chapter twelve

11 4 5
                                    

Pov scarlet
5 dagen later mocht ik uit het ziekenhuis. Ik had wel me arm gebroken dus draag nu wel gips. Maar voorderest gaat het best goed. Als me gips eraf is gaan we eindelijk wel een weekendje weg. Al denk ik niet dat hometown daar zal wezen.

*tijd sprong naar weekend dat ze eindelijk weg gaan*
'Scarlet! Niet zomaar de straat over rennen!'roept mijn moeder. Ik rol me ogen en kijk overdreven naar links en rechts. Waardoor kaylee en amber in de lach schieten. Eindelijk zitten we in de auto en zijn we onderweg naar limburg. Op de radio staat hometown bijna full aan en wij gillen met ze drieeen mee. Na 1 uur en 20 minuten zijn we er eindelijk en checken we in. We gaan naar het huisje en als we naar het de supermarkt van het park gaan zie ik iets bekents in een huisje. 'Scar,waarom stop je?'vraagt kaylee. 'Ik dacht voor een sec dat ik iemand bekent in dat huisje zag.'zeg ik en maak mijn ogen tot spleetjes. 'Kom nou scarlet, kheb honger.'lacht amber. 'Yeah het zal vast verbeelding zijn.'zeg ik en haal me schouders op.

Pov dean
'Guys, wie heeft die laatste brownie op gegeten.'zucht ik. 'Ik!'zegt ryan vrolijk. 'Sukkel die was van mij.'zucht ik again. 'Je naam stond er niet eens op.'lacht ryan. Ik rol met me ogen en zucht voor de 3e keer. 'Ik ga brownies voor mezelf halen.'zeg ik en ga naar buiten. Daar aangekomen zie ik een meisje die niet bij de skittles kan. 'Zal ik helpen?'vraag ik en pak de skittles uit het schap. Het meisje kijkt me met grote ogen aan alsof ze een spook ziet. 'D d dankje.'stottert ze. 'Geen probleem.'zeg ik met een glimlach en draai me om. 'Wacht!'hoor ik haar zeggen. Ik draai me terug om en kijk haar vragend aan. 'Jij bent toch dean gibbons, band member van de band hometown?'vraagt ze. Ik glimlach en knik. 'En jij bent fan?'andwoord ik haar. 'Ja.'grinnikt ze. 'He derest is er ook, wil je anders af spreken met ons?'vraag ik haar. 'Omg wil je dat? Ik bedoel ja. Als me 2 andere vrienden mee mogen.'zegt ze. 'Is goed,wat is by the way je naam? Je weet die van mij wel, maar ik die van jou niet.'lach ik. 'True, ik heet scarlet.'zegt ze en steekt haar hand uit. Ik schud haar hand. 'Hey scarlet,wie heb je gefixt.'hoor ik een meisjes stem zeggen. Ik draai me om en zie 2 meiden met bruin haar. 'Omg is dat dean gibbons!?'zegt het andere meisje.

when i met him ft. hometownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu