pov Dean (hehe)
het plafond is echt mooi op dit soort momenten. een traan glijd naar beneden. die hele meid is voor mij onbekent. ze belde aan, trok me naar de bank en begon me te zoenen. ik kon mezelf niet eens eronder bevrijden en voor ik het wist was stond scarlet hier al binnen. een klop hoor ik op de deur. 'ga weg!'roep ik. 'dean, its me.'hoor ik scarlet haar zachte stem zeggen. een kleine glimlach ontstaat op mijn gezicht. snel sta ik op en open de deur. 'scarlet!'zeg ik zacht. gelijk trek ik haar in me armen. 'im so sorry, ze was echt sterker dan normaal een meisje is. je moet weten dat dit gewoon echt niet vrijwillig was.' 'i know dean, i know.'haar waterige ogen kijken me aan. 'i love you so much! more then you can imagine.'glimlach ik. 'i know, ik voelde gewoon echt een hele erge leegte ya know, like een wit blaadje zonder iets erop.' 'i know that feeling.'ik kijk haar aan. zal ik? ja gewoon doen! ik trek haar dichter tegen me aan en druk mijn lippen op die van haar.Pov Scarlet
OMG IK ZOEN MET DEAN, O EM GEE, DIT HEB IK ZO ERG GEMIST! 'zullen we het vergeten en verder gaan waar we waren?'vraagt dean. 'met alle liefde.'zeg ik met een glimlach. dean krijgt een grijns op zijn gezicht, tilt me op en draait me in een rondje. de deur gaat open en iedereen hun hoofden komt om de hoek. 'IS HET WEER GOED!?'gilt amber. ik en dean knikken. 'yay.'zegt kaylee blij. dan vestig ik me oog op de armen van josh die om de middel van kaylee ligt. ik grijns en wijs naar kaylee en josh. 'kay en ambie wij gaan ff bij kletsen. ik denk dat de jongens josh wel willen ondervragen grijns ik. iedereen kijkt gelijk naar josh en kaylee die beide gelijk helemaal rood worden. dean laat me los gelijk pak ik kaylee en amber vast trek ze verder de kamer in en duw de jongens er uit. 'hopsa, opgeruimt staat netjes. jij gaat zitten kay en verteld ons wat er tussen jou en josh is gebeurt!'commandeert amber. kaylee lacht en begint daarna heel eng te grijnzen.pov Kaylee (hey andere pov dan dean of scarlet😂)
*flashback*
'kay, kan ik even met je praten?'vraagt josh. ik kijk op. 'eigenlijk wou ik naar scarlet.'zeg ik. 'kweet et maar ryan is er al heen. ze wou niemand, dus ryan offerde zich op.'zegt josh. aarzelent sta ik daar maar knik dan toch. ik loop achter josh aan naar een plek weg van het huisje. 'ik moet je iets heel belangrijks vertellen.'zegt josh. 'ik vindt je eigenlijk al vanaf dag 1 echt super leuk en ik zou heel graag willen dat ik je de mijne mag noemen.'zegt josh. hij kijkt naar beneden. 'well josh.'giegel ik. 'dat wil ik heel graag.' josh zijn hoofd schiet omhoog. de volgende seconden zoent hij me. ik heb geen idee hoe lang we er stonden maar het duurde veel te kort.
*end flashback*
'ahhh zooooo schattig.'gilt scarlet. 'jaaa inderdaad!'zegt amber blij.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
NOU MORRIN weer een chappie😂👌🏻 heb veel inspiratie hehe
JE LEEST
when i met him ft. hometown
Fanfictionscarlet gaat met haar beste vrienden een weekend weg waar ze de band ontmoet waar ze helemaal gek van is. liefde en veel nieuwe dingen ontstaan uit dit. wat gebeurt er als iemand in hun midden komt en alles wilt verpesten? je leest het allemaal in w...