5.Alles Voor Een Tientje

600 32 2
                                    

POV - Britt Delahey

Ik kon niet geloven wat ik net gezien had, Jamie en Kevin zoenend. Ik kan het vooral niet geloven omdat Kelsey en Mike hem leuk vinden, maar hij vind duidelijk Jamie leuk. Ik weet niet hoe ik dit aan Kelsey en Mike moet gaan vertellen, moet ik het ze wel vertellen? Het zal wel moeten...

POV - Kevin van Kampen

Ik stond op het schoolplein met wat vrienden te roken voor de bel ging. We waren elkaar een beetje aan het uitdagen, niks geks. "Kevin, zoen Jamie en dan geef ik je een tientje." zegt Jarno. Ik kijk Jamie aan. Ze lacht een beetje en knikt. Ik pak haar gezicht vast en geef haar een zoen. Als ik opkijk zie ik Britt snel naar binnen rennen, ze zit bij mij bij in de klas en vind me waarschijnlijk leuk, dat had ik al verwacht maar nu wist ik het wel zeker. Ze deed de laatste tijd sowieso raar tegen me. Damn nu voel ik me schuldig. Jarno geeft me het tientje en we gaan met z'n allen naar binnen, de lessen beginnen bijna.

POV - Mike Lamine

Ik lig op m'n bed, wat te leren, wat Ariana Grande te luisteren. Bliep Bliep. Ik kreeg een bericht van Britt. "Hey bitchoooo, zin in starbucks over een half uur?" krijg ik binnen. "Ja, sure, zie je dan." Ik maak me snel klaar en stap op m'n fiets, de starbucks is twintig minuten van mijn huis vandaan dus ik moet wel opschieten.

"Dus hoe lang vind je Kevin al leuk?" vraagt Britt meteen. "Ik weet niet, al een tijdje." "En waarom? En je weet dat Kelsey hem ook leuk vind?" blijft Britt vragen. "Waarom vraag je dit allemaal?" vraag ik aan Britt. Ze kijkt me bang aan. "Kom op, vertel, je bent toch niet ook op hem he?" "Nee, nee tuurlijk niet! Het is gewoon, ik heb hem zien zoenen met Jamie vandaag." mijn wereld stort even in, maar snel realiseer ik me weer dat ik niet van hem kon verwachten dat hij mij leuk vond, ik weet niet eens honderd procent wat ik ben, hoe moet hij dat wel weten. Ik ben al blij dat Britt het me verteld heeft. "Heb je het Kelsey verteld?" meteen verstijfd haar gezicht. "Nee dus." "Ja wat. Kelsey kan dat denk ik niet aan..." "Ik wel?" onderbreek ik.

 "Ik ben echt gestoord verliefd op Kevin." 

Mijn Gevoelens Voor Hem.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu