POV- Mike Lamine
"Ik wil zo graag een vriend." zegt Kelsey en kijkt me aan. "Ik ben gewoon toe aan een relatie, ik ben al veel te lang single." Ik lach, "Kelsey je hebt nog nooit een relatie gehad, je bent al je hele leven al single." "Ja daarom!" schreeuwt ze. Hoe kan je iets missen wat je nooit hebt gehad? Ik snap het wel, ik mis ook iets, iemand. En die iemand heet Kevin van Kampen. Hij is de knapste, mooiste, liefste en schattigste jongen van onze school. Waar ik al ongeveer, al m'n hele leven mee in de klas zit. Maar ik had twee problemen, 1. Ik weet niet hoe hij over mij denkt, en 2. Kelsey weet niet dat ik me zo voel, dat ik op jongens val, dat ik op Kevin val. Maar ik moet me niet zo druk maken hierover, vind ik zelf. We zitten nu in de derde. Ik moet echt m'n best gaan doen.
POV - Kelsey Dennis
Ik en Mike lopen door de lege gangen van de school, vandaag was onze eerste schooldag van het jaar. Wat een spannend jaar... ons derde jaar hier. Het was vandaag een geweldige dag, nieuwe vrienden gemaakt en gelachen vooral. "Heb je zin om nog een film te kijken bij mij?" vraag ik aan Mike. "Ja, sure." zegt hij droog. Ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed gaat met hem...
Na een half uur fietsen, zijn we eindelijk bij mij thuis. Als we binnenkomen gaan we meteen naar mijn kamer om een film te kijken. Het leek wel alsof Mike zich ziek voelde, hij zag er niet goed uit.
POV - Mike Lamine
Tijdens de film moet ik de hele tijd denken aan Kevin, ik kan niet geloven dat hij NOG STEEDS bij mij in de klas zit, na zoveel jaar. Ik heb er gewoon geen zin meer in, vooral nu dat ik hem leuk vind. Het is wel leuk om verliefd te zijn, maar ik wil mezelf geen hoop geven, ik weet niet hoe hij over mij denkt. "Mike..." zegt Kelsey. ''Ja?" vraag ik droog. "Ik vind denk ik iemand leuk." zegt ze. "Ik vind Kevin leuk, Kevin van Kampen weet je wel...." van binnen breekt m'n hart. Ik WEET dat zij een beter kans maakt bij hem dan ik. "Jullie passen wel bij elkaar" zeg ik snel.
Zodra de film is afgelopen vraagt Kelsey me of ik wil blijven eten. Maar ik zeg nee en ga naar huis.
Waarom moet Kelsey nou ook op Kevin vallen.
JE LEEST
Mijn Gevoelens Voor Hem.
RomanceMike Lamine vindt zichzelf in een lastige situatie als hij verliefd begint te worden op de lekkerste jongen van school, Kevin van Kampen. Maar het word er maar niet beter op als hij erachter komt dat zijn beste vriendin ook een oogje heeft op Kevin...