chapter EIGHT

21 4 4
                                    

pov scarlet

vandaag moeten we weg. en ik wil echt niet weg van dean. sinds we weten dat ik en dean soulmates van elkaar zijn is onze band echt sterker geworden. toen ik weg liep om naar ons huisje te gaan begon zelfs de tattoo te gloeien. en toen ik wou slapen lukte dat niet eens. het bleef maar pijnlijk gloeien en licht geven. 'scar? wat is dat licht steeds?'vraagt kaylee heel moe. 'het doet ook pijn, het lijkt als of het heel erg tegen sputterd omdat ik te ver van dean ben.'zeg ik pijnlijk. dan zie ik het gezicht van kaylee boven de rand uitkomen. 'hup hup, trek dan een jas aan en ga naar dean. ik denk dat dean ook een gloeiende lamp op zijn arm heeft nu.'grinnikt kaylee. ik giechel even maar mijn gezicht betrekt gelijk bij de gedachte dat hij ook deze pijn heeft. snel doe ik mijn schoenen en jas aan en loop naar buiten. hoe dichter bij ik kom hoe minder pijn het doet. totdat ik niks meer voel maar ook op de grond lig. 'omg sorry girl,did it hurt.'hoor ik de prachtige stem van dean zeggen. 'hey dean, doet het bij jou ook pijn?'vraag ik.  'hey scarlet! ja ongelovenlijk. tot nu.'zegt dean met een grijns. ik giechel even. 'ik denk dat we maar bij elkaar moeten gaan slapen.'zeg ik. 'denk het ook want anders doet het echt heel erg pijn.'zucht dean. ik kijk omhoog in zijn ogen en gelijk worden zijn ogen weer fel blauw. in het donker lijken ze zelfs licht te geven. 'ik verdwaal echt in die ogen van jou.'zucht dean blij. 'wat denk je in die van jou?'giechel ik. dean grinnikt en zoent mijn lippen teder. zijn lippen zijn echt super zacht! (uhm dean,can i try that in real? zodat ik weet of ik niet lieg in mijn verhaal??) na een paar minuten,wat echt op maar een paar seconden lijkt, laten onze lippen elkaar los. zijn ogen geven nog steeds dat blauwe licht. echt super mooi! 'uhm ja laten we gaan.'zegt dean en krabt in zijn nek. we lopen naar het huisje van de jongens. ik doe mijn schoenen en jas uit. mijn pyama heb ik al aan. 'vind je het erg als ik alleen in mijn boxer slaap of?'zegt dean onzeker. ik kijk met grote ogen naar hem. tuurlijk ik heb het eerder gezien zijn spieren. maar elke keer weer verbaas ik me er over. 'uhm n nee i i is n niet e erg d d denk ik.'stotter ik. hij glimlacht en gaat in het bed liggen. ik ga erbij liggen en nestel me tegen dean aan. 'en dat ligt lekker.'grinnikt dean. 'toevallig wel.'giechel ik. dan gaat het licht aan. 'wat doet scar hier?'mompelt dayl. ik begin te giechelen en dean begint te lachen. 'Anders beginnen onze armen te branden als gekken omdat we te ver van elkaar zijn verwijdert.'legt dean uit. 'Aha.'zegt dayl niet begrijpent. 'Ik denk niet dat hij het begrijpt gibbons.'giechel ik en verstop me hoofd tegen zijn borstkas. 'Aww,is er iemand verlegeeeen.'plaagt dayl. 'Daylie shut up!'mompel ik. Dayl loopt lachent weg en sluit de deur achter zich. 'Kunnen we nou eindelijk slapen.'mompel ik. 'Tuurlijk mijn kleine elf. Goodnight.'zegt dean zacht. 'G'night.'mompel ik en dan sluit ik mijn ogen.

Pov kaylee
Ik wil helemaal niet weg. Ik ga josh missen! Ik zucht even en pak mijn telefoon. Mijn achtergrond is een selfie van mij en josh van gister. Toen we dit boekte had ik nooit gedacht dat dit zou gebeuren,but it happened. Wat nou als ze terug gaan en josh vind iemand die leuker is dan mij!? Wat nou als josh me uberhaupt helemaal niet leuk vind. En hij al het contact verbreekt! Niet aan denken kay,niet aan denken. Met dat in mijn hoofd sluit ik me ogen en slaap ik.

*next morning*
'KAYLEE.'gilt amber. ik kijk slaperig op. 'Waar is scarlet!?'vraagt ze. 'Bij dean,ze had iets met dat soulmate ding ofzo.'mompel ik. 'Okey.'zegt amber en loopt weg. Ik grinnik en schud hoofd. Ik stap het bed uit en loop de 'woonkamer' in. 'Ik denk dat we scarlet zo even moeten appen dat ze wel hie haar spullen gaat inpakken.'grinnikt amber. 'True true.'grinnik ik
Private scar🎧 --> kay🙈
Me: scar,kom je zo ook nog ff je koffer inpakken?? We gaan vandaag weg!
Scar🎧: owja shit! Omw!!
Ik schiet in de lach. Die is het sowieso vergeten. Ik prop snel het ontbijt naar binnen en begin mijn koffer in te pakken. Ondertussen komt ook scarlet binnen met een big grijns. 'Waarom heb jij zo'n grijns?'lach ik. 'We hebben de jongens geprankt!'lacht scarlet. Ik weet zeker dat ze er weer aan terug denkt want ze krijgt alweer de slappe lach.

Pov scarlet (the prank)
Ik word langzaam wakker door iemand die naar me zit te kijken. Ik doe mijn ogen op en kijk recht in de fel blauwe kijkers van dean. 'Morning little elf.'zegt dean met een glimlach. Ik giechel en druk me tegen dean aan. 'Weet je hoe laat het is?'grinnikt dean. 'Dunno.'andwoord ik hem. 'Kwart over 5, laten we de jongens gaan pranken.'grijnst dean. Ik begin gelijk te giechelen. Dean gaat het bed uit en laat grijnzent een zwarte stift zien. Ik zie op de zijkant permanent staan en begin ook te grijnzen. 'Doen?'grijnst hij. 'Doen.'grijns ik ook. We tekenen op alle 5 de gezichten en maken foto's
@itsmescarletx: woehaha, dunno where youre dreaming about but its quick over😝 *image cian*
@DeanoG1234: Hah its permanent, sorry bro😝 *image dayl*
@itsmescarletx: G'MORNING JOSHUAAAAAAAA *image josh*
@DeanoG1234: the cute brendan is sleeping,but not for long😂 *image brendan*
@itsmescarletx: it was i think a beautiful dream bc you smile ryry *image ryan*
Ik en dean kijken grijnzent naar ons resultaat. 'Ben zo benieuwt naar hun gezichten.'grijns ik. 'Me too.'grinnikt dean. Dan voel ik mijn mobiel trillen
Private kay🙈 --> scar🎧
Kay🙈: scar,kom je zo ook nog ff je koffer inpakken?? We gaan vandaag weg!
Me: owja shit! Omw!!
'Dean i must to go,moet me koffer nog inpakken.'zucht ik. 'Maakt nie uit babe,ik film het wel.'grinnikt dean en drukt zijn lippen op die van mij. (I wish omg) dat duurt gewoon echt te kort en dan ga ik terug naar ons huisje om me spullen in te pakken.
------------------------------------------------------------
EN IK BEN BACK MET NIEUW CHAPTER!!! Ik heb echt het gevoel dat het vandaag een speciale dag is maar ik kan me vinger er niet op leggen! Calum is pas overmorgen jarig en ryan de 27e dus dat is het niet! Maar ik beeeen zoooo happy want ik heb weer meer dan 1000 woorden😀 hope you all like it :) xx scarlet

when i met him ft. hometownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu