 ly all💜 -🐼👑
JE LEEST
when i met him ft. hometown
Fanficscarlet gaat met haar beste vrienden een weekend weg waar ze de band ontmoet waar ze helemaal gek van is. liefde en veel nieuwe dingen ontstaan uit dit. wat gebeurt er als iemand in hun midden komt en alles wilt verpesten? je leest het allemaal in w...